cottonmouth
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo & Philadelphia Flyers
Siitä vanhasta Leijonan kidasta on toki jäänyt mieleen tämä turkulainen
Mikan idea - YouTube
Onneksi Mika on loppusijoittunut hommiin, joissa ei ole omat rahat vaarassa.
Siitä vanhasta Leijonan kidasta on toki jäänyt mieleen tämä turkulainen
Mikan idea - YouTube
Kiitos! Googlaus paljastaa naaman taakse nimen Rasmus Theodor Nybergh ja joulukuisesta Slushistakin näkyy löytyvän esitys Youtubesta. Täytyykin vilkaista palaverien välissä, onnistuiko vakuuttamaan yleisönsä siellä paremmin.
Okei, ei saisi nauraa ihmisille, mutta pakko tässä kohtaa nauraa. Ei hätää, vaikka olisikin hieman toistaitoinen asiassa kuin toisessakin - kunnalliselta työsektorilta löytyy työpaikka jokaiselle yritteliäälle ihmiselle!Onneksi Mika on loppusijoittunut hommiin, joissa ei ole omat rahat vaarassa.
Oli kyllä hämmentäviä esityksiä molemmat. Minulle jäi sellainen käsitys, että kyse olisi apparaatista, joka hoitaa kaiken "paperityön" yrittäjän puolesta, eli järjestelee sähköposteja kansioihin. Mullistavaa. Hallintohan onkin pelkästään sähköpostien siirtelyä.Katselin herran Kuveno Slush-esityksen Youtubesta, eikä kyllä vieläkään auennut, miten tämän aparaatin on tarkoitus toimia. Kenties olen vain liian tyhmä?
Tulee kyllä vahva mielikuva kohtalaisen hyvästä esiintyjästä, joka yrittää myydä sijoittajille lavein lausein tyhjää kuplaa siinä ilmeisimmin onnistumatta.
Onhan tuossa vahvaa konsulttiosaamista. Siis neuvotaan muita asiassa, josta ei itse ymmärrä mitään. Eikä perhana huvitakaan ymmärtää.Oli kyllä hämmentäviä esityksiä molemmat. Minulle jäi sellainen käsitys, että kyse olisi apparaatista, joka hoitaa kaiken "paperityön" yrittäjän puolesta, eli järjestelee sähköposteja kansioihin. Mullistavaa. Hallintohan onkin pelkästään sähköpostien siirtelyä.
Häh, en tajunnu? Onhan se kielletty.Nauran Pärnänen, Ari Vallin keskustelulle twitterissä, missä Vallin perustelee näkemystään, että eihän selkäänkään saa taklata. Paitsi että selkään taklaamista ei ole kielletty säännöissä. Hyvin sä Ari vedät!
Nauran Pärnänen, Ari Vallin keskustelulle twitterissä, missä Vallin perustelee näkemystään, että eihän selkäänkään saa taklata. Paitsi että selkään taklaamista ei ole kielletty säännöissä. Hyvin sä Ari vedät!
Ei ole. Sehän tässä onkin niin hauskaa, kun ihmiset kuvittelee, että selkään ei saa taklata.Häh, en tajunnu? Onhan se kielletty.
Ja lainaamasi kohdan jälkeen jatkuu:Ei ole. Sehän tässä onkin niin hauskaa, kun ihmiset kuvittelee, että selkään ei saa taklata.
MÄÄRITELMÄ: Pelaaja taklaa haavoittuvassa asemassa olevaa pelaajaa, joka ei ole tietoinen uhkaavasta iskusta tai joka ei pysty suojaamaan tai puolustamaan itseään tällaiselta iskulta. Kontakti kohdistuu taklattavan vartaloon selkäpuolelta.
Huomaatteko, missään ei lue että selkään ei saa taklata, siellä lukee että selkään ei saa taklata JOS se pelaaja ei tiedä että sitä taklataan.
En ole kyllä huomannut.Ei ole. Sehän tässä onkin niin hauskaa, kun ihmiset kuvittelee, että selkään ei saa taklata.
MÄÄRITELMÄ: Pelaaja taklaa haavoittuvassa asemassa olevaa pelaajaa, joka ei ole tietoinen uhkaavasta iskusta tai joka ei pysty suojaamaan tai puolustamaan itseään tällaiselta iskulta. Kontakti kohdistuu taklattavan vartaloon selkäpuolelta.
Huomaatteko, missään ei lue että selkään ei saa taklata, siellä lukee että selkään ei saa taklata JOS se pelaaja ei tiedä että sitä taklataan.
Niin katsos kun se sääntökohta lähtee siitä oletuksesta liikkelle, että tuo määritelmän sisältö täyttyy. Mua sun nauramiset tai nauramattomuutesi ei kiinnosta. Minua nauratti se, että Vallin käytti asiaa perusteluna, vaikka se perustelu itse kumosi itsensä. Pärnänen oli kyllä asiassa ihan kujalla, mutta tuo oli huvittava nyanssi.Ja lainaamasi kohdan jälkeen jatkuu:
i.Pelaajalle, joka millään tavoin taklaa vastustajaansa selästä päin laitaa, päin
maalikehikkoa tai avojäällä, tuomitaan vähintään pieni rangaistus ja käytösrangaistus.
Mutta luulen että tiedän mitä tarkoitat, kiitos siitä ja tämä riittää minulle.
Ei tosin naurata.
Ei naurata ei. Säännön 123 pykälä i. selkästi kieltää selästä taklaamisen käytännössä kaikissa tilanteissa.Ei tosin naurata.
Siis määritelmä että Kontakti kohdistuu taklattavan vartaloon selkäpuolelta?Niin katsos kun se sääntökohta lähtee siitä oletuksesta liikkelle, että tuo määritelmän sisältö täyttyy.
Et viitsisi leikkiä Kirjoittelijaa, kun et selvästi osaa.En ole kyllä huomannut.
SÄÄNTÖ 123 – SELÄSTÄ TAKLAUS
i. Pelaajalle, joka millään tavoin taklaa vastustajaansa selästä päin laitaa, päin maalikehikkoa tai avojäällä, tuomitaan vähintään pieni rangaistus ja käytösrangaistus.
ii. Pelaajalle, joka piittaamattomasti vaarantaa vastustajaa selästä taklauksen seurauksena, tuomitaan joko iso rangaistus ja pelirangaistus.
iii. Pelaajalle, joka vahingoittaa vastustajaa selästä taklauksen seurauksena, tuomitaan ottelurangaistus.
iv. Jos taklattava pelaaja kääntää selkänsä vastustajaa kohden ja altistaa itsensä haavoittuvaan asemaan välittömästi ennen taklausta luoden selästä taklaus –tilanteen, ei tilanteesta rangaista selästä taklauksena (tosin tilanteesta voidaan silti tuomita jokin muu rangaistus).
Siinä kappaleessa kai oli muutakin sisältöä, kuin se että kohdistuu selkäpuolelta? Luetun ymmärtäminen, no nyt nauratti vähän.Siis määritelmä että Kontakti kohdistuu taklattavan vartaloon selkäpuolelta?
Mikä tässä nauratti ja miksi kuulut Facebookissa johonkin bloggaajat-ryhmään? Tarvitsen nämä tiedot, että voin päättää naurattaako tämä asia minua vai ei.Kuulun Facebookissa johonkin bloggaajat-ryhmään, johon tyypit jakaa omia blogitekstejään. Nyt vastaan tuli jonkun 18-vuotiaan tytön teksti, jossa hän kertoo että hänen intissä oleva poikaystävänsä oli jäänyt kiinni Tinderissä olemista. Lainaus tekstistä:
"Miehelläni oli ollut kilpailu ystävänsä kanssa, eli mistään oikeasta ''nettideittailusta'' ei ollut kyse. Mieheni tultua kotiin, hän oli jo kerennyt poistamaan käyttäjänsä, eikä ollut aikeissakaan jatkaa Tinderin käytön parissa."
Ja sitten tarinaa siitä, kuinka paljon he luottavat toisiinsa jne.
Hihi.
Jarkko Tammisen imitaatio-show Maikkarilla. On kyllä huikea äijä, joka matkii liukuhihnalta kymmenittäin julkkiksia. Plussana vielä lahjakkaat lauluimitaatiot ja esikuvia jäljittelevä puvustus sekä maskeeraus.
Kovan luokan viihdetaitelija tämä herra nimeltä Tamminen. Kuulostaa jopa vielä aidommalta kuin itse kaimansa Don Tami!