Kenelle sinä tällä teolla vittuilit?Vittuillakseni äänestin e-sportsia vuoden sykähdyttävimmäksi urheiluhetkeksi.
samalla kun opiskelee itselleen jonkun ammatin
Ei taida hänen lahjoilleen sopivaa opiskelua löytyä. Onneksi siis peli on alkanut kulkemaan!
Nopeasti voisi pelkän otsikon perusteella heittää "junttimaisinta mitä tiedät" osastolle, koska tuossa vähän viitataan siihen että aamuysiltä neloskaljan ostaminen on ainoa oikea ratkaisu mitä nyt voi tehdä. Mutta todellisuudessa tuo lause viittasi siihen että nelosolutta saa nyt myös tavallisista kaupoista, mikä ainakin minun mielestäni oli oikea ratkaisu.Putkimies Pate osti nelosolutta heti yhdeksältä – ”Tämä oli ainoa oikea ratkaisu” - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Pate on periaatteen mies.
Linkki iltapulun uutiseen Patesta ja neloskaljasta.
Kaikille niille, jotka loukkaantuivat siitä, että heidän verorahojaan käytetään yhtenä tai kahtena iltana vuodessa esportsin televisioimiseen. Muistaakseni niitä tälläkin palstalla oli useampia.Kenelle sinä tällä teolla vittuilit?
En ole hetkeen nauranut niin paljoa kuin avattuani tämän linkin, luettuani sen artikkelin ja sitten palattuani lukemaan uudestaan tämän viestin. Nyt ollaan oltu kovassa ytimessä analysointieväiden saralla! Nimimerkki vielä oikein alleviivaa kaiken, vaikka ei se nimimerkki miesolettamaa pahenna.Hoffrenin kirjoituksesta ei voi olla kuin täysin samaa mieltä. Hän tiivistää sen mitä olen yrittänyt sanoa aiemmin paljon heikommilla analysointieväillä.
Hälytyskellojen pitäisi soida Jääkiekkoliiton bunkkerissa – Suomen on päästävä isännäksi kaukalossa! - Jääkiekko - Ilta-Sanomat
En ole hetkeen nauranut niin paljoa kuin avattuani tämän linkin, luettuani sen artikkelin ja sitten palattuani lukemaan uudestaan tämän viestin. Nyt ollaan oltu kovassa ytimessä analysointieväiden saralla! Nimimerkki vielä oikein alleviivaa kaiken, vaikka ei se nimimerkki miesolettamaa pahenna.
Nauran myös toki itselleni ja jatkoajalle, kun nykyään vain tälläiset kusipäiset nimimerkit voi pitää näitä maailman julma totuus kursseja, sen sijaan että jatkoaika kirjoittaisi arvokkaita artikkeleita.
No en minä tunnista kyllä jatkoajan artikkeleistakaan, saati palstalle kirjoittavien ihmisten jutuista. Ikäänkuin kukaan ei tajua, olenko minä yksin tämän asiani kanssa? Ai niin Sihvonen siitä teki pintaa raapaisevan videon, minkä tyhmänkin pitäisi voida todeta, ihan vain vertaamalla. Eli ei, en ole yksin, olen siis vain hämilläni.En minäkään oikein tunnistanut Suomen pelaamista tuosta, mutta sitä varten kai näitä juttuja kirjoitellaan, että draama myy.
No en minä tunnista kyllä jatkoajan artikkeleistakaan, saati palstalle kirjoittavien ihmisten jutuista. Ikäänkuin kukaan ei tajua, olenko minä yksin tämän asiani kanssa? Ai niin Sihvonen siitä teki videon, eli en ole yksin, olen siis vain hämilläni.
Periaatteessa kyllä, mutta toisaalta en, koska silloinhan se lastenkin lyöminen olisi ihan oikein, kun se tunne kerran vaan vie ja omia toimiaan ei voi tarkkailla analyyttisesti. Kyllähän aikuisten (olettamien) keskuudessa pitäisi kuitenkin pystyä tunteikkaitakin asioita käsittelemään edes jossain määrin analyyttisesti, koska muutoinhan toimii kuin eläin. Jos sitä olettaa näiltä muilla elämän alueilla, niin kai sitä olettaisi myös tässä asiassa, viimeistään sitten kun se hetken huuma on ohittunut.No vanhana kettuna tajuat, että tunne ohjaa katsomista sen sijaan, että kannattamisen sijaan kyettäisiin katsomaan peliä mahdollisimman objektiivisesti. Se kuuluu ihan perinteiseen kannattamiskäytökseen. Ei se helppoa ole jos molarit imee ja hyökkääjät ei tee mistään, mutta yleensähän kannattajat elää reaktioista peliin, ei pelin analysoinnista, edes pelin jälkeen. Sikäli siis ihan peruskäytöstä psykologiselta kantilta, että nojataan psyykettä ja järkeä ylläpitäviin puolustusmekanismeihin, jotka pohjautuvat vankkumattomaan tunteeseen, joka muuttuu aina aivan pelin tuloksen mukaisesti. Epätoivo ja ilontunne vuorottelevat, ja samalla sankarit ja pahikset. Voitto tai tappio, sieltä löytyy sankari tai kaiken tuhoaja.
Periaatteessa kyllä, mutta toisaalta en, koska silloinhan se lastenkin lyöminen olisi ihan oikein, kun se tunne kerran vaan vie ja omia toimiaan ei voi tarkkailla analyyttisesti. Kyllähän aikuisten (olettamien) keskuudessa pitäisi kuitenkin pystyä tunteikkaitakin asioita käsittelemään edes jossain määrin analyyttisesti, koska muutoinhan toimii kuin eläin. Jos sitä olettaa näiltä muilla elämän alueilla, niin kai sitä olettaisi myös tässä asiassa, viimeistään sitten kun se hetken huuma on ohittunut.
Luin äsken myös kyseisen viestin enkä kyllä ensin uskonut sitä millään todeksi, mutta sitten päätin nauraa. En tiedä kyllä nauranko sille, että viesti olisi tosissaan kirjoitettu vai sille, että se on hyvä vitsi.@scholl uhkailee lakitoimilla Moderaattoreita saamansa pelikiellon takia. Sinne oikeusistuntoon kyllä menisin paikan päälle nauramaan :D
Nyt on kovat piipussa, eikä se piippu ole pieni! Moderaattorien tärinä uhkauksen edessä on sitä luokkaa, että tsunamivaroitus on annettu kautta maapallon.@scholl uhkailee lakitoimilla Moderaattoreita saamansa pelikiellon takia. Sinne oikeusistuntoon kyllä menisin paikan päälle nauramaan :D
@Kirjoittelija, sulle olis täällä tilausta. Vai käykö tämä verkot vesille vinkistä?