Siis nähny.
Kaikki. Hyvä että sait iloa elämääsi
Siis nähny.
Tämä on ihan huikeaa settiä linnanjuhlien jatkoilta. Ei tälläistä pysty edes käsikirjoittamaan. Kuvatkin aivan priimaa.
Hanna Kärpänen kohuyöstään: "Meitsi osaa irrotella"
En tarkoita että olisi harvinaista ja oltu vastaavanlaisissa tilanteissa 20 vuotta sitten itsekin. Mutta kun Lampela patsastelee ja ottaa iskuja vastaan niin onhan tuo ihan priceless-kamaa. Tunnin välein tappelu ja sitten taas kiimaa.
_
Heikki Lampela (joka muuten on oma ehdokkaani vuoden turhimmaksi julkkikseksi) ja Hanna Kärpänen ovat 2010-luvun Matti ja Mervi. Ovat nimittäin eronneet aika monta kertaa, ja myös Lampela&Kärpänen ovat taistelleet oikeudessa toisiaan vastaan.Tämä on ihan huikeaa settiä linnanjuhlien jatkoilta. Ei tälläistä pysty edes käsikirjoittamaan. Kuvatkin aivan priimaa.
Tässä on taas yksi sellainen pariskunta, joka saa aina ajattelemaan että pitäisi olla lastensuojelun tapainen aikuissuojelu, joka ottaisi nämä elämään kykenemättömät aikuiset huostaansa.Tämä on ihan huikeaa settiä linnanjuhlien jatkoilta. Ei tälläistä pysty edes käsikirjoittamaan. Kuvatkin aivan priimaa.
Einar Schadewitz tuhosi panssarivaunun koputtamalla torninluukkuun ja heittämällä kasapanoksen sisään. Legenda on tuttu, mutta mistä se sai alkunsa? ”Tuo tapaus, josta juttu sitten levisi, sattui Munasuolla ja oli ensimmäisiä onnistuneita yrityksiäni selvitä panssareista vähän jallittamalla. Vihollinen hyökkäsi sinä aamuna ankarasti tukenaan 9 panssarivaunua, mutta ne tulivat niin huolimattoman rohkeasti, että kahdeksan saatiin liikuntakyvyttömiksi ennen kuin pääsivät edes linjoihimme asti.
Yksi kuitenkin onnistui tulemaan yli aina selustaamme saakka ja alkoi elämöidä siellä mielin määrin ajaen ja ampuen.”
Näin kertoi Mannerheim-ristin ritari Einar Schadewitz itse yhdestä talvisodan legendaarisimmista tapauksista Peitsi-lehden haastattelussa vuonna 1962. Laajasti levinneen tarinan mukaan 22-vuotias alikersantti Schadewitz kiipesi taistelun aikana tankin katolle käsikranaattien sekä kasapanoksen kanssa ja alkoi hakata luukkua.
”Kun en oikein tiennyt, mihin evääni sijoittaisin niin että ne tehoavat ajattelin, jos hyvinkin avaisivat luukun kolkuttamalla. Avasivat. Tuikkasin trotyylimöykyn sisään, syöksyin alas hankeen ja kohta jysähti vaunu hajalle syttyen palamaan. Siinä se.''
Vieläkin kuuluisampi on Schadewitzin suuhun pistetty lausahdus, jonka hänen väitetään huutaneen venäläiselle tankkimiehistölle kannella mekastaessaan.
– Avvoo iivana. Tiällä kuolema kolokuttelloo!
Tämä on ihan huikeaa settiä linnanjuhlien jatkoilta. Ei tälläistä pysty edes käsikirjoittamaan. Kuvatkin aivan priimaa.
En tarkoita että olisi harvinaista ja oltu vastaavanlaisissa tilanteissa 20 vuotta sitten itsekin. Mutta kun Lampela patsastelee ja ottaa iskuja vastaan niin onhan tuo ihan priceless-kamaa. Tunnin välein tappelu ja sitten taas kiimaa.
_
Toisaalta täytyy todeta että varsinkin jotku sinkkumiehet kännissä ovat joskus vielä enemmän sekaisin, suomalaisen idiootti miehen kännin voi tiivistää helposti: Mukava nousukänni, saunaan saunaan, ai saatana kun tuli löysä olo lisää viinaa viinaa viinaa, oisko kaupungissa naista, hiukset homosti housut roikkuu tänään on saantia tänään on saantia dingdingding.. vittu sieltä mitään saanu! Portsari heitti ulos vaikka se oksennus ei edes osunut sen päälle, en saanu naista, lensin kapakasta ulos, grillijono nyt lähtee nyt lähtee, kuka lähtee kuka lähtee, sää etuilit mua, kuuliksää! Mää tapan sun koiran! DANG! Vittu se oli grillin myyjä, mut sHE ETHUILI! Kytät, putka, öitä. Ja lauantaina sama uusiks, paitsi sillon tulee naista sillon tulee naista.. Hitto uskookohan muija että olin taas koko viime yön työmatkalla.
Onhan nuo Iltalehtien kommenttiosastot mahtavaa luettavaa näiden "isojen" uutisten kohdalla. Tarkoitan isolla nyt niitä uutisia, jotka herättävät paljon kommentointia.Kommenttipalstoilla kaleviväisäset vievät puusilmiä 100-0
En voi mennä muiden ihmisten päähän, mutta luulempa, että aika monen näistä mammoistakin mielipiteeseen laulutaidoista vaikutti eniten kansalaisuus. Jos se ei olisi ollut Matt vs. Saara vaan Matti vs. Sara, niin samat kommentoijat olisivat pitäneet Mattia parempana laulajana. Minä en ole kyseisen voittajan laulua lainkaan kuullut, mutta sen mitä Saaraa olen kuullut, niin en kyllä yhtään tykkää.
Ajattelin lukea MTV:n sivuilta HPK-aiheisia juttuja ja kirjoitin hakukenttään HPK. Ensimmäisenä tuli uutinen keväältä 1999 otsikolla "HPK voitti pronssia". Pronssikerho on pronssikerho.
Arviominen on väärä sana. Itse kutsuisin sitä ennemmin spoilaamiseksi.Hörähdin äsken ääneen arviolle, että kaksi italialaista joukkuetta CL:n puolivälieriin.
Arviominen on väärä sana. Itse kutsuisin sitä ennemmin spoilaamiseksi.
Toki tässä käy nyt niin, että jatkossa on vain yksi italialainen ja se on Napoli. Sen jälkeen on meillä molemmilla sormi suussa.
Jos Real Madrid onnistuu yllättämään Napolin, niin eiköhän Hikuaani ehdi vielä kiusaamaan vanhaa jengiään.Onneksi se Hikuaani lähti Napolista, on hyvä maalintekijä ja olisi mielellään kurittanut entistä seuraansa