Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 390
  • 50 365

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä on ihan huikeaa settiä linnanjuhlien jatkoilta. Ei tälläistä pysty edes käsikirjoittamaan. Kuvatkin aivan priimaa.
Hanna Kärpänen kohuyöstään: "Meitsi osaa irrotella"

En tarkoita että olisi harvinaista ja oltu vastaavanlaisissa tilanteissa 20 vuotta sitten itsekin. Mutta kun Lampela patsastelee ja ottaa iskuja vastaan niin onhan tuo ihan priceless-kamaa. Tunnin välein tappelu ja sitten taas kiimaa.

_

Enpä ollut aikaisemmin tiennyt miten kujalla tää Kärpänen vaikuttaa olevan. Eikö toi joku aikuisikäinen ole jo kuitenkin? Joo, kännissä nyt voi kuka vaan olla urpo mutta että sitten vielä seuraavana päivänä ylpeilee että oon muuten vitun typerä ja holtiton mätisäkki, enkä yhtään katkera niille mua paremmille ihmisille jotka katto mua nenää nyrpistäen ku yritin kaveerata niiden kaa ja olla ghoolia baardi-muijaa.

Tuossa rinnallahan alkaa tuo Lampelakin vaikuttaa ihan järki-ihmiseltä. Ehkä tää on sen joku juoni? Lampelallahan alko bisnekset menee aika päin persettä kun se alko lehtikuvaajille niissä omenapuissa kiipeilemään villapaita päällä, ja sit varsinkin kun oli vähän saunaa hakattu kirveellä vai mitä nyt olivatkaan ton Kärpäsen kanssa riehuneet ja sitten oikeussaleissa myrtseilleet kun ei muka saa huvikseen soitella poliiseille irrottelumielessä ja vähän greisibailauksen ohessa toista mätkiä ja kirveelläkin himotella. Nytpä Lampela on hogannut että roudaanpa tän sekavan akkani julkisille paikoille kun se on ördäyskännissä, vähän maanittelen toimittajia kuvaamaan kun se läpsii mua kuset housussa ja mylvii kuin sika. Sitten aamulla vielä ylipuhun sen sanomaan toimittajalle että se oli läppä hei, meillä oli loistava ilta ja todella hauskaa, elämästä pitää nauttia, osaan irrotella, niin sit ehkä kaikki tajuu että mä oon normaali ja toi muija vaan on vitun sekasin ja minä laupiana romanialaisena yritän sitä parhaani mukaan kestää.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tämä on ihan huikeaa settiä linnanjuhlien jatkoilta. Ei tälläistä pysty edes käsikirjoittamaan. Kuvatkin aivan priimaa.
Hanna Kärpänen kohuyöstään: "Meitsi osaa irrotella"
Heikki Lampela (joka muuten on oma ehdokkaani vuoden turhimmaksi julkkikseksi) ja Hanna Kärpänen ovat 2010-luvun Matti ja Mervi. Ovat nimittäin eronneet aika monta kertaa, ja myös Lampela&Kärpänen ovat taistelleet oikeudessa toisiaan vastaan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jostain syystä tänään IS:n nostama vanha talvisodan legenda laittoi vähän hymyilyttämään.

Einar Schadewitz tuhosi panssarivaunun koputtamalla torninluukkuun ja heittämällä kasapanoksen sisään. Legenda on tuttu, mutta mistä se sai alkunsa? ”Tuo tapaus, josta juttu sitten levisi, sattui Munasuolla ja oli ensimmäisiä onnistuneita yrityksiäni selvitä panssareista vähän jallittamalla. Vihollinen hyökkäsi sinä aamuna ankarasti tukenaan 9 panssarivaunua, mutta ne tulivat niin huolimattoman rohkeasti, että kahdeksan saatiin liikuntakyvyttömiksi ennen kuin pääsivät edes linjoihimme asti.

Yksi kuitenkin onnistui tulemaan yli aina selustaamme saakka ja alkoi elämöidä siellä mielin määrin ajaen ja ampuen.”

Näin kertoi Mannerheim-ristin ritari Einar Schadewitz itse yhdestä talvisodan legendaarisimmista tapauksista Peitsi-lehden haastattelussa vuonna 1962. Laajasti levinneen tarinan mukaan 22-vuotias alikersantti Schadewitz kiipesi taistelun aikana tankin katolle käsikranaattien sekä kasapanoksen kanssa ja alkoi hakata luukkua.

”Kun en oikein tiennyt, mihin evääni sijoittaisin niin että ne tehoavat ajattelin, jos hyvinkin avaisivat luukun kolkuttamalla. Avasivat. Tuikkasin trotyylimöykyn sisään, syöksyin alas hankeen ja kohta jysähti vaunu hajalle syttyen palamaan. Siinä se.''

Vieläkin kuuluisampi on Schadewitzin suuhun pistetty lausahdus, jonka hänen väitetään huutaneen venäläiselle tankkimiehistölle kannella mekastaessaan.

– Avvoo iivana. Tiällä kuolema kolokuttelloo!

Pitipä tämä legenda paikkaansa tai ei niin aika koomiselta tilanteelta kuulostaa ihan ajatuksen tasolla. Siinä se tankki on jyrännyt eteenpäin, välillä varmaan etulinjaan ampuen kunnes on kuulunut *kop kop*, tuli seis, luukku auki, vieraitako..mitä hel..? Tuo suomalaisen miehen temppu kuulostaa legendasta huolimatta juuri sellaiselta mitä hullu suomalainen korvenraivaaja olisi voinut hyvinkin tehdä. Voisi kuvitella että tuollainen telaketjuilla eteenpäin jyräävä teräs möhkäle olisi taistelutilanteessa aika painajaismainen vastus, varsinkin miehelle jolla on kädessä kasapanos.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on ihan huikeaa settiä linnanjuhlien jatkoilta. Ei tälläistä pysty edes käsikirjoittamaan. Kuvatkin aivan priimaa.
Hanna Kärpänen kohuyöstään: "Meitsi osaa irrotella"

En tarkoita että olisi harvinaista ja oltu vastaavanlaisissa tilanteissa 20 vuotta sitten itsekin. Mutta kun Lampela patsastelee ja ottaa iskuja vastaan niin onhan tuo ihan priceless-kamaa. Tunnin välein tappelu ja sitten taas kiimaa.

_

Mua on aina ihmetyttänyt että miten jotku jaksaa katsella pidempään sellaisia muijia, jotka ensin suutelee sua kuumasti tanssilattialla, sitten humaltuu liikaa, ja aamuyöstä ennen kotiinlähtöä lentää sormukset ja kengät ja muija läpsii miestä poskelle kun tuli yllättäen huono fiilis, kotona tulee vielä jäkätystä niin saatanasti kaikesta iltaan liittyvästä ja liittymättömästä, ja sitten se joko liian humaltuneena sammuu röhnöttämään sänkyyn, tai jos se on liian selvä niin sitä jäkätystä tulee aamuun asti eikä siltä saa tuossa viimeisessäkään tapauksessa. En tietenkään usko että Kärpänen on juuri tuollainen muija, mutta kyllä, tuon tapaisia muijia on olemassa, joilla se tunneskaala varsinkin kännissä menee aivan omia teitään.

Toisaalta täytyy todeta että varsinkin jotku sinkkumiehet kännissä ovat joskus vielä enemmän sekaisin, suomalaisen idiootti miehen kännin voi tiivistää helposti: Mukava nousukänni, saunaan saunaan, ai saatana kun tuli löysä olo lisää viinaa viinaa viinaa, oisko kaupungissa naista, hiukset homosti housut roikkuu tänään on saantia tänään on saantia dingdingding.. vittu sieltä mitään saanu! Portsari heitti ulos vaikka se oksennus ei edes osunut sen päälle, en saanu naista, lensin kapakasta ulos, grillijono nyt lähtee nyt lähtee, kuka lähtee kuka lähtee, sää etuilit mua, kuuliksää! Mää tapan sun koiran! DANG! Vittu se oli grillin myyjä, mut sHE ETHUILI! Kytät, putka, öitä. Ja lauantaina sama uusiks, paitsi sillon tulee naista sillon tulee naista.. Hitto uskookohan muija että olin taas koko viime yön työmatkalla.
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Toisaalta täytyy todeta että varsinkin jotku sinkkumiehet kännissä ovat joskus vielä enemmän sekaisin, suomalaisen idiootti miehen kännin voi tiivistää helposti: Mukava nousukänni, saunaan saunaan, ai saatana kun tuli löysä olo lisää viinaa viinaa viinaa, oisko kaupungissa naista, hiukset homosti housut roikkuu tänään on saantia tänään on saantia dingdingding.. vittu sieltä mitään saanu! Portsari heitti ulos vaikka se oksennus ei edes osunut sen päälle, en saanu naista, lensin kapakasta ulos, grillijono nyt lähtee nyt lähtee, kuka lähtee kuka lähtee, sää etuilit mua, kuuliksää! Mää tapan sun koiran! DANG! Vittu se oli grillin myyjä, mut sHE ETHUILI! Kytät, putka, öitä. Ja lauantaina sama uusiks, paitsi sillon tulee naista sillon tulee naista.. Hitto uskookohan muija että olin taas koko viime yön työmatkalla.

Heh, minua nauratti puolestaan tämä, koska onhan näitä nähty laajennetussa tuttavapiirissä. Ehkä tosin yleensä ilman tuota putkareissua. Eräs tuttava ja ex-kollega menee tähän kategoriaan ja kuvaukseen aikalailla 1:1. Tuntuu, että ei se siitä mihinkään muutukaan enää, kun ikääkin on lähemmäs 40.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
The Fall - paskin sarja ikinä. Ei edes suomalaisiin paskasarjoihin ole saatu kasattua yhtä paljon aukkoja ja epäloogista toimintaa. Sarjan tekijät hakkaisivat palikkatestissä edelleen neliötä kolmion muotoiseen reikään.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Yritin aloittaa katsomaan YLE Areenasta Sveitsi-Tsekki salibandyn pronssipeliä, kun alle viisi minuuttia oli peliä jäljellä ja eroa vain kaksi maalia Sveitsin hyväksi.

Näin hidastuksen Sveitsin maalista, mitään selostusta ei kuulunut ja noin kolme sekuntia sen jälkeen tuli kuset ja paskat housuun, kun volumet aivan kaakossa ja jopa vähän kaakon ohi alkoi yht'äkkiä kuulua joku Pertti Karppisen soutuselostus ehkä 1980-luvulta. Käänsin housut märkänä katseeni televisioon ja näin sieltä 1980-luvulta olevan legendaarisen Ylen testikuvan.

Helsinki. Porilaisten Marssi. Kekkonen. 1980. Määkin itken. Mihin saan lähettää reklamaation, kun tästä jäi samanlainen maku kuin Rönnin pöksyissä oli haju?
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Nainen osallistui laulukilpailuun ja hävisi. Iltalehti KIITTÄÄ hyvästä tsemppaamisesta kera kuuden kuvan. Ozan Kendo Yanar kukavittulie ylistää tätä naista inspiroivana esimerkkinä. Kommenttipalstoilla kaleviväisäset vievät puusilmiä 100-0 ja yhtäkkiä kakkosesta onkin tullut ykkönen, koska Adam Lambert on homo eikä voittanut vuonna 2009 mutta on silti tehnyt kovemman uran kuin yksikään Ari Koivunen. Se oli tonnin seteli? No eikä vittu ollut, kun laulukilpailu. Samanlainen, jonka tämä Saara kävi jo muutamaankin otteeseen täällä kotoisessa pohjolassa häviämässä. Nauran. Tälle ilmiölle.
 

Ralph

Jäsen
Kommenttipalstoilla kaleviväisäset vievät puusilmiä 100-0
Onhan nuo Iltalehtien kommenttiosastot mahtavaa luettavaa näiden "isojen" uutisten kohdalla. Tarkoitan isolla nyt niitä uutisia, jotka herättävät paljon kommentointia.

Nyt joku oli laittanut klassisen torilla tavataan -memen tämän Kalevi Väisäsen naamalla, niin joku mamma vastaa tähän kuvaan "Oletko ylpeä itsestäsi? Itse en ikinä uskaltaisi mennä esiintymään miljoonien ihmisten eteen! Ja kehtaat solvata Saaraa???" Kaikki mitä tämä yksi jannu, jolle nostan hattua, oli tehnyt oli siis laittaa yksi kuva, joka ei liity mitenkään Saaraan. Ja hän sillä ilmeisesti solvaa sitten tätä laulajatähteä.

Ja nyt Iltalehdellä on joku vuoden suurin suomalainen -äänestys, jos yllätys yllätys ehdolla on Saara Aalto. Joku ihmetteli, että miksi tällainen ulkomaisessa laulukilpailussa oleva tyyppi on edes ehdolla. Tähän joku mamma heitti melko klassisen "teeppä ite" -kommentin. Eli "jokainen voi mennä koittaan miten pärjäisi tuolla isoimmissa paikoissa". No perkele, kun muita ehdokkaita katsoo, niin Aalto voisi itse mennä kokeilemaan miten pärjäisi Suomen presidenttinä. Tai Jetsin ykkösylivoimassa NHL:ssä. Tai saisiko talouden Nobel-palkinnon.

En voi mennä muiden ihmisten päähän, mutta luulempa, että aika monen näistä mammoistakin mielipiteeseen laulutaidoista vaikutti eniten kansalaisuus. Jos se ei olisi ollut Matt vs. Saara vaan Matti vs. Sara, niin samat kommentoijat olisivat pitäneet Mattia parempana laulajana. Minä en ole kyseisen voittajan laulua lainkaan kuullut, mutta sen mitä Saaraa olen kuullut, niin en kyllä yhtään tykkää. Raiskannut aika monta klassikkobiisiä laulullaan. Lisäksi lavalla hän vaikuttaa olevan ylipirteä pelleilijä. "Näin vahvasti Saara näytti tunteensa, kun pääsi jatkoon":

Kyllä, viihdytän itseäni lukemalla iltalehtien uutisten kommentteja Facebookista.
 
Viimeksi muokattu:

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Laineen Patrikin omaan maaliin vetämisen syyksi jotku arvioi, että poika unohti hetkellisesti kummassa päässä pelataan. Näin sen täytyy varmasti olla koska hidastuksessa näkyy selvästi Laineen yrittävän maalia. Ei mitään mahdollisuutta että 0,1 sekunnin reaktioaikaan kiekko vedetään vain rintamasuuntaan ja oletuksellisesti kiekko vittuun, tällä kertaa maali oli sopivasti edessä.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
En voi mennä muiden ihmisten päähän, mutta luulempa, että aika monen näistä mammoistakin mielipiteeseen laulutaidoista vaikutti eniten kansalaisuus. Jos se ei olisi ollut Matt vs. Saara vaan Matti vs. Sara, niin samat kommentoijat olisivat pitäneet Mattia parempana laulajana. Minä en ole kyseisen voittajan laulua lainkaan kuullut, mutta sen mitä Saaraa olen kuullut, niin en kyllä yhtään tykkää.

Todennäköisesti suomalaiset olisivat pitäneet suomalaista Mattia parempana laulajana kuin Saraa, mutta jos molemmat olisi olleet brittejä niin en usko että monikaan olisi pitänyt Mattia parempana laulajana. Koska ei ollut kovin hyvä loppujen lopuksi. Epävireinenkin jopa. Ilmeetön ja vähän pökkelömäinen. Jos olisi pelattu puolueettomalla maaperällä finaalit niin Saara olisi hoitanut. Sano minun sanoneen.
 

Ralph

Jäsen
Ajattelin lukea MTV:n sivuilta HPK-aiheisia juttuja ja kirjoitin hakukenttään HPK. Ensimmäisenä tuli uutinen keväältä 1999 otsikolla "HPK voitti pronssia". Pronssikerho on pronssikerho.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ajattelin lukea MTV:n sivuilta HPK-aiheisia juttuja ja kirjoitin hakukenttään HPK. Ensimmäisenä tuli uutinen keväältä 1999 otsikolla "HPK voitti pronssia". Pronssikerho on pronssikerho.

Hörähdin äsken ääneen arviolle, että kaksi italialaista joukkuetta CL:n puolivälieriin. Not gonna happeninki.
 

Ralph

Jäsen
Hörähdin äsken ääneen arviolle, että kaksi italialaista joukkuetta CL:n puolivälieriin.
Arviominen on väärä sana. Itse kutsuisin sitä ennemmin spoilaamiseksi.

Toki tässä käy nyt niin, että jatkossa on vain yksi italialainen ja se on Napoli. Sen jälkeen on meillä molemmilla sormi suussa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Arviominen on väärä sana. Itse kutsuisin sitä ennemmin spoilaamiseksi.

Toki tässä käy nyt niin, että jatkossa on vain yksi italialainen ja se on Napoli. Sen jälkeen on meillä molemmilla sormi suussa.

No voi vittu. Tuota skenaariota en ajatellutkaan. Olen muuten kerran käynyt Napolissa, se on aivan hirveä kaupunki.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mä diggasin Napolista silloin kun Maradona skulas siellä ja muistaakseni voittivat myös scudeton. Huomasitteko. Yritin päteä sanalla scudetto kun ihan hyvin olisin voinut puhua Italian mestaruudesta tai serie A:n voitosta. Mutta ei. Piti heittää scudetto kehiin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Okei okei... Maradona tietty kuningas, ihan laiskuuttani en äskeiseen viestiini tunkenut Maradona-poikkeusta. Onneksi se Hikuaani lähti Napolista, on hyvä maalintekijä ja olisi mielellään kurittanut entistä seuraansa, jolta oppi ja sai kaiken, vähintään, eihän siellä oo nyt kun joku slovakki vai mikä lie. Hamrlik tai joku.
 

Ralph

Jäsen
Onneksi se Hikuaani lähti Napolista, on hyvä maalintekijä ja olisi mielellään kurittanut entistä seuraansa
Jos Real Madrid onnistuu yllättämään Napolin, niin eiköhän Hikuaani ehdi vielä kiusaamaan vanhaa jengiään.

Mun piti keksiä joku hauska pizzavertaus, mutta en ole koskaan Napolissa käynyt, joten en tiedä onko siellä pizzat niin pizzoja kuin huhutaan. Neljässä muussa italialaisessa kaupungissa olen pizzaa syönyt ja siellä ne on olleet niin hyviä kuin huhutaan. Yksikään näistä kaupungeista ei muuten ole Torino.

Roomassa muuten eräässä urheiluliikkeessä kyselin, että löytyisikö sielä Juventusen fanituotteita. Ei löytynyt ja myyjätär alkoi tyrkyttämään Lazion tuotteita. Hyvä yritys, mutta en kääntänyt takkiani.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mä olen syönyt elämäni parhaimmat pizzat Portugalissa, paikassa nimeltä Lisa`s pizza tai aika lähelle tota ainakin. Se oli niin hyvää että nauratti (kun kerran nauruketjussa ollaan)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pizzat on Italiassa hyvii. Diggaan siitä paikasta muutenkin. Olosuhteidenkin pakosta olen joutunut Italiassa sanomaan, että Juve on ihan paska, jottei eräs vanhempi herrasmies ole repinyt Viola-pelihousujaan. Juveen mulla on hankala suhde, koska etenkin nuorena tai lapsena olin kova Liverpool-fani, Real Madrid silloin sössi kaiken jo aiemmin vaikka oli Hugo Santsesi ja kaikki. Butragueno mua ei jostain syystä miellyttänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös