Mille naurat juuri nyt?

  • 13 279 511
  • 50 478

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Siihen ei @BlackWolf tarvitse mitään erillistä biiffia sua kohtaan, että näistä jutuista löytää aika-ajoin jotain huomautettavaa.
Saa toki huomauttaa, jos on jotain huomautettavaa. Se, että tullaan huutelemaan urpoa joka ansaitsisi potkut koska kirjoittaa jatkoaikaan, niin ei mielestäni ole kovin rakentavaa. Saa toki kertoa missä on mennyt vikaan, jos sellaista löytää, mielellään toki lähteiden kanssa. Yleensä on vain vähän hiljaista, kun niitä lähteitä kyselee.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Saa toki kertoa missä on mennyt vikaan, jos sellaista löytää, mielellään toki lähteiden kanssa. Yleensä on vain vähän hiljaista, kun niitä lähteitä kyselee.
Olet ihan oikeassa. Yritin googlettaa "Onko paremmistotransujen potkuille hesburgerista asiallista nauraa?" Enkä saanut ainuttakaan järkevää linkkiä, jolla perustella viestiisi tarttumista. Pyydän nöyrimmästi anteeksi ja jatkossa ohjeistan muitakin keräämään ensin vaadittavat lähteet ja sitten vasta kirjoittamaan palstalle.

Btw. kukaan ei sanonut, että olet kirjoittelujesi takia kenkää ansaitseva urpo. Ainoa tässä ketjussa muita kirjoittajia urpoksi nimitellyt olet sinä itse. LÄHDE
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Tässä tapauksessa tämä tyttö, sukupuoleton transu mikä helvetti onkaan, nyt siis nimen omaan esitti toimivansa Hesburgerin työntekijänä tällä tavalla. Ei että hän persoonana inhoaa Trump lippiksiä. Se ero tulee siinä, että ilmaisi työssä ollessaan harkinneensa toimia työntekijänä tällä tavalla.
Ei esittänyt toimivansa Hesburgerin työntekijänä tällä tavalla. Ilmoitti yksityishenkilönä ilman minkäänlaista linkkiä työnantajaansa, että teki mieli sylkäistä hampurilaiseen. Potkut olivat huutava vääryys.

LÄHDE: KU:n blogi haastatteli Hesburgerin työntekijän, josta tuli organisoidun vihakampanjan uhri – Kansan Uutiset

Ps. Kummasti sinulla ei ollut omalle väärälle käsityksellesi lähdettä ilmoitettuna.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Olet ihan oikeassa. Yritin googlettaa "Onko paremmistotransujen potkuille hesburgerista asiallista nauraa?" Enkä saanut ainuttakaan järkevää linkkiä, jolla perustella viestiisi tarttumista. Pyydän nöyrimmästi anteeksi ja jatkossa ohjeistan muitakin keräämään ensin vaadittavat lähteet ja sitten vasta kirjoittamaan palstalle.

Btw. kukaan ei sanonut, että olet kirjoittelujesi takia kenkää ansaitseva urpo. Ainoa tässä ketjussa muita kirjoittajia urpoksi nimitellyt olet sinä itse. LÄHDE
yYmmärrän kyllä kantasi, minäkin nauraisin itseni tärviölle sinun saadessa kenkää duunistasi jatkoaikaurpoiluottesi johdosta.
En tiedä miten sinä tuon tulkitset, minusta tuo kyllä varsin vahvasti viittaa siihen että pitää minua urpona ja toivoo potkuja jatkoaikakirjoittelujen takia. Sen voisi toki tulkita niin, että jos saisin niin nauraisi, mutta tuskin silloin nauraisi tärviölle, että kyllä, tosin subjektiivisesti, minä saan tuosta kuvan että on sitä mieltä että olen urpo ja ansaitsisin ne ne potkut. Toisenlaisella lauserakenteella voisin olla toista mieltä, varsinkin jos koko viesti ei olisi ollut tätä tapausta puolusteleva ja tuo kohta varsin hyökkäävä.

@KiVi Kyllä hän ilmaisi selvästi olevansa työntekijä hampurilaisia tarjoilevassa yrityksessä, eli siis ilmaisi olevansa työntekijänä kirjoittamassa mitä kirjoitti. Se mikä se firma on/oli taas on hyvinkin merkityksellinen ihan hygienian ja ihmisten terveyden kannalta. Ensinnäkin kyseessä oli, toisin kuin tuossa väitetään julkinen twiitti, tai mistä mä mitään twitterin systeemeistä tiedän, mutta suoraan pääsin twitteriin lukemaan tämän twiitin hänen omilta sivuilta kun linkki tuli vastaan suurella suomalaisella foorumilla. Nimenkin sain tietää ennen mitään ylilaudan jonneiluja. Se kun oli varmasti huikean vaikea kaivaa, kun nimimerkki viittasi suoraan tämän henkilön oikeaan nimeen ja naamakirja yms. valokuviin, ihan googlen kuvahaulla löysi tämän henkilön nimen ja työpaikankin.

Toisekseen tämä henkilö sittemmin sulki tuon tilin, tai vaihtoi nimeä ja sitten muutti tilin yksityiseksi. Jos haluat lähteitä niin tarvitsisi tietää ensin, että mihin haluat lähteen.
 
Viimeksi muokattu:

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
@KiVi Kyllä hän ilmaisi selvästi olevansa työntekijä hampurilaisia tarjoilevassa yrityksessä, eli siis ilmaisi olevansa työntekijänä kirjoittamassa mitä kirjoitti. Se mikä se firma on/oli taas on hyvinkin merkityksellinen ihan hygienian ja ihmisten terveyden kannalta. Ensinnäkin kyseessä oli, toisin kuin tuossa väitetään julkinen twiitti, tai mistä mä mitään twitterin systeemeistä tiedän, mutta suoraan pääsin twitteriin lukemaan tämän twiitin hänen omilta sivuilta kun linkki tuli vastaan suurella suomalaisella foorumilla. Nimenkin sain tietää ennen mitään ylilaudan jonneiluja. Toisekseen tämä henkilö sittemmin sulki tuon tilin, tai vaihtoi nimeä ja sitten muutti tilin yksityiseksi. Jos haluat lähteitä niin tarvitsisi tietää ensin, että mihin haluat lähteen.
Minä en väittänytkään, ettei hän olisi ilmaissut olevansa työntekijänä kirjoittamassa. Totesin, että hän ei ollut Hesburgerin työntekijänä kirjoittamassa. Tuossa on huomattava ero. Hänen mielipiteensä ei voi aiheuttaa vahinkoa Hesburgerille, koska hänen yhteytensä Hesburgeriin ei käy ilmi. Tuon yhteyden kaivoivat useamman mutkan takaa ylilaudan jonnet ja sitten hieroivat tuon yhteyden Hesburgerin naamalle Twitterissä.

Mitä väliä, että oli julkinen tviitti? Julkisesti saa tviitata ilman että tulee potkut. Hygienialla ja ihmisten terveydellä ei ole käsiteltävänä olevassa asiassa mitään relevanssia, mutta todettakoon silti, että hän ei ilmoittanut sylkäisseensä hampurilaiseen, vaan totesi, että teki mieli sylkäistä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minä en väittänytkään, ettei hän olisi ilmaissut olevansa työntekijänä kirjoittamassa. Totesin, että hän ei ollut Hesburgerin työntekijänä kirjoittamassa. Tuossa on huomattava ero. Hänen mielipiteensä ei voi aiheuttaa vahinkoa Hesburgerille, koska hänen yhteytensä Hesburgeriin ei käy ilmi. Tuon yhteyden kaivoivat useamman mutkan takaa ylilaudan jonnet ja sitten hieroivat tuon yhteyden Hesburgerin naamalle Twitterissä.

Mitä väliä, että oli julkinen tviitti? Julkisesti saa tviitata ilman että tulee potkut. Hygienialla ja ihmisten terveydellä ei ole käsiteltävänä olevassa asiassa mitään relevanssia, mutta todettakoon silti, että hän ei ilmoittanut sylkäisseensä hampurilaiseen, vaan totesi, että teki mieli sylkäistä.
Jos sinä et näe mitään väärää, että sinun työntekijä vaikka ilmoittaisi twitterissä halunneensa ajaa jonkun neekerin yli, niin kukas minä olen sinua tuomitsemaan. Toki voin todeta, että minun alaiselleni moinen toiminta sosiaalisessa mediassa toisi potkut. Sinä vastaat sanomisistasi myös nimimerkin takaa. Minä ainakin tiedostan asian, jos sinä et, niin suosittelisin tiedostamaan.

Se on toki hienoa, että tänne on löytynyt lauma puolustelemaan tuollaista suoranaista idioottia. Porukkaa, jotka näkevät väärää vain siinä miten tuli potkut, eivät siinä mistä syystä ne tulivat.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä en väittänytkään, ettei hän olisi ilmaissut olevansa työntekijänä kirjoittamassa. Totesin, että hän ei ollut Hesburgerin työntekijänä kirjoittamassa. Tuossa on huomattava ero. Hänen mielipiteensä ei voi aiheuttaa vahinkoa Hesburgerille, koska hänen yhteytensä Hesburgeriin ei käy ilmi. Tuon yhteyden kaivoivat useamman mutkan takaa ylilaudan jonnet ja sitten hieroivat tuon yhteyden Hesburgerin naamalle Twitterissä.
Voihan se aiheuttaa vahinkoa Hesburgerille koska se voi aiheuttaa vahinkoa (ja aiheuttikin) kaikille hampurilaisravintoloille. Vai oletko sitä mieltä että twiitistä ei käynyt ilmi että kyse on pikaruokatyöntekijästä?
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
En tiedä miten sinä tuon tulkitset, minusta tuo kyllä varsin vahvasti viittaa siihen että pitää minua urpona ja toivoo potkuja jatkoaikakirjoittelujen takia. Sen voisi toki tulkita niin, että jos saisin niin nauraisi, mutta tuskin silloin nauraisi tärviölle, että kyllä, tosin subjektiivisesti, minä saan tuosta kuvan että on sitä mieltä että olen urpo ja ansaitsisin ne ne potkut.
Penailla voi muutkin kuin Pena, spedeillä muutkin kuin Spede ja jörniä muutkin kuin Jörkka. Palstakäytöksesi kuvailu urpoiluksi on ehkä hieman ikävä ilmaisu, mutta silti eri asia kuin urpoksi haukkuminen.

Tuon potkujen toivomisen sinä tulkitsit ihan itse. Sitä ei kuitenkaan viestistä voi suoraan lukea.

Se on toki hienoa, että tänne on löytynyt lauma puolustelemaan tuollaista suoranaista idioottia. Porukkaa, jotka näkevät väärää vain siinä miten tuli potkut, eivät siinä mistä syystä ne tulivat.
Hei, tässä kävi sulle inhimillinen vahinko ja unohdit lisätä viestiisi lähteet, joista käy ilmi ettei "lauma" näe ko. entisen työntekijän toimissa mitään väärää.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Jos sinä et näe mitään väärää, että sinun työntekijä vaikka ilmoittaisi twitterissä halunneensa ajaa jonkun neekerin yli, niin kukas minä olen sinua tuomitsemaan. Toki voin todeta, että minun alaiselleni moinen toiminta sosiaalisessa mediassa toisi potkut. Sinä vastaat sanomisistasi myös nimimerkin takaa.

Se on toki hienoa, että tänne on löytynyt lauma puolustelemaan tuollaista suoranaista idioottia. Porukkaa, jotka näkevät väärää vain siinä miten tuli potkut, eivät siinä mistä syystä ne tulivat.
Minulle on täysin yhdentekevää, mitä työntekijäni kertoo somessa, kunhan hän ei yhdistä viestiään työnantajaansa, eikä työnantaja ole muutenkaan suoraan yhdistettävissä mielipiteeseen. Työnantaja ei ole mikään yleinen moraalinvartija, vaan työntekijää rajoittaa henkilökohtaisessa viestinnässään suhteessa työnantajaan lojaliteetti- ja salassapitovelvoitteet. Ne eivät estä mielipiteenilmaisua yksityishenkilönä.

On toinen asia, oliko potkut saaneen toiminta järkevää. Minusta itsestäänselvästi ei ollut, eikä siinä ole oikein mitään mielenkiintoista keskusteltavaa.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Voihan se aiheuttaa vahinkoa Hesburgerille koska se voi aiheuttaa vahinkoa (ja aiheuttikin) kaikille hampurilaisravintoloille. Vai oletko sitä mieltä että twiitistä ei käynyt ilmi että kyse on pikaruokatyöntekijästä?
Tuo on totta. Suomessa on kuitenkin lukematon määrä ravintoloita, joista saa hampurilaisia. Hesburgerille tuosta tviitistä syntyvä vahinko on niin spekulatiivista, ettei työsuhteen päättämisperustetta ole olemassa.

EDIT: Puhuttelun paikka tuo kyllä olisi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuo on totta. Suomessa on kuitenkin lukematon määrä ravintoloita, joista saa hampurilaisia. Hesburgerille tuosta tviitistä syntyvä vahinko on niin spekulatiivista, ettei työsuhteen päättämisperustetta ole olemassa.
Suomessa on lukuisia sairaaloitakin, mutta jos hoitaja twiittaa (ja twiiteistään käy ammatti ilmi mutta ei tarkkaa sairaalaa) että nyt oli sellaisen transu potilaana että teki mieli pistää käytetyllä neulalla, niin potkut siitä voi minun puolestani antaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minulle on täysin yhdentekevää, mitä työntekijäni kertoo somessa, kunhan hän ei yhdistä viestiään työnantajaansa, eikä työnantaja ole muutenkaan suoraan yhdistettävissä mielipiteeseen. Työnantaja ei ole mikään yleinen moraalinvartija, vaan työntekijää rajoittaa henkilökohtaisessa viestinnässään suhteessa työnantajaan lojaliteetti- ja salassapitovelvoitteet. Ne eivät estä mielipiteenilmaisua yksityishenkilönä.
Tämä on sinun mielipiteesi, minusta jos kirjoitat työntekijänä niin kirjoitat nimen omaan työntekijänä, et itsenäsi. Et voi vaikka twitterissä haukkua paskoja asiakkaita, mainitsematta toki näitä nimeltä ja mainitsematta työnantajaasi. Kyllä sinä olet silti ne haukkunut, se että jätät tietoa sanomatta ei ole mitenkään pelastava asia. Tuo vaikuttaa lähinnä saivartelulta ja vastuunpakoilulta. Hän olisi voinut kirjoittaa saman asian monella muullakin tapaa, mutta kun hän liitti sen työnantajaansa ja suoraan asiakkaaseen vaikuttavaan tekoon, niin se on ihan se ja sama oliko mainittuna työnantajaa nimeltä.

Työntekijänä sinä jaat firman arvot, vaikka et niitä itsenäsi jakaisikaan. Kun sen veteenpiirretynviivan yli menet, niin kusisesti käy ja sietääkin käydä. Kyllä mullakin on hitosti huonoja asiakaskokemuksia, mutta julkisesti ei ole varaa valittaa, koska jos joku minut jotain kautta asiaan yhdistää niin turpaan tulee (ei kirjaimellisesti) ja syystä.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Tämä on sinun mielipiteesi, minusta jos kirjoitat työntekijänä niin kirjoitat nimen omaan työntekijänä, et itsenäsi. Et voi vaikka twitterissä haukkua paskoja asiakkaita, mainitsematta toki näitä nimeltä ja mainitsematta työnantajaasi. Kyllä sinä olet silti ne haukkunut, se että jätät tietoa sanomatta ei ole mitenkään pelastava asia. Tuo vaikuttaa lähinnä saivartelulta ja vastuunpakoilulta. Hän olisi voinut kirjoittaa saman asian monella muullakin tapaa, mutta kun hän liitti sen työnantajaansa ja suoraan asiakkaaseen vaikuttavaan tekoon, niin se on ihan se ja sama oliko mainittuna työnantajaa.
Luulen, että minun mielipiteeni takana on tässä asiassa enemmän tietoa kuin sinun mielipiteesi takana.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Luulen, että minun mielipiteeni takana on tässä asiassa enemmän tietoa kuin sinun mielipiteesi takana.
Vähänpä olet sitä tietoasi jakanut. Mutta ei muuta kuin onnea yritykselle oikeudessa, tai missä meinaatkaan tätä asiaa lähteä ajamaan, tai joku kaverisi on lähdössä ajamaan. Saadaan sitten ennakkopäätös asiasta, että kuka onkaan oikeassa. Hauskasti kyllä mm. iltalehdessä (vai sanomissa) sanoi joku oikeusoppinut, ettei ole oikein ennakkotapauksia ja selvyyttä, mutta sinä selvästi olet enempi asiantuntija, hyvä niin.
Hesburgerin sylkemistviitti: työntekijä joutui lopettamaan työt - professori ihmettelee (linkki iltalehteen)
Lainaus jutusta: "Tviittaustapaukset ovat Koskisen mukaan hankalia, sillä niistä ei vielä ole oikeuskäytäntöä."
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Suomessa on lukuisia sairaaloitakin, mutta jos hoitaja twiittaa (ja twiiteistään käy ammatti ilmi mutta ei tarkkaa sairaalaa) että nyt oli sellaisen transu potilaana että teki mieli pistää käytetyllä neulalla, niin potkut siitä voi minun puolestani antaa.
Ihan hyvä vertaus muuten, mutta on vakavampi asia, että terveydenhuollon ammattilainen kertoo tehneen mieli pistää käytetyllä neulalla kuin että pihvinkääntämisen ammattilainen kertoo tehneen mieli sylkäistä hampurilaiseen.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Vähänpä olet sitä tietoasi jakanut. Mutta ei muuta kuin onnea yritykselle oikeudessa, tai missä meinaatkaan tätä asiaa lähteä ajamaan, tai joku kaverisi on lähdössä ajamaan. Saadaan sitten ennakkopäätös asiasta, että kuka onkaan oikeassa. Hauskasti kyllä mm. iltalehdessä (vai sanomissa) sanoi joku oikeusoppinut, ettei ole oikein ennakkotapauksia ja selvyyttä, mutta sinä selvästi olet enempi asiantuntija, hyvä niin.
Niin siis henkilö maksettiin ulos, eli mitään juttua ei ole tulossa. Tuossa aiemmin spekuloin, että sai varmaan 3-4 kk:n ylimääräisen palkan, että lähti hyvällä. Mielellään olisin tämän jutun hoitanut ja varmaan aika lailla noilla summilla sopinut.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ihan hyvä vertaus muuten, mutta on vakavampi asia, että terveydenhuollon ammattilainen kertoo tehneen mieli pistää käytetyllä neulalla kuin että pihvinkääntämisen ammattilainen kertoo tehneen mieli sylkäistä hampurilaiseen.
Miten on vakavampi? Tiedätkö sinä mitä kaikkia sairauksia tämä työntekijä omaa? Minä en ainakaan tiedä. Mikä on todennäköisyys että terveen puhtaasta, mutta käytetystä neulasta sairastuu joku, suhteessa johonkin hepatiitin tai HIV:n omaavan syljestä sen saa?

Monialainen opetus on ollut, jos tälläsiä voi heitellä koulutuksensa pohjalta.

edit. lisään vielä, että minulla ei ole lähdettä asiaan, mutta omakohtaista kokemusta on, kuinka noi hepatiitti, HIV yms. tyypit tykkää syljeskellä ja uhkailla neuloilla. Todennäköisyys lienee pieni, mutta lienee myös olemassa? Se ei ole mikään kovin kepeä uhkaus kuitenkaan, mutta toki subjektiivisesti ajateltuna. Joku juristi varmana osaa sanoa, että ihan se ja sama, varsinkin jos itse sen saisi hampparista. Niin ja ei muuten naurata yhtään, kun on ollut tekemisissä tuollaisten kanssa. Se on yksi noppa väärään suuntaan ja elämä pilalla.
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Siis miten te jaksatte jankata? Ei kait tää mitään Suomi24 chatti ole.
Ota kalja repusta, sit naurattaa taas. Taisi muuten olla sulta ensimmäinen minun silmiini osunut normaali viesti, olen selvästi missannut jotain.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Minä söisin mieluummin hampurilaisen, johon on syljetty, kuin antaisin terveyskeskuksessa piikittää itseäni sattumanvaraisella likaisella neulalla. Ehkä olen yksin tällä kannalla.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Hesburgerin sylkemistviitti: työntekijä joutui lopettamaan työt - professori ihmettelee (linkki iltalehteen)
Lainaus jutusta: "Tviittaustapaukset ovat Koskisen mukaan hankalia, sillä niistä ei vielä ole oikeuskäytäntöä."
Se että ne olisivat lausuntoautomaatti Koskisen mielestä hankalia ei tarkoita, että ne olisivat oikeasti hankalia tai jotakin sääntelemätöntä aluetta.

Jos haluaa itselleen laajimman mahdollisen toimintavapauden, kirjoittaa someen ei-työhön liittyvää asiaa anonyymisti vapaa-aikana ilman, että työnantaja on mitenkään linkitettävissä tekstiin. Jos haluaa pienimmän toimintavapauden, kirjoittaa työaikana työhön liittyvää asiaa omalla nimellään ja työnantajan tunnukset esillä. Noista sitten saa kaikenlaista cocktailia tehtyä, mutta yleiset suuntaviivat työoikeudelliselta kannalta kielletyn ja sallitun välillä ovat suht selvät - mitä tiukempi liittymä työhön ja työnantajaan, sitä tarkempana on syytä olla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ota kalja repusta, sit naurattaa taas.
No ei naurata kun viimeinen on menossa. 11 vaan ostin kun huomenna on taas duunia.

Enkä mä noista viesteistä lukenut kuin ekasta lauseesta ja pisti silmään että samat nimimerkit jankkaa väärinymmärryksen väärinymmärryksen väärinymmärryksestä tai jotain. Kerrot asias ja sillä sipuli. Ehkä lisäät jotain toiseen viestiin jos keksit jotain uutta tai vastaat jos huomaat jonkun kysyvän tai korjaat jos joku ymmärsi ihan väärin, mutta mikä saa jankkaamaan ja kirjoittamaan nollatason viestejä, mitä varsinkin aiemmin illalla oli. Sä oot jo kertonut asias ja kaikki on hyvin. Sulje vaikka välilehti ja mieti parin tunnin päästä uusi asia tai kerro ajatus.

Toi liigapuoli esimerkiksi on monen fiksun kirjoittajan mielestä pilalla eivätkä ne viitsi kirjoitella sinne, mutta nyt vähän tuntuu että se linja on siirtynyt myös tänne vapaalle. Tai no en tiedä kuin IFK:n osiosta.
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihmejutuille te nauratte, ja vielä keskellä yötä. Oottekohan te ihan terveitä mieleltänne?

"Hahahhaa, toi kirjoitti jotain mikä on mun mielestä eri tavalla, en saa henkeä ku naurattaa niin helvetisti, pakko mennä kirjoittamaan kaiken tän räkätyksen keskellä Jatkoaikaankin että nauran ihan ääliönä täällä kun toi yks sano että Jokerit on ehkä huonompi ku joku muu, ja toi taas sanoi jotain jostain hampurilaiseen räkijästä mistä oon eri mieltä, ei jumalauta, en kestä tämmöstä hauskuutta, no nyt tuli kusetkin housuun, kohta varmaan tulee itkukin niinku pitkästä ilosta on tapana, hahahahha, hahahahahhahaa!"
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihan hyvä vertaus muuten, mutta on vakavampi asia, että terveydenhuollon ammattilainen kertoo tehneen mieli pistää käytetyllä neulalla kuin että pihvinkääntämisen ammattilainen kertoo tehneen mieli sylkäistä hampurilaiseen.
Mutt onhan seurauskin (myös taloudellisesti) vastaavasti vakavampi; saada potkut terveydenhuollon ammattitehtävistä tai pihvinkääntämisen ammattitehtävistä. Padapapum.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Make "Mille naurat juuri nyt?" -ketju Great Again!
 

Liitteet

  • Avoin lippuäänestys.png
    Avoin lippuäänestys.png
    37,9 KB · kertaa luettu: 1 001
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös