Wau, aikamoinen jutustelu saatiin aikaan yhdestä tweetistä. pakko kysyä
@BlackWolf onko sinulle merkitystä tweettajan sukupuolella? Nostit asian esille muutamaan otteeseen.
Ei mitään merkitystä. Eikä hänen seksuaalisuudellaankaan. Se vain on näissä uutisjutuissa pulpahtanut pintaan, kun on pitänyt löytää joku syy saada tästä ihmisestä marttyyri ja siitä natsi paska Trump lippis jampasta joku syyllinen. Esim. sieltä parjatusta (syystä) ylilaudasta voi jokainen käydä itse lukemassa ko. ketjua. Itse en ole lukenut, mutta käsittääkseni tässä tapauksessa kukaan ei ole siellä ollut tietoinen mistään transsukupuolisuuksista kun tämä juttu alkoi. Se selvisi vasta paljon myöhemmin.
Silti tästä on nyt haettu jotain ihme transsukupuolisen morkkaamis juttua median toimesta, mitä on jopa linkitetty tänne asti. Oikeasti tästä olisi jopa voinut saada natsi/rasismi jutun, jos olisi viitsinyt asialle tehdä jotain, koska se aloite, käsittääkseni, lähti kylläkin siitä, että Trumppia morkattiin, ei tuon twiittaajan sukupuolesta. Minun heittoni liittyi täysin siihen miten oletinkin käyvän, eli tämän "paremmistolaisen" täysin sattumalta omaava vähemmistökortti revittiin esiin ja alettiin tekemään tästä marttyyriä ja samalla kauniisti unohdettiin se että kuka yleensäkkin teki jotain, se lippiksen omaava kun ei tehnyt mitään muuta kuin kävi hamppariravintolassa ja omasi yhden vaatekappaleen. Hänhän se oli se "uhri" tässä. Muut uhrit olivat/ovat sitten kaikki hampurilaisravintoloissa käyvät, jotka eivät enää voi tietää, että uskaltaako laittaa farkut jalkaan ettei joku sylje hamppariin, näin kärjistetysti.
Voit myös vaikka tarkastaa minun alkuperäisen viestini päivämäärän, se tapahtui viime maanantaina 14.11, nämä transuja syrjitty sitä ja tätä uutiset sitten tuli huomattavasti sen jälkeen. Kyllä oli vaikeaa laskea 1+1 kun sattui vähemmistön edustaja, tai siis paremmiston, tekemään tyhmästi, että hänestä piti alkaa maalailemaan kuvaa jonain muuna kuin mitä on. Eli siis muita syrjivänä paskiaisena, jonka oma ymmärrys ja suvaitsevaisuus lakkasi tasan siihen ettei joku jakanut hänen maailmankuvaansa, joten olisi hänen mielestään ansainnut tulla syrjityksi ja kaltoinkohdelluksi. Hienoja ihmisiä nämä paremmistolaiset.