Taitaa sällillä olla tähtäimessä Gordie Howemainen ura mitan puolesta, eikä sekään varmaan riitä.Jatkoajan otsikko "Bulmer haluaa auttaa Ilveksen mestaruuteen asti" aiheutti repeämisen. Ei taida herralla olla pienintäkään käsitystä siitä, mihin on tulossa.
Kaveri kännissä mokaa itteensä FB:ssä taas vaihteeksi. Se on traagista mutta myös naurettavaa, kun ei voi iisata tota juomistaan. Sitten monien hermostuminen tuurijuoppoon naurattaa kans. MITÄ VITUN VÄLIÄ. Kuitenkin ovat tekopyhät sitä mieltä, että alkoholismi on sairaus, eli saisko pikkasen kerrankin käytännön esimerkkiä suvaitsevaisuudesta.
Avaatko tätä vähän? Meinaan mulla on joskus kännipäissään tapana tehdä ah niin hassun hauskoja tilapäivityksiä, mitä ei silleen tarvi koskaan hävetä, kun ovat suht asiallisia. Vaikka olisin kuinka humalassa, niin jotenkin mulla pysyy toi filtteri siinä, että maksimissaan omalle sivulleni jotain päivitän, jos päivitän.
Kolmas nokitus, jonka tarjoaa Jarkko Glad. Miehen ilmeet ja lauseet ovat ihan täyttä Kummelia. Ei ollut Jarkko kovin Glad.Ikävänkantaja, oli kyllä huikea pätkä tuo. Itse nokitan tällä:
Sport - HIFK Lehdistötilaisuus 25.10.2016
Kyllä oli naurussa pitelemistä.
Sivuhuomiona: Aika paljon on tullut katseltua eri lehdistötilaisuuksia, tuntuu että Mestiksessä noita kuumia ja ennen kaikkea viihdyttäviä pressejä tulee esim. Liigaa useammin. Nostan virtuaalista hattua.
Pakko laittaa neljäs mestiksen lähdistötilaisuus https://www.youtube.com/watch?v=7iZ9C1RUzGQ Hokki - HCK 3.1.2014
"Tuu tänne näin, tuu tänne näin, tuu vittuun sieltä saatanan takaa."
Sä oot varmaan paketoinut joululahjoja koko vuoden.Sille että juuri tällä hetkellä jokaisella minun fb -kaverilla tuntuu olevan oma ja painava mielipide Jenkkien pressavaaleista. Muuten juuri kukaan ei asiaa ole päivityksissään kommentoinut koko syksynä (muutamaa lukuunottamatta), mutta yhtäkkiä jokaisesta on kuoriutunut pieni sisäinen alan asiantuntija.
Vähän sama kun joka vuosi Super Bowlin aikaan. Ketään ei tunnu muuten kiinnostavan koko laji, mutta odotas kun tämä päivä vuodesta koittaa. Some täyttyy joukkueiden kannattajista ja ostetaan wingsejä, dr.Pepperiä yms. jääkaapit täyteen....
Sä oot varmaan paketoinut joululahjoja koko vuoden.
Siis mitä, eikö kaikki ostakkaan lahoja vaikka kesäkuussa, jos silloin sattuu törmäämään johonkin lahjaan, mikä olisi just passeli sille ihmiselle, jolle sen haluaa ojentaa?Sä oot varmaan paketoinut joululahjoja koko vuoden.
Tämä todella isosti. Erittäin jäätäviä olleet nämä itkut jota Suomessa on somesa ja muualla harjoitettu, ja ikävästi näköjään myös Yleisradio on lähtenyt tähän mukaan.Hysterialle (Suomessa) jota Trump aiheuttaa vaikka ei ole ollut päivääkään presidentti.
Voiko tulla yllätyksenä että Yle lähtee mukaan?Tämä todella isosti. Erittäin jäätäviä olleet nämä itkut jota Suomessa on somesa ja muualla harjoitettu, ja ikävästi näköjään myös Yleisradio on lähtenyt tähän mukaan.
No ei kyllä, koska onhan Ylellä ollut selkeä suosikkinsa koko ajan ja se on ollut Clinton.Voiko tulla yllätyksenä että Yle lähtee mukaan?