Mille naurat juuri nyt?

  • 13 205 622
  • 50 364

Sapergia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, San Jose,Everton
Kummola,tuo kimjongiljong, ja olympiakomitean uusi puheenjohtajavaali?, yksi ehdokas. Kysymys Kalelle "voittaako Ritakallio jos tulee haastaja" Kale "en näe mitään syytä miksi ei voittaisi" Ja respectiä Riikka Välilälle, voittomaali...
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Jatkoajan otsikko "Bulmer haluaa auttaa Ilveksen mestaruuteen asti" aiheutti repeämisen. Ei taida herralla olla pienintäkään käsitystä siitä, mihin on tulossa.
Taitaa sällillä olla tähtäimessä Gordie Howemainen ura mitan puolesta, eikä sekään varmaan riitä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kaveri kännissä mokaa itteensä FB:ssä taas vaihteeksi. Se on traagista mutta myös naurettavaa, kun ei voi iisata tota juomistaan. Sitten monien hermostuminen tuurijuoppoon naurattaa kans. MITÄ VITUN VÄLIÄ. Kuitenkin ovat tekopyhät sitä mieltä, että alkoholismi on sairaus, eli saisko pikkasen kerrankin käytännön esimerkkiä suvaitsevaisuudesta.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kaveri kännissä mokaa itteensä FB:ssä taas vaihteeksi. Se on traagista mutta myös naurettavaa, kun ei voi iisata tota juomistaan. Sitten monien hermostuminen tuurijuoppoon naurattaa kans. MITÄ VITUN VÄLIÄ. Kuitenkin ovat tekopyhät sitä mieltä, että alkoholismi on sairaus, eli saisko pikkasen kerrankin käytännön esimerkkiä suvaitsevaisuudesta.

Avaatko tätä vähän? Meinaan mulla on joskus kännipäissään tapana tehdä ah niin hassun hauskoja tilapäivityksiä, mitä ei silleen tarvi koskaan hävetä, kun ovat suht asiallisia. Vaikka olisin kuinka humalassa, niin jotenkin mulla pysyy toi filtteri siinä, että maksimissaan omalle sivulleni jotain päivitän, jos päivitän.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Avaatko tätä vähän? Meinaan mulla on joskus kännipäissään tapana tehdä ah niin hassun hauskoja tilapäivityksiä, mitä ei silleen tarvi koskaan hävetä, kun ovat suht asiallisia. Vaikka olisin kuinka humalassa, niin jotenkin mulla pysyy toi filtteri siinä, että maksimissaan omalle sivulleni jotain päivitän, jos päivitän.

Toi vähän rähisee ja on rasittava, mutta ei mun mielestä kuitenkaan saa mitään pahaa aikaan, kunhan avautuu kännissä. Mutta tuosta känniääliöilystä sitten ollaan tuohtuneita. Mä oon itekin ollut niin usein känniääliö etten oikein jaksa paheksua.

Ton päivitykset ei oo hauskoja, vaan "vakavia" maailman menoon "kriittisesti" suhtautuvia huomioita. Eli tavallaan ihan hauskoja. Tosin eihän siinä oo mitään hauskaa, että jollakin on selkeä ongelma. Mut silti. You know.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ikävänkantaja, oli kyllä huikea pätkä tuo. Itse nokitan tällä:

Sport - HIFK Lehdistötilaisuus 25.10.2016

Kyllä oli naurussa pitelemistä.
Kolmas nokitus, jonka tarjoaa Jarkko Glad. Miehen ilmeet ja lauseet ovat ihan täyttä Kummelia. Ei ollut Jarkko kovin Glad.

Lehdistötilaisuus 20.12.2013 Hokki - LeKi - YouTube

Sivuhuomiona: Aika paljon on tullut katseltua eri lehdistötilaisuuksia, tuntuu että Mestiksessä noita kuumia ja ennen kaikkea viihdyttäviä pressejä tulee esim. Liigaa useammin. Nostan virtuaalista hattua.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Sivuhuomiona: Aika paljon on tullut katseltua eri lehdistötilaisuuksia, tuntuu että Mestiksessä noita kuumia ja ennen kaikkea viihdyttäviä pressejä tulee esim. Liigaa useammin. Nostan virtuaalista hattua.

Ja ennenkaikkea tuntuu että kaikkein huikeimmat on aina Kajaanista, tiedä sitten mistä johtuu :D
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Viimeksi muokattu:

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Britit, Brexit ja Toblerone. Alkaa kristallisoitua paatuneimmallekin nurkkapatriootille brexitin merkitys. Toblerone on vähentänyt englannin markkinoille tarkoitettujen pakettien painoa, koska kulut kasvaneet. Paketti on toki samankokoinen kuin ennenkin, mutta nyt vuorenhuippuja paketissa on vähemmän, ja kanjoni huippujen välissä leveämpi. Ja tämäkös brittiä sapettaa. #maketobleronegreatagain. Tjeu Tobleronen face.
 

Ruutu8

Jäsen
Sille että juuri tällä hetkellä jokaisella minun fb -kaverilla tuntuu olevan oma ja painava mielipide Jenkkien pressavaaleista. Muuten juuri kukaan ei asiaa ole päivityksissään kommentoinut koko syksynä (muutamaa lukuunottamatta), mutta yhtäkkiä jokaisesta on kuoriutunut pieni sisäinen alan asiantuntija.

Vähän sama kun joka vuosi Super Bowlin aikaan. Ketään ei tunnu muuten kiinnostavan koko laji, mutta odotas kun tämä päivä vuodesta koittaa. Some täyttyy joukkueiden kannattajista ja ostetaan wingsejä, dr.Pepperiä yms. jääkaapit täyteen....
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sille että juuri tällä hetkellä jokaisella minun fb -kaverilla tuntuu olevan oma ja painava mielipide Jenkkien pressavaaleista. Muuten juuri kukaan ei asiaa ole päivityksissään kommentoinut koko syksynä (muutamaa lukuunottamatta), mutta yhtäkkiä jokaisesta on kuoriutunut pieni sisäinen alan asiantuntija.

Vähän sama kun joka vuosi Super Bowlin aikaan. Ketään ei tunnu muuten kiinnostavan koko laji, mutta odotas kun tämä päivä vuodesta koittaa. Some täyttyy joukkueiden kannattajista ja ostetaan wingsejä, dr.Pepperiä yms. jääkaapit täyteen....
Sä oot varmaan paketoinut joululahjoja koko vuoden.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sä oot varmaan paketoinut joululahjoja koko vuoden.
Siis mitä, eikö kaikki ostakkaan lahoja vaikka kesäkuussa, jos silloin sattuu törmäämään johonkin lahjaan, mikä olisi just passeli sille ihmiselle, jolle sen haluaa ojentaa?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hysterialle (Suomessa) jota Trump aiheuttaa vaikka ei ole ollut päivääkään presidentti.
Tämä todella isosti. Erittäin jäätäviä olleet nämä itkut jota Suomessa on somesa ja muualla harjoitettu, ja ikävästi näköjään myös Yleisradio on lähtenyt tähän mukaan.
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Tämä todella isosti. Erittäin jäätäviä olleet nämä itkut jota Suomessa on somesa ja muualla harjoitettu, ja ikävästi näköjään myös Yleisradio on lähtenyt tähän mukaan.
Voiko tulla yllätyksenä että Yle lähtee mukaan?
Myöskin naurattaa ko Suomalaiset haukkuu Jenkkejä tyhmiks äänestäjiks -> täällä lessut PM puolue, persut hallituksessa ja SDP hörhöpopulismi jyrää AY-liikkeet takaisin hallitukseen.
Ai että!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
No ei kyllä, koska onhan Ylellä ollut selkeä suosikkinsa koko ajan ja se on ollut Clinton.
Plääh! Lässyn lässyn. Sitä paitsi mm. Kioski on oikonut jo useamman väärän väittämän trumpetista.

Mutta totta kai arvonsa tuntevalla faktamedialla kuuluukin olla kanta siihen, miten se kohtelee valehtelevaa rasisti-narsistia joka pyrkii pelonlietsonta-hypellä maailman mahtavimman valtion presidentiksi. Ei voi olla kovin iso huomioarvo tällä. Tsekkaa vaikkapa Guardian tms...
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Postin mukana tuli liitolta perinteinen kalenteri, siis sellanen pieni vihkonen johon voi tehdä merkintöjä. Olisivat vielä kynän laittaneet mukaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös