Terkut Aarniolta.Viranomainen ei valehtele. Sehän olisi jo laitontakin.
No ei kai sentään? Vähän eri leveleillä liikutaan.Eik nää sun salaliittoteoriat ala mennä jo samalle tasolle ku gaspin holokaustin kiistämiset?
Terkut Aarniolta.Viranomainen ei valehtele. Sehän olisi jo laitontakin.
No ei kai sentään? Vähän eri leveleillä liikutaan.Eik nää sun salaliittoteoriat ala mennä jo samalle tasolle ku gaspin holokaustin kiistämiset?
Tapahtumat ovat toki eri levelillä, mutta sä ja gasp vaikutatte olevan ihan samalla levelilläNo ei kai sentään? Vähän eri leveleillä liikutaan.
No eivät kyllä vaikuta.Tapahtumat ovat toki eri levelillä, mutta sä ja gasp vaikutatte olevan ihan samalla levelillä
Kyllä minun mielestä molempien kohdalla on melkoisesta denialismista kyseNo eivät kyllä vaikuta.
Nauroin vedet silmissä. Kiitos.
Peukkuja pystyyn ja toivotaan parasta Leijonille, ihan jokaiselle, joka sinne on valittu. Se on vielä mainittava, että kyllä mua vähän harmittaa, ettei Pulju ole mukana. Olisi ollut mahtavaa nähdä hänenkin potenssinsa tuolla.
Mut näillä mennään!
Tämä ei kuulu parhaiden youtubemuusikoiden ketjuun kun ei ole solisti itse biisiään koostanut, noinkohan on koko biisinteosta kuullut ennen valmiin tuotteen julkaisua:
Niilo22 - Juodaan Vii...Olutta (Hector cover) - YouTube
Linkki youtubessa olevaan musiikkitaide-elokuvaan.
Kyllä minun mielestä molempien kohdalla on melkoisesta denialismista kyse
Tälle pitää nauraa, sillä nimimerkki on enne. Aina löytyy joku, joka EA:n tuotoksista maksaa.Änärit on kyllä samaa paskaa eri kansissa jo kunniakkaasti vuodesta -91. Olisi mennyt Vitutusketjuun pari vuotta sitten, nyt on jo tottunut. Naurattaa.
Eikö ensimmäinen änäri julkaistu vasta -94? Tuohan oli huippupeli, jos näytti uhkaavasti siltä että vastapuoli oli voittamassa, niin loppuun pystyi aina tekemään muutaman(kymmentä) kassia naputtamalla aloituksessa syöttönappia suoraan alaspäin (siis vastustajan maalia kohti), jolloin kiekko lipui 100% varmuudella längistä sisään eikä vastustajan kenttäpelaajatkaan luonnollisesti kiekkoa kohti lähteneet jos vaan et itse liikkunut mihinkään....
Pleikka kiinni, morjesta pöytään ja katellaan taas about vuoden päästä. Änärit on kyllä samaa paskaa eri kansissa jo kunniakkaasti vuodesta -91. Olisi mennyt Vitutusketjuun pari vuotta sitten, nyt on jo tottunut. Naurattaa.
Eikö ensimmäinen änäri julkaistu vasta -94?
Ok, itse pelasin noita alkupään änäreitä ainoastaan tietokoneella ja tätä peliä ajattelin:Sega Megadrivelle ilmestyi NHL Hockey vuonna 1991. Muistaakseni Euroopassa myytiin versiota jossa oli vain maajoukkueet, joutui jenkeistä tilaamaan tuon NHL-version.
Jotkut toivoo World Cupilta vähän enemmän...
Megadrive (jenkeissä Genesis) on Segan 16-bittinen konsoli, eli silloisessa konsolisodassa Super Nintendon kilpailija. Tuo NHL Hockey oli tosiaan sarjan eka ja tuli ulos vuonna 1991. Mulla on tuo peli jopa jossain kaapissa, tosin itse konsolia en ole omistanut enää varmaan 20 vuoteen. Toki ekat lätkäpelit tulivat jo joskus 80-luvun alussa todellisille nörttilaatikoille eli Atarille, Commodore 64:selle ja vastaaville. Vaikkapa tästä pääsee ihailemaan, mitä konsolilätkä oli vuonna 1981, kun EA:n momentum ja bugiranteet ei olleet vielä pilaamassa kaikkea.Eikö se pelkkä NHL Hockey ollut yleisesti ottaen se eka. Tietty sitä ennen oli varmaan ne äärinörttien noi jotkut Sega Megadrive -jutut. Mikä se edes on?
Kaverilla oli aikoinaan 286:lla Face Off!, jossa oli jo tajuttu mikä on lätkäpelissä tärkeintä, tuossa kun tappeluihin oli panostettu kunnolla. En muista että änärisarjan peleissä olisi missään päässyt yrittämään niskalenkin ottamista kaverista ihan kirjaimellisesti....
. Toki ekat lätkäpelit tulivat jo joskus 80-luvun alussa todellisille nörttilaatikoille eli Atarille, Commodore 64:selle ja vastaaville. Vaikkapa tästä pääsee ihailemaan, mitä konsolilätkä oli vuonna 1981, kun EA:n momentum ja bugiranteet ei olleet vielä pilaamassa kaikkea.
Kiekon fysiikka oli näemmä valmis jo tuolloin, kun ei sitä ole 30 vuodessa tarvinnut mihinkään muuttaa. Mun ensikosketus oli tämä Face Off! jota tuli jo pelattua paljon, mutta vasta NHL "94" räjäytti pankin. Ja ihan ok:han se oli vieläkin, kun tuliko siitä joku ilmaisversio remake vai peräti selainversio hiljattain.Vaikkapa tästä pääsee ihailemaan, mitä konsolilätkä oli vuonna 1981, kun EA:n momentum ja bugiranteet ei olleet vielä pilaamassa kaikkea.
vasta NHL "94" räjäytti pankin.
Wayne Gretzky Hockey ikuisesti. Itse asiassa versio 2 siitä taisi olla paras, mutta sen jälkeen oli jo liian hyvät grafiikat. Nehän oli jo silloisella mittakaavalla melkoista sontaa, mutta pelattavuudeltaan oli erinomainen. Ja kun pystyi itse syöttämään sinne vaikka SM-liigajoukkueet ja taisi joskus tulla tehtyä luokka- ja koulukavereistakin joukkue. Itse olin tietysti ykkösketjun sentteri.