Mille naurat juuri nyt?

  • 13 197 283
  • 50 363

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jotkut toivoo World Cupilta vähän enemmän...

Peukkuja pystyyn ja toivotaan parasta Leijonille, ihan jokaiselle, joka sinne on valittu. Se on vielä mainittava, että kyllä mua vähän harmittaa, ettei Pulju ole mukana. Olisi ollut mahtavaa nähdä hänenkin potenssinsa tuolla.

Mut näillä mennään!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pelasin NHL14:sta pitkästä aikaa PS3:lla. Nyt muistan miksen pelaa tuota paskapeliä. Pakko pistää vähän statistiikkaa. Jo ekassa erässä huomasin, etten tule voittamaan tätä peliä.

Sveitsi -Valko-Venäjä:
Laukaukset: 35 - 6
Hyökkäysalueaika: 14:46 - 0:35
Aloitusvoitot: 18 - 1
Lopputulos: 1-2 turpaan.

Pleikka kiinni, morjesta pöytään ja katellaan taas about vuoden päästä. Änärit on kyllä samaa paskaa eri kansissa jo kunniakkaasti vuodesta -91. Olisi mennyt Vitutusketjuun pari vuotta sitten, nyt on jo tottunut. Naurattaa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
...
Pleikka kiinni, morjesta pöytään ja katellaan taas about vuoden päästä. Änärit on kyllä samaa paskaa eri kansissa jo kunniakkaasti vuodesta -91. Olisi mennyt Vitutusketjuun pari vuotta sitten, nyt on jo tottunut. Naurattaa.
Eikö ensimmäinen änäri julkaistu vasta -94? Tuohan oli huippupeli, jos näytti uhkaavasti siltä että vastapuoli oli voittamassa, niin loppuun pystyi aina tekemään muutaman(kymmentä) kassia naputtamalla aloituksessa syöttönappia suoraan alaspäin (siis vastustajan maalia kohti), jolloin kiekko lipui 100% varmuudella längistä sisään eikä vastustajan kenttäpelaajatkaan luonnollisesti kiekkoa kohti lähteneet jos vaan et itse liikkunut mihinkään.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Sega Megadrivelle ilmestyi NHL Hockey vuonna 1991. Muistaakseni Euroopassa myytiin versiota jossa oli vain maajoukkueet, joutui jenkeistä tilaamaan tuon NHL-version.
Ok, itse pelasin noita alkupään änäreitä ainoastaan tietokoneella ja tätä peliä ajattelin:
Download NHL Hockey 94 | Abandonia
(linkki abandonwaresivustolle)
Voisikin nostalgiamielessä kokeilla tuota pitkästä aikaa kunhan joutaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö se pelkkä NHL Hockey ollut yleisesti ottaen se eka. Tietty sitä ennen oli varmaan ne äärinörttien noi jotkut Sega Megadrive -jutut. Mikä se edes on?
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Yläkerran ukko taas soutupuuhissa. Akka on suht isokokoinen ja suht äänekäs, kyllä taas alko hymyilyttää sitä röhkintää kuunnellessa ja pakko oli tulla hetkeks koneelle. Voisha sitä toki kuunnella ja leipoa lapaseen mutta menkööt nyt näin.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö se pelkkä NHL Hockey ollut yleisesti ottaen se eka. Tietty sitä ennen oli varmaan ne äärinörttien noi jotkut Sega Megadrive -jutut. Mikä se edes on?
Megadrive (jenkeissä Genesis) on Segan 16-bittinen konsoli, eli silloisessa konsolisodassa Super Nintendon kilpailija. Tuo NHL Hockey oli tosiaan sarjan eka ja tuli ulos vuonna 1991. Mulla on tuo peli jopa jossain kaapissa, tosin itse konsolia en ole omistanut enää varmaan 20 vuoteen. Toki ekat lätkäpelit tulivat jo joskus 80-luvun alussa todellisille nörttilaatikoille eli Atarille, Commodore 64:selle ja vastaaville. Vaikkapa tästä pääsee ihailemaan, mitä konsolilätkä oli vuonna 1981, kun EA:n momentum ja bugiranteet ei olleet vielä pilaamassa kaikkea.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
...
. Toki ekat lätkäpelit tulivat jo joskus 80-luvun alussa todellisille nörttilaatikoille eli Atarille, Commodore 64:selle ja vastaaville. Vaikkapa tästä pääsee ihailemaan, mitä konsolilätkä oli vuonna 1981, kun EA:n momentum ja bugiranteet ei olleet vielä pilaamassa kaikkea.
Kaverilla oli aikoinaan 286:lla Face Off!, jossa oli jo tajuttu mikä on lätkäpelissä tärkeintä, tuossa kun tappeluihin oli panostettu kunnolla. En muista että änärisarjan peleissä olisi missään päässyt yrittämään niskalenkin ottamista kaverista ihan kirjaimellisesti.
 
Vaikkapa tästä pääsee ihailemaan, mitä konsolilätkä oli vuonna 1981, kun EA:n momentum ja bugiranteet ei olleet vielä pilaamassa kaikkea.
Kiekon fysiikka oli näemmä valmis jo tuolloin, kun ei sitä ole 30 vuodessa tarvinnut mihinkään muuttaa. Mun ensikosketus oli tämä Face Off! jota tuli jo pelattua paljon, mutta vasta NHL "94" räjäytti pankin. Ja ihan ok:han se oli vieläkin, kun tuliko siitä joku ilmaisversio remake vai peräti selainversio hiljattain.
EDIT: Ei kun muistin väärin, se remake oli nhl 14:n mukana, nykymoottorilla tehtynä, ja aivan paska, ja kaverilla pelattiin alkuperäistä joka oli se ihan ok.
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
vasta NHL "94" räjäytti pankin.

Ei räjäyttänyt, vaan NHL95 teki sen. Hieno bändi myös. Ysivitonen oli periaatteessa päivitys, mutta toisaalta taas taitopeli vailla vertaa, joka viilasi pois 94:n tyhmyyden. Noh, olen ko. pelistä jauhanut palstalle aikaisemminkin eli se siitä. Face Off oli siitä hieno peli, että tappeluista lähti jäähylle ainoastaa nekkailun häviäjä tuomarin kolaamana.
 

Rushlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Face Off! oli minunkin ensimmäinen jääkiekko-peli PC:llä. Surkeahan se oli kuin mikä, pelaajat eivät osanneet ampua suoraan luistelusta ja oikeastaan tuntui, että koko pelin tarkoitus oli vain tapella. NHL Hockey puolestaan oli ihan eri luokan simulaatio. Penguinsilla tuli kannu voitettua kai parikin kertaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Wayne Gretzky Hockey ikuisesti. Itse asiassa versio 2 siitä taisi olla paras, mutta sen jälkeen oli jo liian hyvät grafiikat. Nehän oli jo silloisella mittakaavalla melkoista sontaa, mutta pelattavuudeltaan oli erinomainen. Ja kun pystyi itse syöttämään sinne vaikka SM-liigajoukkueet ja taisi joskus tulla tehtyä luokka- ja koulukavereistakin joukkue. Itse olin tietysti ykkösketjun sentteri.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Wayne Gretzky Hockey ikuisesti. Itse asiassa versio 2 siitä taisi olla paras, mutta sen jälkeen oli jo liian hyvät grafiikat. Nehän oli jo silloisella mittakaavalla melkoista sontaa, mutta pelattavuudeltaan oli erinomainen. Ja kun pystyi itse syöttämään sinne vaikka SM-liigajoukkueet ja taisi joskus tulla tehtyä luokka- ja koulukavereistakin joukkue. Itse olin tietysti ykkösketjun sentteri.

WG2 oli timanttia. Tehtiin oma liiga, jota pyöritettiin kavereiden kanssa monen vuoden ajan. Jonotuslista vapautuville paikoille oli pitkä ja Amiga 500 kovilla, kun se pyöritti tuhansia ja tuhansia tietokonejoukkuiden välisiä matseja. Mun erikoisuus tuossa pelissä oli se, että pelasin hiirellä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mun erikoisuus tuossa pelissä oli se, että pelasin hiirellä.

Haha, sama oli, kun NHL95:sta tahkottiin. Välillä joutui kaveri pelaamaan hiirellä, kun taas yksi joikkari oli sanonut sopparin irti. En siis itse osannut kepittää kuun perusnäppiksellä. Kertoo kai tuo jotain pelin aiheuttamasta palosta.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Haha, sama oli, kun NHL95:sta tahkottiin. Välillä joutui kaveri pelaamaan hiirellä, kun taas yksi joikkari oli sanonut sopparin irti. En siis itse osannut kepittää kuun perusnäppiksellä. Kertoo kai tuo jotain pelin aiheuttamasta palosta.
HAA. Me pelattiin niin, että hiiripisteet määritti illan voittajan. Se oli kyllä melkoista pitkä päätyyn ja kaikki perään taktiikkaa. Ja sitä riemua jos onnistui voittamaan hiirellä. Ei niitä tasapelejäkään liikaa saavuttanut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös