Muistaakseni kävin edellisen kerran 2012 ja vihasin joka hetkeä: miljoona eläkeläistä vatvomassa rahojaan ja loputonta odotusta.
Joku voisi alustaa kyselytutkimuksen:"Milloin viimeksi astuit pankkikonttorin kynnyksen yli ilman asetta."
Muistaakseni kävin edellisen kerran 2012 ja vihasin joka hetkeä: miljoona eläkeläistä vatvomassa rahojaan ja loputonta odotusta.
Hyvähän se täällä on huudella. Nalle Wahlroos kun joskus sanoi about samaa niin kaikki kimpaantuivat ja pahoittivat mielensä.Muistaakseni kävin edellisen kerran 2012 ja vihasin joka hetkeä: miljoona eläkeläistä vatvomassa rahojaan ja loputonta odotusta.
Naurattaa ajatus siitä, että jotkut vielä oikeasti käyvät pankissa..
@Noitarumpu AKT -ketjussa. Tai no, ihan sama minne se kirjoittaa niin aina naurattaa. Ennen meinasi itkettää, ei kuitenkaan enää. Aatteenpalo on kova.
Demarihenkistä, koska valuuttaa saa luottokotilla ja vieläpä halvemmalla kuin pankista, joten tälle voi otsikon mukaisesti nauraa. Toki jos matkakohde on erityisen eksoottinen, niin saatan joutua itse naurun kohteeksi. Tosin myös kolikkopurkki on demaria, että sikäli.Minä käyn pankissa tyhjentämässä kolikkopurkkini ja hakemassa reissuille ulkomaan valuuttaa.
Hyvä, että edes mulla on jotain aatteenomaista selkärankaa. Moni on rahalla ostettavissa, minä en. Elämäntarkoitukseni ei perustu pankkitilin paksuudelle vaan elämisen mielekkyydelle, jossa kaikilla on oltava inhimillinen perusta.
Niin spermapankissa. Mä käyn vaan Roskapankissa. Varsinaisessa pankissa vissiin joskus kolme vuotta sitten viimeksi. Penskana sitä tuli useinkin niissä ravattua. Pankkikirjalla sen päivän karkkirahat käteen. Kaikki ei varmaan tuollaisesta touhusta tykännyt. Niin ja usein iltaisin hiippailtiin siellä tiskien takana kun samassa rakennuksessa asuttiin.Jotkut isot pojat menee pankkiin tyhjentämään kassit.
Minun mielestäni on oikein ja paikallaan, että myös vähäosaisten ja persaukisten oikeuksia puolustetaan, mutta rajansa kaikella.
Ei ihmisten perusoikeuksien vaatiminen ole Aataminaikuista hommaa, se on ihmisyyden perusta ja jos se häviää, tämän maailman menosta katoaa sellainen henkinen pääoma, ettei sitä mikään rahatukko itsessään pelasta. Tuntuu joskus, että olen joltain toiselta planeetalta, mutta kun ajattelen, että täällä varmaankin 99.9 % kirjoittajista ovat oikeistolaisia, niin asiat asettuvat tajuttavaan uomaan...
halvemmalla kuin pankista
Tuli jotenkin mieleen Dave Chappellen vitsi poliisien etsintäkuulutuksista. "All patrols we're looking for a black man between 4"5 and 6"8. Over"
Ei ihmisten perusoikeuksien vaatiminen ole Aataminaikuista hommaa, se on ihmisyyden perusta ja jos se häviää, tämän maailman menosta katoaa sellainen henkinen pääoma, ettei sitä mikään rahatukko itsessään pelasta. Tuntuu joskus, että olen joltain toiselta planeetalta, mutta kun ajattelen, että täällä varmaankin 99.9 % kirjoittajista ovat oikeistolaisia, niin asiat asettuvat tajuttavaan uomaan.
Raja ei tule vastaan siinä, että ihmisellä ei ole kattoa päänpäällä, ei vaatetusta, ei ruokaa. Näistä kaikista alkaa tulla uupelo kohta Suomessakin tällä tahdilla. Vai luuletteko, että alempituloisilla on aina varaa edes mennä alennusmyynteihin. Kauas olette eksyneet aidosti avuntarpeessa olevien elämästä, jos ette löydä tälle ymmärrystä.
Koulukampanjat vain käyntiin. Joku väljähtynyt hevari juhlasaliin puhumaan 10 vuotta ajastaan jäljessä olevaa nuorisokieltä ja kertomaan, kuinka kaikki alkoi 12-vuotiaana, kun isot pojat antoivat maistaa hörpyn pepsitölkistään. Ja kaksi vuotta myöhemmin oltiinkin jo ojanpohjalla piikittämässä kannabista ja sitten seuraavaksi olikin edessä kahvikoukku. Sopivaan väliin vielä jotain saatananpalvonnasta.http://yle.fi/uutiset/ttl_limuholismista_on_tulossa_ongelma_tyopaikoilla/8497219
Näinhän siinä vääjäämättä käy. Ensiksi juot Coca-Colaa ja pian oletkin jo amfetamiinikoukussa.
Tälle uutiselle: TTL: Limuholismista on tulossa ongelma työpaikoilla.
Tässä uutisessa on viety porttiteoria aivan uudelle tasolle. Ingressi kertoo: "Työterveyslaitoksen ja A-klinikkasäätiön mukaan kofeiinipitoisten virvoitusjuomien jatkuva kulutus voi olla portti kovempien piristeiden kuten efedriinin tai jopa amfetamiinin käyttöön.".
Näinhän siinä vääjäämättä käy. Ensiksi juot Coca-Colaa ja pian oletkin jo amfetamiinikoukussa.
Tuolla perusteellahan Suomi on pullollaan narkkeja, kun tuo kahvi tuppaa olemaan lähes kansallisjuoma heti kossun ja jallun jälkeen. Kofeiini toimii porttina silloin kun jonnet vetää ES:ää, mutta ei silloin kun kunnon kansalaiset juo kahvia. Hieman ihmeellistä mielestäni. Kyllähän tuolla sivulauseessa kahvikin mainitaan mutta itse piru on kuitenkin juuri kofeiinipitoiset limut.
Ei sillä, on se minunkin mielestäni typerää litkiä noita energiajuomia päivät pitkät.