Mille naurat juuri nyt?

  • 13 204 917
  • 50 364

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Pankissa ei juuri tule käytyä ellei tarvi jotain allekirjoitaa.
Ne kerrat kun tulee käytyä, on asiaa tallelokerolle ja siellä ei tarvi jonottaa ja katsella eläkeläisiä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Muistaakseni kävin edellisen kerran 2012 ja vihasin joka hetkeä: miljoona eläkeläistä vatvomassa rahojaan ja loputonta odotusta.
Hyvähän se täällä on huudella. Nalle Wahlroos kun joskus sanoi about samaa niin kaikki kimpaantuivat ja pahoittivat mielensä.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@Noitarumpu AKT -ketjussa. Tai no, ihan sama minne se kirjoittaa niin aina naurattaa. Ennen meinasi itkettää, ei kuitenkaan enää. Aatteenpalo on kova.

Hyvä, että edes mulla on jotain aatteenomaista selkärankaa. Moni on rahalla ostettavissa, minä en. Elämäntarkoitukseni ei perustu pankkitilin paksuudelle vaan elämisen mielekkyydelle, jossa kaikilla on oltava inhimillinen perusta.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä käyn pankissa tyhjentämässä kolikkopurkkini ja hakemassa reissuille ulkomaan valuuttaa.
Demarihenkistä, koska valuuttaa saa luottokotilla ja vieläpä halvemmalla kuin pankista, joten tälle voi otsikon mukaisesti nauraa. Toki jos matkakohde on erityisen eksoottinen, niin saatan joutua itse naurun kohteeksi. Tosin myös kolikkopurkki on demaria, että sikäli.

Itse kävin pankissa viimeksi kun lapsille hommasin kortteja ehkä 6 vuotta sitten. Sen jälkeen olen soittanut ehkä kerran pari jossain asiassa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hyvä, että edes mulla on jotain aatteenomaista selkärankaa. Moni on rahalla ostettavissa, minä en. Elämäntarkoitukseni ei perustu pankkitilin paksuudelle vaan elämisen mielekkyydelle, jossa kaikilla on oltava inhimillinen perusta.

No, miten sen nyt ottaa, mielestäni moderneina aikoina on järkevämpää joustaa suuntaan jos toiseenkin, eikä etenkään hakea omaa poliittista retoriikkansa 1900-luvun vaihteesta.

Minun mielestäni on oikein ja paikallaan, että myös vähäosaisten ja persaukisten oikeuksia puolustetaan, mutta rajansa kaikella.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotkut isot pojat menee pankkiin tyhjentämään kassit.
Niin spermapankissa. Mä käyn vaan Roskapankissa. Varsinaisessa pankissa vissiin joskus kolme vuotta sitten viimeksi. Penskana sitä tuli useinkin niissä ravattua. Pankkikirjalla sen päivän karkkirahat käteen. Kaikki ei varmaan tuollaisesta touhusta tykännyt. Niin ja usein iltaisin hiippailtiin siellä tiskien takana kun samassa rakennuksessa asuttiin.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minun mielestäni on oikein ja paikallaan, että myös vähäosaisten ja persaukisten oikeuksia puolustetaan, mutta rajansa kaikella.

Ei ihmisten perusoikeuksien vaatiminen ole Aataminaikuista hommaa, se on ihmisyyden perusta ja jos se häviää, tämän maailman menosta katoaa sellainen henkinen pääoma, ettei sitä mikään rahatukko itsessään pelasta. Tuntuu joskus, että olen joltain toiselta planeetalta, mutta kun ajattelen, että täällä varmaankin 99.9 % kirjoittajista ovat oikeistolaisia, niin asiat asettuvat tajuttavaan uomaan.

Raja ei tule vastaan siinä, että ihmisellä ei ole kattoa päänpäällä, ei vaatetusta, ei ruokaa. Näistä kaikista alkaa tulla uupelo kohta Suomessakin tällä tahdilla. Vai luuletteko, että alempituloisilla on aina varaa edes mennä alennusmyynteihin. Kauas olette eksyneet aidosti avuntarpeessa olevien elämästä, jos ette löydä tälle ymmärrystä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei ihmisten perusoikeuksien vaatiminen ole Aataminaikuista hommaa, se on ihmisyyden perusta ja jos se häviää, tämän maailman menosta katoaa sellainen henkinen pääoma, ettei sitä mikään rahatukko itsessään pelasta. Tuntuu joskus, että olen joltain toiselta planeetalta, mutta kun ajattelen, että täällä varmaankin 99.9 % kirjoittajista ovat oikeistolaisia, niin asiat asettuvat tajuttavaan uomaan...

Perusoikeuksien vaatiminen on enemmän kuin suotavaa, mutta kannattaa miettiä tarkkaan, mikä on totuus, jos vaikka alkaa vaahtoamaan siitä, miten hyvin ansaitsevat (nettomaksajat) käyttävät tukia ja etuuksia.

Jatkoajassa on tätä nykyä vähemmän oikeisto-vasemmisto-akselia, vaikka toki sitäkin löytyy, mutta isoin kahtiajako on tätä nykyä akselilla liberaalit-konservatiivit. Tai palstakieltä mukaillen, suvakit-öyhöttäjät, mikäli nyt vähän kärjistetään.
 
halvemmalla kuin pankista

Riippuu vähän pankkiautomaatista. Eikä sitä rahaa ihan joka automaatista saa. Minusta on mukava, ettei tarvitse lentokentällä ensimmäisenä lähteä etsimään pankkiautomaattia ja jännätä sitä, kelpaako Visani juuri ko. masiinaan. Jos kesken reissun loppuu käteinen kesken, sitten voi täydentää rahapussia automaatista.
 
Viimeksi muokattu:

Baldrick

Jäsen
Tuli jotenkin mieleen Dave Chappellen vitsi poliisien etsintäkuulutuksista. "All patrols we're looking for a black man between 4"5 and 6"8. Over"

Itsellä herätti samat kellot heti, kun tuon ketjun viestin luin. Siellä on kaikki nelikymppiset ja 170-senttiset klaukkalalaiset runkkaamassa ikkunassa päivän sanomalehden kanssa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei ihmisten perusoikeuksien vaatiminen ole Aataminaikuista hommaa, se on ihmisyyden perusta ja jos se häviää, tämän maailman menosta katoaa sellainen henkinen pääoma, ettei sitä mikään rahatukko itsessään pelasta. Tuntuu joskus, että olen joltain toiselta planeetalta, mutta kun ajattelen, että täällä varmaankin 99.9 % kirjoittajista ovat oikeistolaisia, niin asiat asettuvat tajuttavaan uomaan.

Raja ei tule vastaan siinä, että ihmisellä ei ole kattoa päänpäällä, ei vaatetusta, ei ruokaa. Näistä kaikista alkaa tulla uupelo kohta Suomessakin tällä tahdilla. Vai luuletteko, että alempituloisilla on aina varaa edes mennä alennusmyynteihin. Kauas olette eksyneet aidosti avuntarpeessa olevien elämästä, jos ette löydä tälle ymmärrystä.

Ihminen, jolla ei ole asuntoa, vaatteita, eikä ruokaa on moniongelmainen, häntä ei järjestelmät valitettavasti pysty auttamaan. Toimeentulotuella pystyy elämään vaatimatonta elämään, mutta silloin pitää päihteet ja tupakit jättää pois.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liigasta piti tulla farmisarja mitä narrit sitten käyttää miten tahtoo hyväkseen. Näin kuittailtiin kun Jokerit siirtyi koheloon pelaamaan.

Tais mennä vaan niin että narreista tuli Pietarin farmijengi. Ja joo, kyllähän se naurattaa kivasti. Mitäs läksit.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Teknavissa oli juttua uudesta Mustangista ja sitten puhe meni Speden vanhaan Mustangiin ja näyttivät siitä klipin, jossa sama vanha Mustang on jossain Speden 60-70-luvun leffassa. Simo Salminen kyydissä ja pohtiivat Speden kanssa, että mistä rahat. Simo heittää, että tekeydytään ulkomaalaisiksi ja nostetaan sossun rahat.

Olivat aikaansa edellä.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Tälle uutiselle: TTL: Limuholismista on tulossa ongelma työpaikoilla.

Tässä uutisessa on viety porttiteoria aivan uudelle tasolle. Ingressi kertoo: "Työterveyslaitoksen ja A-klinikkasäätiön mukaan kofeiinipitoisten virvoitusjuomien jatkuva kulutus voi olla portti kovempien piristeiden kuten efedriinin tai jopa amfetamiinin käyttöön.".

Näinhän siinä vääjäämättä käy. Ensiksi juot Coca-Colaa ja pian oletkin jo amfetamiinikoukussa.
 

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
http://yle.fi/uutiset/ttl_limuholismista_on_tulossa_ongelma_tyopaikoilla/8497219
Näinhän siinä vääjäämättä käy. Ensiksi juot Coca-Colaa ja pian oletkin jo amfetamiinikoukussa.
Koulukampanjat vain käyntiin. Joku väljähtynyt hevari juhlasaliin puhumaan 10 vuotta ajastaan jäljessä olevaa nuorisokieltä ja kertomaan, kuinka kaikki alkoi 12-vuotiaana, kun isot pojat antoivat maistaa hörpyn pepsitölkistään. Ja kaksi vuotta myöhemmin oltiinkin jo ojanpohjalla piikittämässä kannabista ja sitten seuraavaksi olikin edessä kahvikoukku. Sopivaan väliin vielä jotain saatananpalvonnasta.

Oih, kun tulikin mieleen 90-luku ja koulun jumppasali tästä uutisesta.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tälle uutiselle: TTL: Limuholismista on tulossa ongelma työpaikoilla.

Tässä uutisessa on viety porttiteoria aivan uudelle tasolle. Ingressi kertoo: "Työterveyslaitoksen ja A-klinikkasäätiön mukaan kofeiinipitoisten virvoitusjuomien jatkuva kulutus voi olla portti kovempien piristeiden kuten efedriinin tai jopa amfetamiinin käyttöön.".

Näinhän siinä vääjäämättä käy. Ensiksi juot Coca-Colaa ja pian oletkin jo amfetamiinikoukussa.

Tuolla perusteellahan Suomi on pullollaan narkkeja, kun tuo kahvi tuppaa olemaan lähes kansallisjuoma heti kossun ja jallun jälkeen. Kofeiini toimii porttina silloin kun jonnet vetää ES:ää, mutta ei silloin kun kunnon kansalaiset juo kahvia. Hieman ihmeellistä mielestäni. Kyllähän tuolla sivulauseessa kahvikin mainitaan mutta itse piru on kuitenkin juuri kofeiinipitoiset limut.

Ei sillä, on se minunkin mielestäni typerää litkiä noita energiajuomia päivät pitkät.
 

cornix

Jäsen
Tuolla perusteellahan Suomi on pullollaan narkkeja, kun tuo kahvi tuppaa olemaan lähes kansallisjuoma heti kossun ja jallun jälkeen. Kofeiini toimii porttina silloin kun jonnet vetää ES:ää, mutta ei silloin kun kunnon kansalaiset juo kahvia. Hieman ihmeellistä mielestäni. Kyllähän tuolla sivulauseessa kahvikin mainitaan mutta itse piru on kuitenkin juuri kofeiinipitoiset limut.

Ei sillä, on se minunkin mielestäni typerää litkiä noita energiajuomia päivät pitkät.

Suomessa on joku 2 miljoonaa kannabisnarkkia jo nyt, mun mielestä noi porttiteoriajutut ovat kyseisen oreganon suhteen jo ihan täysin naurettavia. Siis just tätä linkitettyä kamaa, ei mitään eroa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tuolla perusteellahan Suomi on pullollaan narkkeja, kun tuo kahvi tuppaa olemaan lähes kansallisjuoma heti kossun ja jallun jälkeen. Kofeiini toimii porttina silloin kun jonnet vetää ES:ää, mutta ei silloin kun kunnon kansalaiset juo kahvia. Hieman ihmeellistä mielestäni. Kyllähän tuolla sivulauseessa kahvikin mainitaan mutta itse piru on kuitenkin juuri kofeiinipitoiset limut.

Ei sillä, on se minunkin mielestäni typerää litkiä noita energiajuomia päivät pitkät.

Isoin ongelma limukeskusteluun liittyen lienee kuitenkin se lasten ja nuorten kulutus, johon itse asiassa mielestäni ihan fiksusti on pyritty puuttumaan erilaisten yhteisöjen ja myös urheiluseurojen taholta. Jos en väärin muista, niin mm. Porin Ässillä on tällainen kamppis menossa näitä sokerilitkuja vastaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Me Naiset: Ketola ja Korppila suhteen ulkopuolisesta seksistä: Emme ole omistushaluisia

Nää kaks tyhjäpäätä pistää kyllä aina naurattamaan näissä iltapulun sun muitten paskalehtien lööpeissä. Toi sterilisaatio vielä kruunaa kaiken. Ei vissiin sitten ikinä halua tosiaan niitä lapsia, vaikka eukko vaihtuisikin vierellä.

Yhdyn tähän. Kuten olen jo maininnut, kesällä Iida pyysi minua pöytäänsä Karhupuiston homolippiksellä, en mennyt.


(Totuus: join seisaaltaan nopeat kahvit ja oli aika täyttä, Turun tytölle vissiin opetettu kotona tapoja kun kertoi että täällä on tilaa.)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös