...pisteillä, jonka jälkeen tietysti aloitetaan isolla alkukirjaimella.
Pisteen jälkeenhän tulee iso alkukirjain. Eikö tätä ole sinulle opetettu?
Hue hue hue
...pisteillä, jonka jälkeen tietysti aloitetaan isolla alkukirjaimella.
Pisteen jälkeenhän tulee iso alkukirjain. Eikö tätä ole sinulle opetettu?
Hue hue hue
Höhöhö aika mestarillisesti irroitettu asiayhteydestä tuo lainaus. Vaikka näin onkin, niin mielestäni pilkkuja ei silti tule korvata pisteillä, jos haluaa tekstiinsä edes jotain järkeä alusta :)
No mitähän siinä nyt on hassua? Oletan että viittaat ISISin iskuihin Pariisissa. Miten suurmoskeija siihen liittyy? Lisäksi tietääkseni tänään on ollut kaksi mielenosoitusta: toinen suurmoskeijaa vastaan ja toinen rasismia vastaan.Ihmiset, suomalaiset, jotka osoittaa mieltään tänä päivänä Helsingin suurmoskeijan puolesta.
Rasismia vastaan oleminen lasketaan kaiken logiikan vastaisesti myös uskontoihin liittyväksi islamin kohdalla. Hindut, kristityt, juutalaiset ja muut eivät saa fobia päätettä uskontonsa perään. Loogisesti toki kaikki uskovaiset ovat terroristeja.No mitähän siinä nyt on hassua? Oletan että viittaat ISISin iskuihin Pariisissa. Miten suurmoskeija siihen liittyy? Lisäksi tietääkseni tänään on ollut kaksi mielenosoitusta: toinen suurmoskeijaa vastaan ja toinen rasismia vastaan.
Mitä Pantteri murisi?
... Saattaisi olla huolestuttava selaushistoria ulkopuolisen silmille tällä hetkellä, jos joku nyt vilkaisisi :D
Naureskele vaan, kyllä on jo vilkaissut. Profilointi valmistuu myöhemmin tänään ja toimenpitestä päätetään aamulla palaverissa.
Minua naurattaa, että joku pystyy edes leikisti vertaamaan Semir Ben-Amorin tempausta Ville Peltoseen tähän Micke-Max Åstenin tempaukseen Mikael Kuroseen.Ihan kuin kuulisin takkien suhinaa.
Minua naurattaa, että joku pystyy edes leikisti vertaamaan Semir Ben-Amorin tempausta Ville Peltoseen tähän Micke-Max Åstenin tempaukseen Mikael Kuroseen.
Minua naurattaa, että joku pystyy edes leikisti vertaamaan Semir Ben-Amorin tempausta Ville Peltoseen tähän Micke-Max Åstenin tempaukseen Mikael Kuroseen.
Oliko Sba:lla tuossa ottelussa jotain syytä alkaa hakkaamaan Åstenia kolmantena osapuolena tai siis oliko Åsten tehnyt aiemmin Sba:lle jotain ennen tuota hakkaamista? Tässä käsittääkseni on näiden tilanteiden ero...Useampi muistutti HIFK fanien kommenteista Ässä pelin jälkeen, kun SBA löi kahdesti Åsteinia paljaalla nyrkillä.
Siten, että mainitsit takinkäännön ja minulle tuli siitä mieleen tuo.Miten tämä liittyy minun kommenttiini?
Siten, että mainitsit takinkäännön ja minulle tuli siitä mieleen tuo.
Se on hyvä, että uskaltaa kysyä. Niin ei jää asiat epäselviksi.Tämä selvä! Näin ne asiat selviää.