Päivän naurut sai aikaan kruunaamaton grillauskuningas, maailmanmestari Timo Jutila.
Jutila ehdottaa Kale-il-Kummolalle rakennettavaksi patsasta!
Idea on suorastaan loistava. Kaiken kruunaa Iltasanomien sivuilla oleva äänestys patsaan paikasta. Äänestyksen ylivoimaista ykkössijaa pitää hallussaan selkeästi paras vaihtoehto patsaan sijoituspaikalle:
- "Suunnitteilla olevan Tampereen suurhallin katolle".
Kalen patsas pitää saada tuon hallin katolle mahdollisimman nopeasti ja siitä pitää tulla selvästi korkeampi kuin mitä Hotelli Ilves on. Kale on tunnetusti vaatimaton mies ja siksi torni saa jäädä muutaman metrin matalammaksi kuin Näsinneula. Jos Kale ei siis muuta mieltään tämänkin asian suhteen.
Aarniolla on ollut ainakin perkeleen kovat tuntitaksat.Jari Aarnio sai liikemiesystävältään 447 000 euroa muovikassissa palkkiona avusta turvallisuuskysymyksissä. Vuonna 2002 menehtynyt liikemies toimi prostituutiobisneksessä. Miksei minulla ole noin avokätisiä ystäviä?
Märkä Rätti palaa Nordikselle ja fanit ottavat kirkuen vastaan. Tavallaan ikävää tämä IFK:n alennustila, mutta vahingoniloisena ihmisenä tyydyn nauramaan.
Miksei minulla ole noin avokätisiä ystäviä?
Viestini sisältää muutaman oletuksen. Mutta luulen, että sillä on vaikutusta, että et ole vaikutusvaltainen poliisipäällikkö. Ja lisäksi arvelen, että ystäväpiiriisi ei kuulu miljoonatason liikevaihdolla bisneksiään pyörittäviä parittajia. Mutta koska en tunne sinua, niin voin toki olla väärässäkin, ja pimppaajakaverisi eivät vaan pidä sinusta.
"Naisen mukaan hänen ja aviomiehen loppuelämä on mennyt pilalle naapurien korotettua talonsa kattoa.
Aarniolla on ollut ainakin perkeleen kovat tuntitaksat.
Ja oliko jopa näin että tää rahamäärä oli jossain leffateatterissa jaettu Aarniolle. Siellä on muut olleet huulipyöreenä yleisössä kun Aarniolla on pari jätesäkillistä rahaa mukanaan. (ellei sitten leffana oo ollut joku "Naisen logiikka" jossa elokuvasalissa ei tainnut olla juurikaan ketään)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1446551680253.html (Linkki iltasanomien uutiseen vainoavista ja varastelevista naapureista)
Perseestähän tollanen käytös on, mut tuli hörähdettyä syylle:
Täytyy sanoa, että vähän kyllä huvitti, kun tämä on siis korkean poliisiupseerin puolustus: "ei kun ihan viaton selityshän tähän löytyy: yksi semi-rikollinen miljonääri antoi muovikassillisen rahaa"...
Minulla on vain yksi kysymys: Olisiko Aarnio itse poliisina hyväksynyt mukisematta tälläisen vastauksen epäillyltä? Luulen ettei ei vaan olisi nauranut räkäisesti perään ja kehottanut keksimään paremman valheen tai jopa kertoa totuus asiasta.Täytyy sanoa, että vähän kyllä huvitti, kun tämä on siis korkean poliisiupseerin puolustus: "ei kun ihan viaton selityshän tähän löytyy: yksi semi-rikollinen miljonääri antoi muovikassillisen rahaa"...
ProTip: Jos et uskalla ottaa pallimaisemakuvaa, niin ota uusnatseista normikuva ja käännä peilikuvaksi horisontissa niin näyttää joka tapauksessa pallimaisemakuvalta....
Ajattelin ottaa pallimaisemakuvan uusnatsikulkueesta, jäänköhän henkiin?
Haha, Antti Mäkinen kysyi juuri Janne Niinimaalta minkälaisia muistoja World Cup herättää :D
Naurettiin sen verran kovaa ettei kuultu, mutta jotain se vastasi niin että Mäkinen alkoi änkyttää.Mitä idiootti vastasi?