Mille naurat juuri nyt?

  • 13 200 147
  • 50 363

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Eikö Kummolan idea suorastaan ollut aikoinaan palkata ruotsalainen tai ainakin Curre?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikö kuitenkin olisi hieno sellainen ilmatäytteinen Kale-patsas, tiedättekö semmonen jota joku puhallin pitää piukeana. Esim tässä olisi valmis malli.
Tai miksei tämäkin jos sen kääntäisi ylösalaisin.
Tuotahan voisi sitten siirrellä paikkakunnalta toiselle, ja mikä vielä hienompaa, siitä voisi jalostaa sellaisen ilmalaivatyyppisen jutun, niinkuin Ghostbustersin Marshmallow Man. Oikeastaan Marshmallow Man kävisi suoraankin, hattu pois ja kaksirivinen bleiseri päälle vaan. Toki yksi vaihtoehto olisi myös tämä.
Kyllä, tuo viimeinen löytyi googlettamalla "jabba the hut inflatable".
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Märkä Rätti palaa Nordikselle ja fanit ottavat kirkuen vastaan. Tavallaan ikävää tämä IFK:n alennustila, mutta vahingoniloisena ihmisenä tyydyn nauramaan.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Jari Aarnio sai liikemiesystävältään 447 000 euroa muovikassissa palkkiona avusta turvallisuuskysymyksissä. Vuonna 2002 menehtynyt liikemies toimi prostituutiobisneksessä. Miksei minulla ole noin avokätisiä ystäviä?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jari Aarnio sai liikemiesystävältään 447 000 euroa muovikassissa palkkiona avusta turvallisuuskysymyksissä. Vuonna 2002 menehtynyt liikemies toimi prostituutiobisneksessä. Miksei minulla ole noin avokätisiä ystäviä?
Aarniolla on ollut ainakin perkeleen kovat tuntitaksat.

Ja oliko jopa näin että tää rahamäärä oli jossain leffateatterissa jaettu Aarniolle. Siellä on muut olleet huulipyöreenä yleisössä kun Aarniolla on pari jätesäkillistä rahaa mukanaan. (ellei sitten leffana oo ollut joku "Naisen logiikka" jossa elokuvasalissa ei tainnut olla juurikaan ketään)
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Märkä Rätti palaa Nordikselle ja fanit ottavat kirkuen vastaan. Tavallaan ikävää tämä IFK:n alennustila, mutta vahingoniloisena ihmisenä tyydyn nauramaan.

Tiedätkö, kiinnostaisiko Rotenbergia ottaa toinenkin joukkue Helsingistä siipiensä suojaan? Päästäisiin pois kotimaalta, parempaan liigaan missä kaikki on paremmin. Paitsi tuomarit aina suomalaista vastaan.

Naurattaa elämä ja ihmiset. Nyt ja aina.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miksei minulla ole noin avokätisiä ystäviä?

Viestini sisältää muutaman oletuksen. Mutta luulen, että sillä on vaikutusta, että et ole vaikutusvaltainen poliisipäällikkö. Ja lisäksi arvelen, että ystäväpiiriisi ei kuulu miljoonatason liikevaihdolla bisneksiään pyörittäviä parittajia. Mutta koska en tunne sinua, niin voin toki olla väärässäkin, ja pimppaajakaverisi eivät vaan pidä sinusta.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Viestini sisältää muutaman oletuksen. Mutta luulen, että sillä on vaikutusta, että et ole vaikutusvaltainen poliisipäällikkö. Ja lisäksi arvelen, että ystäväpiiriisi ei kuulu miljoonatason liikevaihdolla bisneksiään pyörittäviä parittajia. Mutta koska en tunne sinua, niin voin toki olla väärässäkin, ja pimppaajakaverisi eivät vaan pidä sinusta.

Saatat olla oletuksinesi oikeassa. Ehkä minä olen liikkunut väärässä seurassa.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Aarniolla on ollut ainakin perkeleen kovat tuntitaksat.

Ja oliko jopa näin että tää rahamäärä oli jossain leffateatterissa jaettu Aarniolle. Siellä on muut olleet huulipyöreenä yleisössä kun Aarniolla on pari jätesäkillistä rahaa mukanaan. (ellei sitten leffana oo ollut joku "Naisen logiikka" jossa elokuvasalissa ei tainnut olla juurikaan ketään)

Täytyy sanoa, että vähän kyllä huvitti, kun tämä on siis korkean poliisiupseerin puolustus: "ei kun ihan viaton selityshän tähän löytyy: yksi semi-rikollinen miljonääri antoi muovikassillisen rahaa"...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1446551680253.html (Linkki iltasanomien uutiseen vainoavista ja varastelevista naapureista)
Perseestähän tollanen käytös on, mut tuli hörähdettyä syylle:

Tää on kans hyvä:

"Syytteen mukaan pariskunta pihisti seuraavaksi naapurien pihalta kolme multasäkkiä ja viilsi polttopuiden suojana ollutta pressua sekä katkoi pressunarun.

Naapurin perhe ei ehtinyt toipua tästä iskusta, kun pihalta katosi kynttilälyhty."

Kai jo murhainfossa on kerrottu, keitä nämä vainoojat on?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kummola esittää nuuskan totaalikieltoa jääkiekkoon | Yle Urheilu | yle.fi

Kalervo Suuri tahtoo ajaa möröt pois ullakolta. Tietenkin ihan jalo ja kunnioitettava tavoite, mutta niinköhän tulee ihan vaan kieltämällä onnistumaan. Toivottavasti katsomossa saisi kuitenkin edelleen nuuskata, kunhan sen tekee sopivan huomaamattomasti ja häveliäästi.

Toki Jääkiekkoliiton omissa säännöissä on jo kohta "Tupakkavalmisteiden (mm. nuuska) ja alkoholituotteiden käyttö pelaajille ja toimitsijoille tarkoitetuissa tiloissa on kielletty", mutta Kalervo ei varmaankaan muistanut tätä. Nollatoleranssi!

*e*
Täytyy sanoa, että vähän kyllä huvitti, kun tämä on siis korkean poliisiupseerin puolustus: "ei kun ihan viaton selityshän tähän löytyy: yksi semi-rikollinen miljonääri antoi muovikassillisen rahaa"...

Naureskelin eilen, että Aarnion selitys kuulostaa samalta, kuin 15-vuotiaan Trenchtownin selitys äidin löydettyä tupakka-askin meikäläisen takin taskusta: "Ei kun ei se oo mun, ne on kaverin joka ei voinu viedä niitä kotiin niin säilytän niitä sen puolesta". Seems legit. Toisaalta jos mulle haettais yli kymmenen vuoden kakkua, niin tuskinpa olisin oikeudessa rehellinen tekemisistäni. Siellähän kannattaa valehdella niin kauan, kun syyttäjän näyttö ei ole täysin vedenpitävää. Ehkä voi valehdella sen jälkeenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Täytyy sanoa, että vähän kyllä huvitti, kun tämä on siis korkean poliisiupseerin puolustus: "ei kun ihan viaton selityshän tähän löytyy: yksi semi-rikollinen miljonääri antoi muovikassillisen rahaa"...
Minulla on vain yksi kysymys: Olisiko Aarnio itse poliisina hyväksynyt mukisematta tälläisen vastauksen epäillyltä? Luulen ettei ei vaan olisi nauranut räkäisesti perään ja kehottanut keksimään paremman valheen tai jopa kertoa totuus asiasta.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
...
Ajattelin ottaa pallimaisemakuvan uusnatsikulkueesta, jäänköhän henkiin?
ProTip: Jos et uskalla ottaa pallimaisemakuvaa, niin ota uusnatseista normikuva ja käännä peilikuvaksi horisontissa niin näyttää joka tapauksessa pallimaisemakuvalta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ay-orava ja EK neuvottelivat äskettäin suomalaislapsille työehtosopimuksen Nenäpäivän yhteydessä. Hyvä pätkä ja Häkämiehellä kova pokka.

"Vittuako sinäkään siinä vesipyssyllä leikit, mene töihin siitä."
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Haha, Antti Mäkinen kysyi juuri Janne Niinimaalta minkälaisia muistoja World Cup herättää :D
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Haha, Antti Mäkinen kysyi juuri Janne Niinimaalta minkälaisia muistoja World Cup herättää :D

Minua naurattaa Antti Mäkinen. Ilmeisesti hänen mielestään lätkän "world cup" Torontossa on Anze Kopitarille jotain samaa kuin mitä futiksen mm Suomen paidassa olisi ollut Hyypiälle ja Litmaselle.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Minua naurattaa Antti Mäkinen. Ilmeisesti hänen mielestään lätkän "world cup" Torontossa on Anze Kopitarille jotain samaa kuin mitä futiksen mm Suomen paidassa olisi ollut Hyypiälle ja Litmaselle.
Antti Mäkinen on muutenkin varsin hauska hahmo mutta vain tragikoomisesti.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minua naurattaa Antti Mäkinen. Ilmeisesti hänen mielestään lätkän "world cup" Torontossa on Anze Kopitarille jotain samaa kuin mitä futiksen mm Suomen paidassa olisi ollut Hyypiälle ja Litmaselle.

Mainitsipa tuohon päälle että huono vertaus.. Mutta hyvä jos et kuullu ja kerkesit nauraa, naurusta on hyötyä ihmisen hyvinvoinnille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös