Jos Markku voittaa kaikki pelit ja kaikki muut häviää kaikki pelit, niin Markku on Mestari. Pätee erityisessä kompaktissa hausdorff avaruudessa.Onko mitään mitä Markku ei osaisi?! Erityisesti kiinnostaisi millähän matemaattisella kaavalla Markku laski menestysmahdollisuutensa.
Näitä riittää. Minua on epäilty jugoslavialaiseksi (ei tarkemmin määritelty), venäläiseksi, saksalaiseksi, jenkiksi, sekä erikoisimpana iranilaiseksi.Minuapa on luutu venäläiseksi, näin jatkona ylemmän saksalaisuuteen.
Näitä riittää. Minua on epäilty jugoslavialaiseksi (ei tarkemmin määritelty), venäläiseksi, saksalaiseksi, jenkiksi, sekä erikoisimpana iranilaiseksi.
Olen joskus joutunut Espanjassa irlantilaisille ja belgialaisille esittämään Suomen passini, jotta uskoisivat. Väittivät minun olevan jenkki länsirannikolta.
Tätäkin on tapahtunut Raksilan lehtereillä.Onko sinua koskaan luultu jääkoneenkuljettajaksi?
Iltapäivälehtien kommenttikentät on lähes poikkeuksetta melkoista. Yleensä suurin osa kommentoijista, nyt vain ehkä puolet on sitä mieltä, että joku iso taho tässä nyt taas polkee pienen ihmisen oikeuksia.Ministeri jyrähti Alisa Vainiota lytänneelle urheilupomolle - Yleisurheilu - Ilta-Sanomat (linkki siis iltasanomiin)
Iltasanomien jutulle miten ministeri ei tykännyt urheilujohtaja Mäkelän sanomisista. Kommenttikenttä on huikeaa luettavaa.
Ainoa vaan, että liitto tai kukaan muukaan taho Suomessa ei voi myöntää lupaa Vainiolle kilpailla olympiamaratonilla. Se ei ole suomalaisten käsissä. Ja tätähän se Mäkeläkin ajoi takaa. Käytti vain harkitsematonta kieltä kutsuessaan tytötellessään ja puhuessaan nuoren tytön illuusioista. Antoi hieman setämäisen ja ylimielisen kuvan itsessään. Jos olisi asiallisesti todennut, ettei voida tehdä mitään mutta onnea ratamatkojen aikarajojen kanssa, mitään kohua ei olisi syntynyt.Vaikea sanoa, että mikä olisi oikein tässä tapauksessa. Itse noin periaatteessa myöntäisin luvan, mutta liiton puheenjohtajana sitä varmaankin puolustaisi olemassa olevia sääntöjä, varsinkin kun niille on varmasti hyvät perusteet.