Mille naurat juuri nyt?

  • 13 189 444
  • 50 335

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Ilta-Sanomissa oli jotain juttua uudesta MacGyverista ja mieleeni tuli saman tien yksi hienoimmista Jatkoaika-hetkistäni eli tämä Takatukka-äänestys, jossa joukkovoimalla nostettiin Pentti 40% - 8% tilanteesta murskavoittoon. Hain tämän liveseurannan ja on saanut kyllä nauraa maha vääränä:

Pentti Matikainen 2001 --> | sivu 5 | Jatkoajan keskustelupalsta

Kävin muuten uudestaan äänestämässä Penttiä, hihihiii!!! Tehkää muutkin samoin:

Kenellä on komein takatukka? Katso ja ihastu! - Viihde - Ilta-Sanomat
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Äänestin Penaa.

Eihän enää voida tehdä mitään äänestyksiä, joissa on edes etäinen mahdollisuus että voisi äänestää Sir Penttiä, kun Jatkoajan juuttaat tulevat pilaamaan reilun meiningin.
 

Ralph

Jäsen
Ihmettelin ensin Petteri Nikkilän puuttumista, mutta sitten huomasin äänestyksen olevan jo vuodelta 2012.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Arvostettu Jussi "Arvostetuin" Saarinen
 

Nick Neim

Jäsen
SaarisJussi ja arvostettu. Ei perkele, jotenkin Jussi jaksaa aina naurattaa. Urheiluruudussa siis tämä, suosittelen tsekkaamaan.

E: Saatana kun pitikin alkaa rustaamaan romaania, niin myöhästyi minuutilla.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Kellonajalla voi olla merkitystä, mutta nauran Markku Uusipaavalniemen Wikipedia-artikkelille: Markku Uusipaavalniemi – Wikipedia

Tässähän jää kohta jopa Kim Jong-Un kakkoseksi. Liekö Markku itse käynyt täydentämässä omaa artikkeliaan. Lähteitä ei ole, mutta melko turhaa nippelitietoa on senkin edestä. Muutenkin koko artikkeli on melko outo noin niinkuin wikipedia-artikkeliksi.

"Uusipaavalniemi piti curlingista taukoa ja harrasti menestyksekkäästi uimahyppyjä, mutta palasi myöhemmin takaisin lajin pariin, koska matemaatikkona oli laskenut, että hänellä saattaisi olla lajissa menestysmahdollisuuksia, mikäli saisi koottua riittävän hyvän joukkueen ympärilleen."

"Häntä tituleerattiin aktiiviaikoinaan "ainoaksi rehelliseksi poliitikoksi" Suomessa."

"Hän on heittänyt pesäpalloa tutkaan 140 kilometrin tuntinopeudella. Pesäpalloilija Toni Kohosen mukaan Suomessa on alle kymmenen pelaajaa, jotka kykenevät vastaaviin lukemiin."

"Uusipaavalniemi on ratkaissut Rubikin kuution 25 sekunnissa. Hän on kyennyt vakiinnuttamaan kuution ratkaisemiseen kuluvan ajan alle 40 sekuntiin."

"Lukiossa ollessaan hän sai valtakunnallisesta matematiikan kokeesta koko maan parhaat pisteet. Hän myös voitti kouluvuosinaan valtakunnallisen matematiikkakilpailun, suunnitteli omia tietokonepelejään ja voitti erään aikakauslehden järjestämän tietokoneohjelmakilpailun."

"Hän opetteli vedonlyönnin vuoksi kahdessa viikossa piin 250 ensimmäistä desimaalia."


Onko mitään mitä Markku ei osaisi?! Erityisesti kiinnostaisi millähän matemaattisella kaavalla Markku laski menestysmahdollisuutensa.
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Facebookin Suomi ensin-yhteisölle ja muille vastaaville. Kyllä sitä tyhmiä vain kohtuullisen paljon tähänkin maahan mahtuu.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Onko mitään mitä Markku ei osaisi?! Erityisesti kiinnostaisi millähän matemaattisella kaavalla Markku laski menestysmahdollisuutensa.
Jos Markku voittaa kaikki pelit ja kaikki muut häviää kaikki pelit, niin Markku on Mestari. Pätee erityisessä kompaktissa hausdorff avaruudessa.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Tapahtui Lappeenrannassa kauppakeskus Iso-Kristiinan pankkiautomaattijonossa:

Jonotan. Oikealta lähestyy hitaasti ja vakaasti pyörätuolillaan rullaten harmaantunut, hymyilevä, noin 70v ukkeli. Se vaan jumalauta rullaa sieltä suoraan kohti ja katsoo suoraan silmiin hymyillen jo 20 metrin päästä. Vääjäämätön kohtaaminen lähenee lähenemistään ja tapahtuu lopulta:

"Hei poika! Ootsie Suomesta?"
"Joo(???)."
"Ko mie aattelin et sie oot Saksasta!"
"(???) Nonnii, no enpäs ookkaa ku ihan täältä Suomesta vaan (naurattaa ihan saatanasti, toim. huom.)."
(Pettynyt äänensävy): "No ei siinä, nostaha sie rahaa siitä sitte. Hyvää jatkoa siulle!"
"Sitä samaa."

Myönnetään, oli viulukotelo selässä, enkä ehkä näytä peruslappeenrantalaiselta kaulapartasaipafanilta, mutta että saksalaiselta. En kyllä tiedä mitä odotin tuon piinallisen intensiivisen lähestymisen jälkeen. Ihan puun takaa tuollaista tuubaa pistää hytkymään pidätellystä naurusta aika helposti. Voi luoja.
 

Ralph

Jäsen
Minuapa on luutu venäläiseksi, näin jatkona ylemmän saksalaisuuteen.

Joku venäläisen näköinen mies tuli kaupan pihassa luokseni ja puhui jotain, josta ymmärsin vain sanan Venäjä. En osaa venäjää, mutta tuon sanan tunnistin. Vastasin hämmentyneellä katseella, johon mies vastasi "Are you from Russia", johon jouduin vastaamaan, että en.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Minuapa on luutu venäläiseksi, näin jatkona ylemmän saksalaisuuteen.
Näitä riittää. Minua on epäilty jugoslavialaiseksi (ei tarkemmin määritelty), venäläiseksi, saksalaiseksi, jenkiksi, sekä erikoisimpana iranilaiseksi.

Olen joskus joutunut Espanjassa irlantilaisille ja belgialaisille esittämään Suomen passini, jotta uskoisivat. Väittivät minun olevan jenkki länsirannikolta.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Näitä riittää. Minua on epäilty jugoslavialaiseksi (ei tarkemmin määritelty), venäläiseksi, saksalaiseksi, jenkiksi, sekä erikoisimpana iranilaiseksi.

Olen joskus joutunut Espanjassa irlantilaisille ja belgialaisille esittämään Suomen passini, jotta uskoisivat. Väittivät minun olevan jenkki länsirannikolta.

Onko sinua koskaan luultu jääkoneenkuljettajaksi?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mua on kuitenkin luultu turkulaiseksi. Olin otettu.
E: Ja on taidettu luulla myös ruotsalaiseksi ja epämääräisesti jonkunmaalaiseksi (ei suoraan suomalaiseksi).

Tuplae: itse asiassa parikin kertaa ruotsalaiseksi ja kerran kanadalaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Minua on luultu kreikkalaiseksi, jugoksi, espanjalaiseksi ja itä-helsinkiläiseksi. Ei naurattanut noina kertoina pätkääkään.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Pappi päästi kirosanan kirkkolauluun - "Ei tunnissa ehtinyt painovirhettä muuttamaan"

Eli kirkossa piti vetäistä Tapio Rautavaaran väliaikainen. Sanat vedettiin luonnollisesti netistä ja ilman sen tarkempaa ennakkolukua ennen sanoitusten painamista. Kun IL niin hienosti virheestä uutisoi, niin "muuttui kohta ”huulien purppura punerrus” ”perseen purppuraksi punerrukseksi""

Eli... On sitten menty netistä kopioimaan sanat ja vielä vedetty Laman sanat Rautavaaran sijaan! Sattuuhan näitä, varsinkin jos ei ole erityisen tarkka mistä kopioi. Toki ei sovi olettaa, että tässä tilanteessa kopimoimassa (tai imuroimassa kuten ilmaisivat) olisi ollut sellainen jantteri, joka 1) ensimmäisenä miettii julkaistun, oli se sitten netissä tai ei, sanan merkitystä 2) olisi tietoinen siitä, että suomipunkissa varsin tunnettu yhtye on oman versionsa vääntänyt. 3) Olisi edes ennakkolukenut ajatuksen kanssa sanat.

Sattuuhan näitä!
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ministeri jyrähti Alisa Vainiota lytänneelle urheilupomolle - Yleisurheilu - Ilta-Sanomat (linkki siis iltasanomiin)
Iltasanomien jutulle miten ministeri ei tykännyt urheilujohtaja Mäkelän sanomisista. Kommenttikenttä on huikeaa luettavaa.
Iltapäivälehtien kommenttikentät on lähes poikkeuksetta melkoista. Yleensä suurin osa kommentoijista, nyt vain ehkä puolet on sitä mieltä, että joku iso taho tässä nyt taas polkee pienen ihmisen oikeuksia.

Vaikea sanoa, että mikä olisi oikein tässä tapauksessa. Itse noin periaatteessa myöntäisin luvan, mutta liiton puheenjohtajana sitä varmaankin puolustaisi olemassa olevia sääntöjä, varsinkin kun niille on varmasti hyvät perusteet.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Vaikea sanoa, että mikä olisi oikein tässä tapauksessa. Itse noin periaatteessa myöntäisin luvan, mutta liiton puheenjohtajana sitä varmaankin puolustaisi olemassa olevia sääntöjä, varsinkin kun niille on varmasti hyvät perusteet.
Ainoa vaan, että liitto tai kukaan muukaan taho Suomessa ei voi myöntää lupaa Vainiolle kilpailla olympiamaratonilla. Se ei ole suomalaisten käsissä. Ja tätähän se Mäkeläkin ajoi takaa. Käytti vain harkitsematonta kieltä kutsuessaan tytötellessään ja puhuessaan nuoren tytön illuusioista. Antoi hieman setämäisen ja ylimielisen kuvan itsessään. Jos olisi asiallisesti todennut, ettei voida tehdä mitään mutta onnea ratamatkojen aikarajojen kanssa, mitään kohua ei olisi syntynyt.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
... Antoi hieman setämäisen ja ylimielisen kuvan itsessään. Jos olisi asiallisesti todennut, ettei voida tehdä mitään mutta onnea ratamatkojen aikarajojen kanssa, mitään kohua ei olisi syntynyt.
Itellä ei ollut havaintoa kuin itse viestin sisällöstä. Näissä järjestöissä, puolueissa yms. on se ongelma, että johtoon voi päästä henkilöitä jotka on ulosanniltaan surkeita, koska organisaation sisällä ei osata olla kriittisiä näitä kohtaan. Tulee väistämättä mieleen lahden lehdistötilaisuudet oliko se vuodelta 2001.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Minusta tuo eilisiltainen Ajankohtaisen Kakkosen pakolaisillan liveseuranta pakolaisketjussa oli äärimmäisen hilpeää luettavaa. Kuinka paljon mielensäpahoittajia tälle palstalle kirjoittaakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös