Tuon vahanuken voisi hyvin "myydä" vaikka Kariyana, tulipalosta selvinneenä fania tai vaikka Sauli Niinistön näköispatsaana. Ellei tuolla olisi Ducksin vanhaa paitaa päällä, niin ainakaan itse en tulisi ajatelleeksi kyseisen tekeleen esittävän Selännettä. Ja Ducksin paitakin päällä tuosta ei todellakaan tule ensimmäisenä Selänne mieleen, ei vaikka kuinka yksityiskohtia koittaisi tihrustaa.
Joskus aikanaan tuli todettua, että meteorologina ei ole niin justiinsa miltä työ näyttää. Aina joku paine jostain voi tehdä tepposet ja se luvattu/povattu/uhottu sää jää jonnekin muualle. Näköjään vahanukkeja vääntävät kaverit ovat ihan samaa luokkaa, työ voi olla ihan mitä vain.
"Ei se vittu näytä Teemulta"
- kyllä näyttää, mallina käytin naapurin Theodore "teukka" Smithiä.Teukkaaha sä tilasit!
"No kato ny ite. Se on nee... Left ja vielä tummahko!"
- Theodore on Käliförniästä ja leftillä pelaa nyt niinkun melkei kaikki. Sil on pronssinen bruna ja puine Jofa tai joku Koho!
"Tästä mä sulle mitää maksa saatana".
- Se olis satadonaa plus alvi, telli, lelli ja kullia päälle. Tilasit Teukan Ducksin paidassa Torspo tai vastaava kädes ja sen sä sait. Ja ihan sama vaik Veera tekis paremman, Veera ny hei asuu Kälin osavaltios ja on hei suurta sukuu hei. Namivitunnami.
"Vittu teitä saatanan taiteilijoita..."
- Nyt hei respektii jäbält. Ite Selänteelt kysyn ja se sano et mä oon ku Ville vitun Leino hei. Kuulema iha taiteilijasialu ja vitun kallis hei änäris mut haluttu Euroopas. Ja sähä olit Euroopas, eiks jeh?