Itsellä ei ole tapana naureskella ylälauteilta, onko sinulle naurettu usein?Eihän tässä mitään meteliä ole, ainoastaan sellaista miehekästä naurua mitä kuulee saunan ylälauteilla kun joku pienimunainen astuu sisään.
Itsellä ei ole tapana naureskella ylälauteilta, onko sinulle naurettu usein?
Kaikki persut juntteja? Mielenkiintoinen näkökanta tähän asiaan etenkin kun kyseinen video ei ollut magneetti tms. median esiin nostama vaan huomiohuorauslehti Staran. Mutta joo pidä sinä omat ennakkoluulosi persuista ja persut maahanmuuttajista niin vallitsee kiva tasapaino maassa jne.Niin, kyllähän se on tullut huomattua, että varkaat yleisimmin ovat suomalaisia. Tokikaan tämä ei yllätä, kun suomesta kysymys, mutta suomalainen osaa monesti olla ovelampi ja sitten voi hyvällä omalla tunnolla haukkua muita.
Suomalaisia tuskin valvontakameroista nostetaan esille, koska se ei kiinnosta magneetti tms. natsimediaa.
Kyllähän toistuvasti rikoksia tekevät maahanmuuttajat pitäisi tokikin palauttaa takaisin, eihän siinä ole kahta sanaa. Mutta ihan naurettavaksi tämä persujen yms. junttejen masinoima takaa-ajo on menossa, kun KAIKKI ovat rikollisia.
Ei kai nyt ihan kaikki sentään. Onhan siellä nyt ihan eturivin politiikassa 1-2 persua, jotka eivät täytä määritelmää, myös kannattajissa tullut vastaan kourallinen ihmisiä, jotka eivät määritelmään sovi. Pääosin kyllä sopivat.Kaikki persut juntteja?
Mutta se siis nauratti - ehkä näiden jengien kohdalla olisi pitänyt arvata - että huolimatta siitä, jotta ottelu oli panokseton ystävyysmatsi, niin härskiä ajanpeluuta nähtiin ottelun lopussa...
Ottelu ei ollut panokseton. Ystävyysottelulle eriskummallisesti ottelussa oli oikeasti panosta, sillä ystävyysottelut vaikuttavat ranking-pisteisiin. Ottelussa oli se panos, että Italian tuli voittaa ottelu päästäkseen pisteissä niin korkealle, että se olisi heinäkuussa ykköskorissa. MM-karsintojen lohkoarvonnan korit menevät heinäkuun FIFA-rankingin mukaan, joten ensi kuun rankingilla on oikeasti merkitystä. Portugalin voittaessa tai pelin päättyessä tasan Kroatia pääsisi ykköskoriin ja Italia joutuisi kakkoskoriin, sillä Italia ei olisi tällöin kerännyt tarpeeksi ranking-pisteitä. Nyt, kun Italia ei saanut tuosta ottelusta voittoa, joutuu se lähtemään MM-karsintoihin kakkoskorista. Kroatia ottaa paikan ykköskorista.
Väärin naurettu! :)
Mutta se siis nauratti - ehkä näiden jengien kohdalla olisi pitänyt arvata - että huolimatta siitä, jotta ottelu oli panokseton ystävyysmatsi, niin härskiä ajanpeluuta nähtiin ottelun lopussa...
Olen ottanut Verkkomedian päivittäiseen lukemistooni. Kyseinen paska-aviisi kirjoittaa niin uskomatonta roskaa, ettei voi muuta kuin nauraa. USA on se suurin saatana koko maailmassa, Ukrainaa hallitsevat Kiovan natsit ja Sipilän hallitus on perseestä, tällainen on Verkkomedian maailmankuva.
Toivottavasti kukaan ei usko noihin Verkkomedian väitteisiin.
Ei saatana! Kattokaa Suomen FOXia, sieltä tulee tää Hormogaattori-leffa. Aivan hulvattoman paskaa kamaa!
Suomalainen juhannus on maailman tylsin juhla. Itse olen Aasiassa.
Ajattelepa miten monella olisi elo pilalla jos suuri savolainen, Olli Jokinen olisi voittanut Stanley Cupin pienellä peliajalla. Sitä jos rupeaa laajemmin ajattelemaan, on parempi tempaista pienet suojakännit, mielensäpahoittamisen määrä olisi niin valtava ettei selvinpäin tajuakaan.Naurattaa, miten pahasti joitakin vatuttaa yhden pienen savolaisen SC-voitto... Go #44 \o/
"Sanoohan sen jo kieli korva."Selitys heti alkuun: olen flunssassa ja väsynyt, tulee naurut jo hieman vitutusketjuun kuuluvasta jutusta:
Tämä feissarimoka kertonee jotain nykymaailmasta.
Väitän olevani oikeassa kun sanon, että tämä kyseinen kieli korvainen taivuttelijataituri käyttää muotoa "Thaimaaseen".Selitys heti alkuun: olen flunssassa ja väsynyt, tulee naurut jo hieman vitutusketjuun kuuluvasta jutusta:
Tämä feissarimoka kertonee jotain nykymaailmasta.
Itse tykkäsin kyllä tästä feissarimokasta, joka koski Christopher Leen kuolemaa. Siis näistä kahdesta alemmasta.