Mille naurat juuri nyt?

  • 13 210 485
  • 50 365

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hah. Vähän jos satut pukemaan päällesi tyttöjen pikkareita tai jotain ja muutaman foton räpsäsemään niin heti joku heteromies tatti sojossa kehuu sun vartaloa ja ehdottelee vaikka mitä Alastonsuomessa. Onko mulla muka niin naisellinen vartalo? Tai no vähän nyt ehkä mahdollisesti, b-kupin rinnat jne, mutta ei saatana jätkät. Vähän tarkkuutta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Katselin eilen Veikkaus-tv:n kautta futismatsia Portugali-Italia, eli käytännössä pahimmat mahdolliset manolot vastakkain. Itse asiassa kentällä oli yksi pelaajakin, jonka nimi oli Manolo.

Mutta se siis nauratti - ehkä näiden jengien kohdalla olisi pitänyt arvata - että huolimatta siitä, jotta ottelu oli panokseton ystävyysmatsi, niin härskiä ajanpeluuta nähtiin ottelun lopussa...
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lueskelin Facebookissa "Mahdollista vain Suomessa" -sivua. Naurahdin sitä mielensäpahoittamisen määrää, jota esiintyi noin joka kolmannessa kuvassa. Milloin kuvat olivat rasistisia ja milloin niissä pilkattiin jotain sairautta.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Olen ottanut Verkkomedian päivittäiseen lukemistooni. Kyseinen paska-aviisi kirjoittaa niin uskomatonta roskaa, ettei voi muuta kuin nauraa. USA on se suurin saatana koko maailmassa, Ukrainaa hallitsevat Kiovan natsit ja Sipilän hallitus on perseestä, tällainen on Verkkomedian maailmankuva.

Toivottavasti kukaan ei usko noihin Verkkomedian väitteisiin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mutta se siis nauratti - ehkä näiden jengien kohdalla olisi pitänyt arvata - että huolimatta siitä, jotta ottelu oli panokseton ystävyysmatsi, niin härskiä ajanpeluuta nähtiin ottelun lopussa...

Ottelu ei ollut panokseton. Ystävyysottelulle eriskummallisesti ottelussa oli oikeasti panosta, sillä ystävyysottelut vaikuttavat ranking-pisteisiin. Ottelussa oli se panos, että Italian tuli voittaa ottelu päästäkseen pisteissä niin korkealle, että se olisi heinäkuussa ykköskorissa. MM-karsintojen lohkoarvonnan korit menevät heinäkuun FIFA-rankingin mukaan, joten ensi kuun rankingilla on oikeasti merkitystä. Portugalin voittaessa tai pelin päättyessä tasan Kroatia pääsisi ykköskoriin ja Italia joutuisi kakkoskoriin, sillä Italia ei olisi tällöin kerännyt tarpeeksi ranking-pisteitä. Nyt, kun Italia ei saanut tuosta ottelusta voittoa, joutuu se lähtemään MM-karsintoihin kakkoskorista. Kroatia ottaa paikan ykköskorista.

Väärin naurettu! :)
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ottelu ei ollut panokseton. Ystävyysottelulle eriskummallisesti ottelussa oli oikeasti panosta, sillä ystävyysottelut vaikuttavat ranking-pisteisiin. Ottelussa oli se panos, että Italian tuli voittaa ottelu päästäkseen pisteissä niin korkealle, että se olisi heinäkuussa ykköskorissa. MM-karsintojen lohkoarvonnan korit menevät heinäkuun FIFA-rankingin mukaan, joten ensi kuun rankingilla on oikeasti merkitystä. Portugalin voittaessa tai pelin päättyessä tasan Kroatia pääsisi ykköskoriin ja Italia joutuisi kakkoskoriin, sillä Italia ei olisi tällöin kerännyt tarpeeksi ranking-pisteitä. Nyt, kun Italia ei saanut tuosta ottelusta voittoa, joutuu se lähtemään MM-karsintoihin kakkoskorista. Kroatia ottaa paikan ykköskorista.

Väärin naurettu! :)

Okei, oppia ikä kaikki. Kiitos korjauksesta!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mutta se siis nauratti - ehkä näiden jengien kohdalla olisi pitänyt arvata - että huolimatta siitä, jotta ottelu oli panokseton ystävyysmatsi, niin härskiä ajanpeluuta nähtiin ottelun lopussa...

Missäs sitä taktiikkaansa parhaiten harjoittelisi kuin harjoitusmatsissa?
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Olen ottanut Verkkomedian päivittäiseen lukemistooni. Kyseinen paska-aviisi kirjoittaa niin uskomatonta roskaa, ettei voi muuta kuin nauraa. USA on se suurin saatana koko maailmassa, Ukrainaa hallitsevat Kiovan natsit ja Sipilän hallitus on perseestä, tällainen on Verkkomedian maailmankuva.

Toivottavasti kukaan ei usko noihin Verkkomedian väitteisiin.

Kyllä ikävä kyllä vaan uskoo. Näitä väitteitä vastaan jos on, niin olet aivopesty orja tms. vasta-argumentteihin osataan vastata korkeintaan tasolla "mee vittuun täältä jauhamasta paskaa, vitun idiootti kokkari".
Anarkistit ja kommarithan tuota varmaan supportaan, eli onneksi hyvin pieni osa kansasta. En kyllä ymmärrä miksi nämä ovat niin kovasti systeemiä vastaan, valtio maksaa heille ne kaljat. (Kalja on myös jännä tuote varsinkin anarkisteille. Muutoin pitää olla luomua tai itse kasvatettua, mutta kaljassa voidaan ostaa sitä halvinta teollista kuraa, jonka tekee vielä jokin suuryhtiö)

Hienoja vapaan lehdistön lieveilmiöitä nämä verkkomediat ja magneettimediat.. Näille voi kyllä nauraa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei saatana! Kattokaa Suomen FOXia, sieltä tulee tää Hormogaattori-leffa. Aivan hulvattoman paskaa kamaa!
 

Nick Neim

Jäsen
Ei saatana! Kattokaa Suomen FOXia, sieltä tulee tää Hormogaattori-leffa. Aivan hulvattoman paskaa kamaa!

Katottu on. Jossain ketjussa olikin jo puhetta tästä The Asylumista, ja selailemalla kyseisen puljun muita leffoja... ei voi kuin nauraa.

Mega Shark vs Mecha Shark, Alien vs Hunter, Mega Shark vs Giant Octopus, Mega Piranha ja Mega Shark vs Crocosaurus... Kaikki samaa laatua. Eikä tuossa ollut kuin pieni lista, wikipediaa esille jos kiinnostaa lisää.

Ei mene edes camp-huumorista. Tiffanylla kuitenkin kivat tissit.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Suomalainen juhannus on maailman tylsin juhla. Itse olen Aasiassa.

Yllä oleva postaus on kirjoitettu tänään pitäisikö itkeä vai nauraa -ketjuun. Jostain syystä tyrskähdin ko. tekstille junassa työmatkaa taittaessani tänä aamuna.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Naurattaa, miten pahasti joitakin vatuttaa yhden pienen savolaisen SC-voitto... Go #44 \o/
Ajattelepa miten monella olisi elo pilalla jos suuri savolainen, Olli Jokinen olisi voittanut Stanley Cupin pienellä peliajalla. Sitä jos rupeaa laajemmin ajattelemaan, on parempi tempaista pienet suojakännit, mielensäpahoittamisen määrä olisi niin valtava ettei selvinpäin tajuakaan.
 

Ralph

Jäsen
Itse tykkäsin kyllä tästä feissarimokasta, joka koski Christopher Leen kuolemaa. Siis näistä kahdesta alemmasta.

Joku Saija väittää, että Lee näytteli Dumbledorea Harry Potterissa, kunnes itsekin tajusi tarkistaa asian ja olikin väärässä. Sitten erittäin onneton pelastusyritys. Turha pyyhkiä, kun paskat on jo housussa, sanoisi joku.

Parasta tuossa oli kommentti "Ehkä mä kuitenkin tunnistan paremmin ku oon lukenu kaikki ne kirjat moneen kertaan..." Ai siellä kirjassako se on nähnyt sen Dumbledoren näyttelijän?
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Kohta on meinaan ihmiset ja eläimet tasa-arvoisia. Vapise vihreä liitto, täältä tulee Suomen Eläinoikeuspuolue! Tai EOP vain kavereiden kesken.

EOPn unelmamaassa ei syödä kananmunia, ei juoda maitoa, ei käytetä nahkatakkeja, eikä muitakaan nahka-asuja, eikä myöskään lampaanvillasta tehtyjä asioita siedettäisi. Pitääkö vielä erikseen mainita, että lihansyönti on kokonaan kielletty. Aivan loistava ja kaunis ajatus kertakaikkiaan! Ajatelkaa sitä lehmää joke meni metsään ja teki sinne pesän..
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vapaasta keskustelusta löytyville vanhoille ketjuille.

"Puurunen teki tempun!!!"
"Teukka Salama..."
"Perkuleen HV 71"
"Original Jagsille Venäjästä"
"ONKO PALSTALLA NAISPUOLISIA KIRJOITTAJIA..."
"Kauhea huhu liikkeellä!"
"Kuka istuu taitavimmin vaihtoaitiossa?"
"NYT ylös sieltä sängystä #¤$&%@#"
"HIFK-FANIN ILTARUKOUS"
"Pasi Saarela rulaa LUKOSSA!!!!"
"Savolainen seksipommi uuteen Bond-leffaan?"

 
K

kiwipilot

Kohta on meinaan ihmiset ja eläimet tasa-arvoisia. Vapise vihreä liitto, täältä tulee Suomen Eläinoikeuspuolue! Tai EOP vain kavereiden kesken.

EOPn unelmamaassa ei syödä kananmunia, ei juoda maitoa, ei käytetä nahkatakkeja, eikä muitakaan nahka-asuja, eikä myöskään lampaanvillasta tehtyjä asioita siedettäisi. Pitääkö vielä erikseen mainita, että lihansyönti on kokonaan kielletty. Aivan loistava ja kaunis ajatus kertakaikkiaan! Ajatelkaa sitä lehmää joke meni metsään ja teki sinne pesän..

Tämä oli kyllä hyvä. Äänestän heti kun tulee mahdollisuus. Pian voidaan kaikki pukeutua keinokuituun, kaislaan ja palmun lehtiin sekä syödä Aasiasta lentokoneella roudattua tofua.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
"Olen ollut vegaani vajaan vuoden, mutta löysin ideologian enemmänkin posthumanistisen ja henkisen kirjallisuuden kautta. Minulla ei ole uraa eläinoikeusaktivistina", Inkilä sanoo."

Tää supervegaani on siis vedellyt muutama kuukausi sitten vielä jotain naudan sisäfilettä, mutta löytänyt valon eläinrakkaudessa ihan yht´äkkiä?

Aika jäätävää.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Tää supervegaani on siis vedellyt muutama kuukausi sitten vielä jotain naudan sisäfilettä, mutta löytänyt valon eläinrakkaudessa ihan yht´äkkiä?

Onhan se voinut olla vegetaristi ties kuinka kauan, ja nyt vasta muutama kuukausi sitten jättänyt lihan lisäksi kananmunat yms pois.

Maapallo ilman lihateollisuutta olisi kyllä hyvä juttu, mutta tuon muijan mielestä eläimillekkin varmaan tulisi antaa äänestysoikeus ja kansalaisoikeudet. Varsinkaan jos kyseisellä henkilöllä ei ole mitään käryä politiikasta, ympäristöaktiivisuudesta tai ylipäätään yhtään mistään niin tämä on joko A) julkisuustemppu tai B) silkkaa typeryyttä. Itsekin olen sitä mieltä, että lihantuotanto ei voi nykymuodossaan jatkua, mutta tuo nainen vetää kyllä ihan överiksi rinnastamalla naudat ihmisiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös