Aatami ja Eeva. Suomalainen tv-viihde näyttää jälleen uudet kasvonsa.
Itsellänikin oli tuon jakson ajan jatkuvasti joko huutonaurua tai myötähäpeää.
Eniten tuossa ohjelmassa nauratti se kilpailuasetelma, josta en itse ainakaan tiennyt yhtään. Luulin että sarja perustuu siihen että mies ja nainen menevät alasti saarelle treffeille pariksi päiväksi ja katotaan että tuleeko heistä pari. No alussa näin, kunnes paikalle pölähtää "kolmas pyörä". Ensin saarella olivat vähän rumasti sanottuna perus-vosu ja hieman ujo nörttipoika. Sitten paikalle pölähtää lihaksikas AMMATTISOTILAS, joka onkin oikeasti vain joku aliupseeri (ilmeisesti Tikkakosken varuskunnassa, täytyypi pitää silmät auki koska liikun aika usein siellä). Sitten idea on se että kaksi miestä alkavat kilpailemaan tästä naisesta. Mitä helvettiä? Okei saatan olla vähän outo nais-asioissa, mutta itseäni ei liiemmin kiinnosta yhtään lähteä kilpailemaan jostain naisesta, jota en edes tunne. Tai no mitä nyt on tunnin kaksi viettänyt aikaa tämän kanssa. Mitä käy jos pääpalkinnon kanssa ei synkkaa? Onko pakko kilpailla? Mitä jos kumpaakaan ei kiinnosta? Olisi mielenkiintoista nähdä jakso, jossa pääpalkintona on Pasi Viheraho, ja tästä kilpailevat naiset ovat Sara Sieppi ja Maisa Torppa.
Suurimmat myötähäpeät aiheutti miesten välinen kukkoilu. Herra alikersantti alkoi heti vittuilemaan toiselle että "minähän en ajatellut täällä toimia tarjoilijana". Nörttipoika taas koitti vittuilla ja piikitellä vähän joka välissä takaisin. Äijät niinku ihan tosissaan tappelevat jostain tusinamuijasta.
Sitten suurimmat naurut tarjosi lopun avain-kohtaus. Noora Hautakangas sanoi voittaja-miehelle että jos tykkäät naisesta, anna tämä avain sille, mutta jos et niin pidä se itselläsi. Miten tuo liittyy yhtään mihinkään? Ainakaan itse ohjelmaan se avaimen antaminen tai antamatta jättäminen ei vaikuta loppuratkaisuun mitenkään. Kai sitä jokainen kohtelias mies nyt antaa sen avaimen, koska vissiin vain jatkavat treffit normaalisti loppuun sen jälkeen. Muutenkaan tuossa ei puhuttu sitten yhtään miten tuolle parille kävi, ovatko yhdessä vaiko ei.
Ei jatkoon tälle ohjelmalle. Liikaa kaikkea, alastomuutta, paratiisi, kilpailu, ihmeellisiä symboleja jne jne jne, mutta ei oikein päässyt edes osallistujien luonteisiin tai ylipäätään mihinkään kiinni. Jos ohjelmassa olisi vaatteet päällä niin se olisi perustylsä deittiohjelma, mutta nyt alastomuuden takia kaikki katsovat sitä. Ainakin yhden jakson.
edit: no eipä siinä kauaa mennyt kun joku tuttavapiiristä tunsi kyseisen kapiaisen. Olipa vielä peräti ylikersantti. Omia armeija-aikoja muistellen kiinnostaisi tietää monestako sotkun vessasta tai päivystäjän pöydästä löytyy raaputettuja teksti "mä oon nähny ylik nönnönnöön peniksen telkkarissa".