Ei suoraan dana77:n esittämiin kysymyksiin, mutta noin yleisesti ottaen ainakin minä olen siinä käsityksessä, että Jokereiden pyörittäminen on vielä suhteellisen nuorelle Romanille ikään kuin "harjoittelupaikka". Mikäli bisnekset sujuvat mallikkaasti, niin hänelle voidaan sitten luottaa isompia ja vastuullisempia tehtäviä, siis samaa luokkaa kuin Kertsinsalmen siltaprojekti, joka tullee puhalluksena olemaan jo miljardiluokkaa. Tuohon nimenomaiseen projektiin Roman ei tule osallistumaan, se on selvää.
Minä olen siinä uskossa, että Roman on mm. Gazprombankin varapääjohtaja ja SKA:n varapuheenjohtaja. SKA:ssa melko näkyvää duunia tehnyt vuosien aikana, mutta sovitaan sitten että Jokerit on se todellinen näytönpaikka nuorelle miehelle. Sitä en tiedä mikä tässä keskustelussa naurattaa juuri nyt.
Itseäni hieman naurattaa kyllä Venäjään liittyen. Google lähetti toiseen sähköpostiin ilmoituksen, että tililleni on yritetty murtautua. Location: Moscow, Russia. Ilmeisesti ihan oikealla salasanalla on oltu liikenteessä, mutta Google estänyt kirjautumisen, koska Venäjä. Ei naurattaisi varmaan muuten, mutta en edes muistanut tuollaisen postin olemassaoloa. Näköjään sinne on pari vuotta sitten yritetty kirjautua Ukrainastakin.