Kaukosäädin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves 365 ja Real Madrid
Tapanilan Erä voittaa B-junnujen SM-kultaa 2014 ja juhlat kentällä käynnistyy. Vähän tulee puuntakaa tuo tapahtuma ajassa 2:35 -> https://www.youtube.com/watch?v=efjdsDDvAmM#t=155
Tapanilan Erä voittaa B-junnujen SM-kultaa 2014 ja juhlat kentällä käynnistyy. Vähän tulee puuntakaa tuo tapahtuma ajassa 2:35 -> https://www.youtube.com/watch?v=efjdsDDvAmM#t=155
Mielestäni viuhahtelu on tervehenkinen ja mitä miehisin urheilulaji. Miksi et pidä kyseisestä lajista?
Joo, onhan sekin nyt naurettavaa, että koko kansa seuraa jotain marginaalilajia kuten jääkiekko. Vähintään kriketti, jalkapallo tai kestävyysjuoksu pitää olla kyseessä, jos meinataan ilman nolostumista juhlia voittoa.Naurattaa että joku kehtaa juhlia noin naurettavan "urheilulajin" suomen mestaruutta.
Ajelet. Puuhelmesi ovat tuhoituneet ikuisiksi ajoiksi, mutta hyppyritukka on vielä pelastettavissa.Vai ajelenko nyt miinaan?
Vai ajelenko nyt miinaan?
Hmph. Katoin, että joku NHL-janari, joten saattaisi olla vakavissaankin. No ei sitten vissiin. Olisitte olleet hiljaa, niin ehkä viihdettä olisi ollut luvassa.Meinasin jo, että kukaan ei astu Defensefirstin "sählyn pelaaminen ei vaadi kuntoa eikä pelisilmää" -miinaan. Onneksi sen kuitenkin teit, niin ei mennyt hyvä provo ihan hukkaan.
Olisitte olleet hiljaa, niin ehkä viihdettä olisi ollut luvassa.
Mielestäni (erisnimikö?) näin äkkiseltäänkin mieleen tulevat @ufon_kaakao, @pettter, @Kirjoittelija, @FASlapsi ja @Ikävänkantaja ovat hyvin viihdyttäviä. Miksi Jatkoaika ei sinusta ole viihdyttävä?
Minusta se ei ole viihdyttävä, koska täällä on mm. @Moderaattorit , @Bacon , @Virveliä kainaloon , sekä @Trenchtown
Väitätkö etten ole viihdyttävä? Jumaliste nyt teit viimeisen temppusi.
Johtuu ehkä väsymyksestä, mutta naurattaa tolkuttomasti ajatus aadolffista, kuka saapuu mihin tahansa tilaisuuteen paasaamaan vaihtoehtoisista lämmitysmuodoista. Esim Perävihniän kylätoimikunta kun pitää kokousta kesäjuhlien ohjelmasta, niin Karttusen isäntä ehdotti saappaanheittoa ja ADOLFHITLER että pistetään jutkut uuniin.Suomi24:n meiningille. Ymmärtäähän sen, että keskustelu on mitä on, kun moderointi on lähes olematonta, mutta pitäisihän tuolla jotain tehdä. Kyseisellä palstalla on mm. Salkkari-osiossa käsittämätön määrä ketjuja, joissa nimimerkki "ADOLF HITLER" vaati "jutkujen" laittamista uuniin. Eikä meno rauhoitu paikkakuntakohtaisissa osioissa.
Tuossahan olisi jo rikosilmoituksen paikka, itse en sitä kuitenkaan tee, toivottavasti moderointi kys.palstalla herää.
Seurapiirtoimittaja Rita Tainola twiittaa: "Onnea Kimi ja Minttu. Poikavauvanne syntyi viime yönä!!!"
Ihan vaan jos Kimi ja Minttu eivät asiaa itse huomanneet.
Tuon sukupuolenkin onnistui todella sisäpiiriä vakoilemalla nappaamaan. Mintun kaveri oli ladannut Instagramiin kuvan jossa hashtagit #babyshower #boy.Taisi olla viime, tai edellisviikon Iltalehdessä, josta Radio Rockin korporaatio lähetystään ammensi taannoin. Samainen hovitoimittajahan oli jo silloin tietoinen paitsi lapsen sukupuolesta, joka tietysti piti erikseen lehdessä mainita, niin myös pojan tulevasta nimestä.
Täysin turha koohottaja jonka voisi korvata kiekkoämpärillä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015012719097768_vi.shtml
Tauski on myymässä Ässä-Mersuaan ja nauroin tuolle Iltalehden uutiselle aiheesta. Itse en huomannut kun myynti-ilmoitusta Nettiautosta selasin, mutta Taunon Mersu on S320, kun taas takaluukussa on vähän kaunistellen merkattu S500. Tauno taas itse sanoo auton olevan edustusauto sekä "kallein versio huippuvarusteilla". Todellisuudessa kuitenkin auto on katsastamaton, veroja rästissä ja kilvet lepäävät ilmeisesti konttorilla. Tauskin viimeaikaiset sekoilut muistissa minulla on pieni vahingonilo jossain tuolla syvällä selkärangassa.