Eijjumalauta, sama jengi joka on pilkannut KHL:n tasoa koko kesän on nyt "täpinöissään" CHL-peleistä. Toinen on kovatasoinen kiekkosarja, toinen on tyhjille halleille pelattava harjoitusotteluturnaus. Priceless.
Näin lyhyesti mietittynä toisessa sarjassa pelaa "saman jengin" suosikkijoukkue, toisessa konkurssiin suunnalla olevat wannabee massijoukkueet (eikös tämä se yleiskäsitys/mielipide tuosta ole?).
Kyllä mä ainakin kohtuu selvän eron tuossa tajuan suosiossa. Loppuosalla sitten varmaan enemmän houkuttaa kotimaiset joukkueet kuin KHL-joukkueet näin ennen liigakauden alkua. CHL:n into laantunee kun liigakausi pyörähtää käyntiin.
Itse seuraan CHL:ää tässä ennen kautta mielelläni, kun tuo kerran MTV3-paketiissa näkyy josta maksan jo valmiiksi Valioliigan, Timanttiliigan ja Formuloiden takia. KHL maksaisi 25e/kk, joten tuota en ala pelkästä KHL:stä itse maksamaan. NHL:n alkaessa sitten voi pari peliä KHL-liigaa katsoakin, kun on syytä maksaa jotain Viaplaysta. Ei sillä että mä olisin KHL:n tasoa pilkannut juurikaan, mutta tulipahan nyt mieleen.