Mille naurat juuri nyt?

  • 13 214 264
  • 50 367

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Eipä tuo ruokalista nyt miltään valtavalta sokerivyörytykseltä näytä. No, mieliä on pahoitettu ja lasten tulevaisuus uhattuna.
Eihän se näytä, mutta ne vanhemmat varmasti oikeasti paremmin tietävät mitä siellä tarjoillaan kuin me jotka olemme yhden viikon listan nähneet emmekö siten itse asiasta tiedä vittuakaan.
Se että ipanat syötetään läskeiksi tai aineenvaihdunta sotketaan sokerilla on täysin edesvastuutonta, joten jos tuolla sellaista tapahtuu, niin hyvähän se vain on, että siihen puututaan.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Menihän siinä kokonaiset kaksi sekuntia, että näki niiden mainosten siellä olevan. Sitten pääsin taas vaihtamaan kanavan pois höntsästä. Itse nauran julleille, jotka kyttäävät silmä kovana Jokereiden keskustelupalstaa sattuisiko siellä näkymään jotain epätoivoista jonka voisi raportoida tänne.

Hah hah, osu ja uppos!!! Vaihdoin kanavaa pois höntsästä...niin varmaan! Ihan kuule tuli facessa vastaan tuo teidän touhu, ei tarvinnut tätä palstaa selata.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Pitäisköhän sunkin antaa jo olla, ei kenelläkään voi riittää energia tuohon antijokeri paskaan.

Juuri näin! Kesällä tullut vähemmän käytyä täällä mutta tuntui siltä että joka kerta kun palstan avasi, samat nimimerkit vääntää samoista asioista. Sen energian mitä tuohon kinasteluun kuluttaa, voisi varmasti käyttää fiksumminkin.
 

Groozie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hah hah, osu ja uppos!!! Vaihdoin kanavaa pois höntsästä...niin varmaan! Ihan kuule tuli facessa vastaan tuo teidän touhu, ei tarvinnut tätä palstaa selata.

Usko pois HJK-Rapid Wien oli huomattavasti mielenkiintoisempi peli kuin tuo Kalpan höntsä. Myös Iltasanomien otsikoista nämä mainokset löysi, mutta saat kai siitäkin naurut? Hullulla halvat, idiootilla ilmaiset..
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä vittua te Malmi ja Cranbrooker vingutte? Tämä on vapaan keskustelun osio ja voin tänne vaikka minuutin välein kertoa mikä mua naurttaa jos on aihetta. Menkää vitutusketjuun itkemään jos on elämänne on perseestä!
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Mitä vittua te Malmi ja Cranbrooker vingutte? Tämä on vapaan keskustelun osio ja voin tänne vaikka minuutin välein kertoa mikä mua naurttaa jos on aihetta. Menkää vitutusketjuun itkemään jos on elämänne on perseestä!

Tottakai voit, eihän tässä sitä oikeutta ole sinulta kukaan viemässä. Juuri nyt ei tosin mikään vaikuta naurattavan.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Mitä vittua te Malmi ja Cranbrooker vingutte? Tämä on vapaan keskustelun osio ja voin tänne vaikka minuutin välein kertoa mikä mua naurttaa jos on aihetta. Menkää vitutusketjuun itkemään jos on elämänne on perseestä!

Tällä hetkellä ei ole asiaa vitutusketjuun, ja elämässä pitkästä aikaa hyvä fiilis.

Ja saat nauraa ihan vapaasti, enhän minä sitä, vaan agenda on mun mielestä melko kova tällä hetkellä. Kaikkea hyvää ja nakkia pakkaseen. Mulla on jo kaksi settiä, liiga ja chl
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mä aina tyydyn naureskelemaan tolla melko surkealle vihanpurkaukselle kaikesta narriaiheisesta. Se on kuitenkin melkolailla viimeinen hifklainen joka jaksaa vihata.
 

faro

Jäsen
Narrit kyttää silmä kovana kaikki CHL-matsit ettei vaan missään sattuisi näkymään ulkomaalaisien vedonlyöntitoimistojen mainoksia. Ei jumalauta mitä porukkaa. No, narri on narri niin eipä voi muuta oottaakkaan.

Ja sinä kyttäät silmä kovana ympäri päivän jotain KHL-vastaisia uutisia, ja sellaisen löydettyä kiiruhdat KHL-osioon jakamaan sen.

Ei millään pahalla, mutta sinussa on Eltonmaisia piirteitä kaikkine CHL-hehkutuksineen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Naureskelen Maikkarin arviolle JYPin CHL-lohkosta. Sen mukaan Kloten ja Salzburg ratkovat lohkovoiton. Jos nyt ei ihan kuitenkaan. Lähtökohtaisesti pidän ennakkosuosikkeina nimenomaan kahta pohjoismaista JYPiä ja HV71:stä. Kloten varmasti haastaa, mutta sveitsiläinen lätkä ei ole edelleenkään niin vahvaa kuin väitetään. Varmasti tulee tasainen hyvä vääntö, mutta veikkaan että häviää silti molemmille pohjoisen porukoille. Salzburgilla taas ei pitäisi olla mitään palaa ketään vastaan tässä lohkossa. Silti se on toimittajan mielestä ratkomassa lohkovoittoa. Tai niin, ehkä todella onkin. Jonkun toisen.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja sinä kyttäät silmä kovana ympäri päivän jotain KHL-vastaisia uutisia, ja sellaisen löydettyä kiiruhdat KHL-osioon jakamaan sen.

Ei millään pahalla, mutta sinussa on Eltonmaisia piirteitä kaikkine CHL-hehkutuksineen.

En todellakaan kyttää, vaan yritän niitä parhaani mukaan välttää. Valitettavasti niitä tulee kuitenkin facessa ja twitterissä väkisin vastaan. Olenko todellakin kiiruhtanut tässä kesän aikana KHL-osioon jakamaan yhtään mitään? Poislukien tuo eilinen kysymykseni sinne.

Itsekkin huomasin, että olen kyllä ollut jopa yllättävän täpinöissäni tuosta CHL:sta. Siinä on kuitenkin mielestäni todellisen nousutarinan aihio olemassa. Lisäksi lähes kaikki pelaajat ja muut organisaatioiden henkilöt ovat tuota hehkuttaneet, niin väkisinkin tässä on innoissaan kun huomaa millä asenteella jengitkin suhtautuu. Eilinen oli todella mielenkiintoinen ilta. Saatiin samalle illalle paljon pelejä parhaaseen aikaan hyvin ripoteltuna monen tunnin ajaksi. Pelit olivat kohtalaisen hyvätasoisia ottaen ajankohdan huomioon. Kaiken kruunasi tiukat matsit ja jopa yllättävät tulokset. Suomalaisten suuresta pistepotista toki myös plussaa.

Vai että Elton...? No, iteppä olen viestini kirjoittanut, joten peiliin katsomisen paikka ihan selvästi...
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Päädyin tuossa pienen parin mutkan kautta 13 vuotta vanhaan Jatkoajan pilaan. Tästä vaikka linkki kyseiseen artikkeliin. Kovasti maailma on muuttunut ja vielä siinä vuosi takaperin vastaava artikkeli (pl. räikeimmät kohdat) olisi ollut jopa mahdollinen.
 

KuKKaKeppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KYRöskosken PÄrske
Tapparan valmentaja käy kuumana tuomareille hävityn CHL-harkkapelin jälkeen. Odottais nyt kun liiga ja todelliset panokset alkaa, kunhan ei vaan sydänkohtaukseen kuole.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Viimeiset tunnit olen naureskellut Stadikalla seisoskeleville. Armoton vesisade ja vielä ukkonenkin pään päällä eikä sadesuojaa oikeastaan missään. Olen ilkeä.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Eijjumalauta, sama jengi joka on pilkannut KHL:n tasoa koko kesän on nyt "täpinöissään" CHL-peleistä. Toinen on kovatasoinen kiekkosarja, toinen on tyhjille halleille pelattava harjoitusotteluturnaus. Priceless.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eijjumalauta, sama jengi joka on pilkannut KHL:n tasoa koko kesän on nyt "täpinöissään" CHL-peleistä. Toinen on kovatasoinen kiekkosarja, toinen on tyhjille halleille pelattava harjoitusotteluturnaus. Priceless.

Näin lyhyesti mietittynä toisessa sarjassa pelaa "saman jengin" suosikkijoukkue, toisessa konkurssiin suunnalla olevat wannabee massijoukkueet (eikös tämä se yleiskäsitys/mielipide tuosta ole?).
Kyllä mä ainakin kohtuu selvän eron tuossa tajuan suosiossa. Loppuosalla sitten varmaan enemmän houkuttaa kotimaiset joukkueet kuin KHL-joukkueet näin ennen liigakauden alkua. CHL:n into laantunee kun liigakausi pyörähtää käyntiin.

Itse seuraan CHL:ää tässä ennen kautta mielelläni, kun tuo kerran MTV3-paketiissa näkyy josta maksan jo valmiiksi Valioliigan, Timanttiliigan ja Formuloiden takia. KHL maksaisi 25e/kk, joten tuota en ala pelkästä KHL:stä itse maksamaan. NHL:n alkaessa sitten voi pari peliä KHL-liigaa katsoakin, kun on syytä maksaa jotain Viaplaysta. Ei sillä että mä olisin KHL:n tasoa pilkannut juurikaan, mutta tulipahan nyt mieleen.
 
Viimeksi muokattu:
Eijjumalauta, sama jengi joka on pilkannut KHL:n tasoa koko kesän on nyt "täpinöissään" CHL-peleistä. Toinen on kovatasoinen kiekkosarja, toinen on tyhjille halleille pelattava harjoitusotteluturnaus. Priceless.
Kertoo vaan siitä, että loppujen lopuksi aika harvalle merkittävintä on itse kiekko, siis se peli, jossa yritetään saada musta maaliin kun toinen estelee, ja enemmän merkitsee logot, tunteet, mielikuvat, jne.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari viikkoa sitten kävin Hartwallilla katsomassa niitä KHL-harkkamatseja kun ilmaiseksi pääsi. Silloin siinä vieressä istuvat tyypit (vissiin jokerifaneja) ihmetteli oikein ääneen että SM-liiga ei kiinnostaisi enää ketään kun on KHL. Eihän kukaan ole koko kesänä puhunut mitään mistään KHL:stä. Tai riippuu varmaan missä porukoissa pyörii...

Toinen iltapäivälehdistäkin kirjoitti KHL:stä että Euroopan kovin liiga tms.
 

Baldrick

Jäsen
Kuuntelin tuossa Jenni Vartiaista ja tajusin, että onpahan muuten aika hyvin hävittänyt mielikuvat tyttöbändiin kuulumisesta. No, googletin sitten Gimmel ja toisena vastauksena tuli linkki Urban dictionaryyn:

"To gimmel somebody is to slap somebody in the face repeatedly with an at least half erected penis"
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kuuntelin tuossa Jenni Vartiaista ja tajusin, että onpahan muuten aika hyvin hävittänyt mielikuvat tyttöbändiin kuulumisesta. No, googletin sitten Gimmel ja toisena vastauksena tuli linkki Urban dictionaryyn:

"To gimmel somebody is to slap somebody in the face repeatedly with an at least half erected penis"

No onhan "etsit muijaa seuraavaa" mikälie nyt ihan hyvä biisiteos..
 

Snaibeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertoo vaan siitä, että loppujen lopuksi aika harvalle merkittävintä on itse kiekko, siis se peli, jossa yritetään saada musta maaliin kun toinen estelee, ja enemmän merkitsee logot, tunteet, mielikuvat, jne.

Näinhän se on. En nyt ihan pääse kärryille, pidätkö tätä jotenkin huonona asiana vai et? Mutta siis, ei jääkiekolla pelinä ole mitään itseisarvoa, kuten ei urheilulla yleensäkään. Se on osa viihdeteollisuutta, jossa paras tarina vie pisimmälle. Samasta syystä keskustelu 'liigan laskeneesta tasosta' on ihan turhaa. Kuten myös keskustelu siitä, että onko jonkin joukkueen siirtyminen 'kovatasoisempaan' sarjaan Suomen jääkiekon etu. Ei tietenkään ole. Ei semmoista etua ole edes olemassa. 'Puhdas urheilu' on osa tarinaa ja hyvä niin.

Itse nauran sille, että sarjoille kehitellään tarinoita kovasta tasosta ja nauretaan niille, jotka eivät ko. tarinaa niele tai joiden maailmaa se ei hetkauta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös