Oma valintasi. Tässä Jim Murrayn valinta.Minä puolestani boikotoin ihan vain huvikseni kaikkia suomalaisia laatuviskejä ja australialais-uusiseelantilaisia jääkiekkovarusteita.
Linkki vie Kauppalehden uutiseen.
Oma valintasi. Tässä Jim Murrayn valinta.Minä puolestani boikotoin ihan vain huvikseni kaikkia suomalaisia laatuviskejä ja australialais-uusiseelantilaisia jääkiekkovarusteita.
MK Dons 4 ManU 0. Donsit on kasattu puolella miljoonalla punnalla, ManU käyttää pelkästään tänä kesänä 400 kertaa enemmän uusiin pelaajiin.
Hotellin aamiaiset ovat tämän ilmiön kohdalla surullisia tapahtumia. Joskus on tehnyt mieli ottaa valokuvia ihmisten jättämistä ruokakasoista, jotka voivat olla VALTAVIA. Mut hei, buffetti!
Tietoja käyttäjästä Harri Linkki vie Naurunappulaan
Nimim. Kilgore Trout on nyt hyvin, hyvin vihainen:
Minä puolestani boikotoin ihan vain huvikseni kaikkia suomalaisia laatuviskejä ja australialais-uusiseelantilaisia jääkiekkovarusteita.
Entinen NHL:n ykköskierroksen varaus.
Kaiken huippuna nämä trollit syyttävät muita kirjoittajia trollauksesta ja otsikon ohitse kirjoittamisesta.
Monella kirjoittajalla tuntuu olevan niin vahvat värilasit päässä, että kaikki omaa mielipidettä vastaan sotivat seikat ovat trollausta, flametusta sun muuta. Samoin omaa agendaa ja toimintatapoja ei osata/haluta tarkistaa, vaan jatketaan samoin keinoin kuin "vastustajat". Seurauksena sitten on off topicin venyminen lukuisiin ketjuihin, järjetön määrä aivan turhaa jauhantaa ja monen ketjun muuttuminen lukukelvottomaksi.
Tuo Kimmo Muurinen näyttääkin vähän Niinimaalta.