Ei voi pitää paikkansa. Metallican tyypit eivät ole koskaan olleet kusipäitä.
Kyseessä olikin Metallican manageri.
Ei voi pitää paikkansa. Metallican tyypit eivät ole koskaan olleet kusipäitä.
Toivottavasti se vadelmavene-heebo sai Oulussa vetää oman vartin settinsä rauhassa läpi ilman sähkökatkoja.
Joo, pakko olla joku bändin taustaryhmästä homman takana, koska Mustainen Dave ei ole ikinä missään aiemminkaan käyttäytynyt kuin totaalinen kusipää.
Se, että tämä saa kaiken maailman paskalle ja hielle haisevat pitkätukat suuttumaan ja vetämään ihan rimanalta rasistisia kommentteja suomalaiselle tummaihoiselle räppärille on ihan käsittämätöntä. Sossuhuutelijat ym. spedet ovat aivan sekaisin. Uskoisin tuon kaverin maksaneen hieman enemmän veroja jo tässä vaiheessa Suomelle, kuin keskiverto tuon ikäinen jantteri. Niin ja mainittakoon, että Musta Barbaari ei ole edes tehnyt tuon hittibiisin jälkeen uutta musiikkia ennen tätä, koska keskittyi kehonrakennukseen. Ei siinä, ei se ole ehkä minun makuuni, mutta aika helvetin hyvin on uponnut massaan.
Ei ollut mitään sopimusta. Viime hetkellä Megadeth tämän keksinyt. Lainaus MTV3:n uutisesta:Onhan tuo Qstockin tapaus aika korni ja huvittava samaan aikaan. Tietämättä kaikkia faktoja, on ymmärrykseni Megadethin puolella. Jos pääesiintyjä on sopimuksessa vaatinut, että keikka alkaa muiden lavojen ollessa tyhjiä, niin näin on tehtävä. Toisaalta tämä vartin ihme olisi puolestaan voinut aloitella myöhemmin ja hiljaisemmalla volyymillä.
Pitkätukat ja muut hevarit ovatkin huomattavasti fiksumpia avoimen rasisminsa kanssa SoMessa.Epäilemättä lökäpöksyt, ja ihme kyllä, muutama täysikäinen wannabe-julkkis, häntä SoMessa puolustavat.
Kappas. Nauranpa omalle sokeudelleni. :)Kyseessä olikin Metallican manageri.
Parempi itse tehty kohu kuin (katja)kettumainen uhriutuminen.Ja kuinka se sattuikaan, että tänään julkaistiin Nikanderin kirja. Ihmeellisesti se ajautui lööppeihin juuri ennen h-hetkeä, tämä suuri urbaanitaiteilija ja jokaisen pienen artistin puolestapuhuja.
Minusta molemmat käyttäytyivät typerästi. Jännä että aikaisempina vuosina päälavan esiintyjät ovat voineet soittaa, vaikka rantalavalla on esiinnytty samaan aikaan. Noiden kahden lavan väli on tosiaan aika pitkä, ja päälavalla on hiukan eri tason äänentoisto, joten eihän tuo ole mitään muuta kuin kusipäisyyttä.
Toisaalta, ei toisen keikan aikana mennä vain lavalle heilumaan. Joten miinukset meikän silmissä molemmille.
Muuten oikein, mutta Sami Saaren tilalle Ultra Bra. Väitän vahvasti, että homma meni näin.Olen kuullut juttua, että Sami Saari joutui keskeyttämään keikkansa Ruisrockissa vuonna 1999(?) vain, koska Metallican manageri ilmoitti festivaalin järjestäjille, että Metallica ei soita illalla, jos lavalla heiluva pelle ei lopeta keikkaansa heti.
Itseäni naurattaa oma musiikkitietämys, kun en myöskään yhtään Megadethin biisiä tiedä. Kommenttien mukaan on niin valtavan suosittu bändi kumminkin. Toki oma ehdottomuus kyseisen genrerajan rikkomisessa on niin vahva ettei kyseiselle bändille ole koskaan mahdollisuutta siunaantunut ja näin tulee olemaan myös jatkossakin.Mutta mikäs minä olen sanomaan, minun kirjoissani joku Megadeth on ihan marginaalissa, en tunne yhtään biisiä edes.
Barbaarille peukku. Ei olla kynnysmattoja.
Tämä keissi kun olisi ollut niinpäin että kyseessä olisi ollut Popeda ja vaikka Snoop Dogg niin jatkoajan serverit olisi kaatuneet Pate on äIjä1111-viesteihin.
Millä lailla uran pituudella ja musiikkityylillä on merkitystä asian arvioinnissa?Huono vertaus, Patella on uraa jo reilut 30 vuotta takana vs. yhden piisin räppäri.