Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 390
  • 50 365

The #77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KeuPa HT, Tornado Luxembourg
Hankala sanoa, kun ei varmaan virallista lausuntoa ole tullut. Mutta tuo, että barbaarille on luvattu vartin setti ja kerennyt 3 min vetää omaa pikkushowtaan, joka olisi ollut ohi muutenkin 12 minuutin kuluttua ja Megadeth, joka esiintyy kaukana ja monta kertaa suuremmalla äänentoistolla valittaa siitä ja saa näin järjestäjät katkomaan sähköt barbaarilta on kyllä melkoista diivailua tuommoiselta "äijä"-bändiltä, joka on olevinaan suuri.

Ihan ymmärrettävää, että tuommoinen hermostuttaa Mustaa Barbaaria ja mielestäni ihan virkistävä ja tyyliinsopiva tapa hoitaa homma. Ei varmaan kuitenkaan kenenkään Megadeth-elämystä tuolla pilannut.

Molempien musiikki on kyllä sitten taas niin suolesta, että ei haittaisi minua yhtään vaikka esiintyisivät yhdessä 15 minuuttia, jonka jälkeen joku muu saisi lavat.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Emmä jaksa tästä muuta sanoa, mutta onhan se nyt kumma jos yhden biisin ihme (jota en varmaan ole edes kuullut) saa toimia noin. Kertoo nykynuorison kaikki-mulle-heti -asenteesta.

80-luvulla lätkäjoukkueen rookie olisi samalla tavalla rehennellyt niin pelit olisivat loppuneet siihen. Tai sitten joka reenissä olisi vedetty kuin vierasta sikaa.

Ei ole kyse musiikin paskuudesta vaan siitä että parikymppinen kloppi ei kunnioittanut viisikymppisiä musiikkiveteraaneja. Ei ole äiti neekeripojalleen (sic) opettanut että vanhempia pitää kunnioittaa.

Homman takana tuskin oli Dave Mustaine tai kukaan muukaan bändistä vaan bändin palkollinen manageri joka vain halusi että sovituista asioista pidetään kiinni. Todennäköisestä vaatimus muun musiikin lopettamisesta oli myös managerin idea.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joo, pakko olla joku bändin taustaryhmästä homman takana, koska Mustainen Dave ei ole ikinä missään aiemminkaan käyttäytynyt kuin totaalinen kusipää.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hyvä meininki Barbaarilla. Pidän entistä enemmän nyt.

Kaikenlaisia rasistimenninkäisiä ryömii nyt joka kolosta esille ja Megadethin fanipojillakin on kyllä nyt ihmeen vakavat ja analyyttiset kaktukset perseessä. Moni kuoli tähän eilen internetissä. Etenkin kun 90 % heistäkin pitäisi Barbaaria ihannevävynä ja sankarina, jos sama leikkikosto olisi tehty Nickelbackille.

PS. omistan toisen n. koko tuotannon. En postaa jpg:tä.

Joo, pakko olla joku bändin taustaryhmästä homman takana, koska Mustainen Dave ei ole ikinä missään aiemminkaan käyttäytynyt kuin totaalinen kusipää.

~HA!
 

Teloch

Jäsen
Ja jos tuokin tyyppi olisi hypännyt yleisön sekaan ennenkuin järkkärit saivat kiinni, lökäpöksyt eivät pitäisi tapahtunutta sankaritekona ja piiskatukat olisivat tyytyväisiä, kun saatiin vähän stage divingiakin mukaan pitkästä aikaa. Kerrassaan jännittävää että tällainenkin tapaus herättää yleensäkään mitään tunteita, suurista sellaisista puhumattakaan.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se, että tämä saa kaiken maailman paskalle ja hielle haisevat pitkätukat suuttumaan ja vetämään ihan rimanalta rasistisia kommentteja suomalaiselle tummaihoiselle räppärille on ihan käsittämätöntä. Sossuhuutelijat ym. spedet ovat aivan sekaisin. Uskoisin tuon kaverin maksaneen hieman enemmän veroja jo tässä vaiheessa Suomelle, kuin keskiverto tuon ikäinen jantteri. Niin ja mainittakoon, että Musta Barbaari ei ole edes tehnyt tuon hittibiisin jälkeen uutta musiikkia ennen tätä, koska keskittyi kehonrakennukseen. Ei siinä, ei se ole ehkä minun makuuni, mutta aika helvetin hyvin on uponnut massaan.

Maailmalla mainetta niittänyt bändi ei suostunut soittamaan, ennen kuin joku kansallinen, täysin marginaalissa oleva artisti lopettaa oman settinsä. Täysin yleistä toimintaa maailmalla, ja silloin kun se kusi nousee päähän sille maailmanstaralle. Tai jos niillä oli vaikka kireät aikataulut, ja halusivat soittaa kuitenkin ihan täysipitkän setin, kuka tietää. Ihan sama, ketään ei sattunut, tuskin edes henkisesti.

Sen sijaan tuollaiset kommentit, että Mustan Barbaarin tuotokset olisivat aika helvetin hyvin uponneet massaan, niin mikä on se massa? Musta Barbaari on pienessä piirissä varmasti kovassa huudossa, mutta suuri yleisö ei edes tiedä hänestä. Toisekseen, maksanut veroja enemmän kuin keskiverto tuon ikäinen jantteri? Ehkä, ehkä ei, mutta ei hän nyt vielä ole musiikkiurallaan kovin kummoisia tienannut. Jos käy festareilla heittämässä 15 minuutin keikkoja (kuten ilmeisesti baareissakin), niin liksa on enemmänkin matkakulut ja pari leipää takahuoneessa, ja tarkoitus on olla festarien täytettä. Sen singlen myynneilläkään nyt ei vielä kuuhun mennä, kun ei siitä artistille käsittääkseni jää juuri mitään.

Mutta sinänsä minulla ei miestä vastaan mitään ole, olen tämän hänen hittinsä kuullut ja täytyy sanoa, että ei ole kovin kummoinen, ehkä siksi että musiikkityyli ei ole makuuni. Menestystä kuitenkin, sillä ketään, joka yrittää toteuttaa unelmiaan, ei pidä teilata näin varhaisessa vaiheessa uraa.
 

Groozie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan tuo Qstockin tapaus aika korni ja huvittava samaan aikaan. Tietämättä kaikkia faktoja, on ymmärrykseni Megadethin puolella. Jos pääesiintyjä on sopimuksessa vaatinut, että keikka alkaa muiden lavojen ollessa tyhjiä, niin näin on tehtävä. Toisaalta tämä vartin ihme olisi puolestaan voinut aloitella myöhemmin ja hiljaisemmalla volyymillä.
Ei ollut mitään sopimusta. Viime hetkellä Megadeth tämän keksinyt. Lainaus MTV3:n uutisesta:

– Mustan Barbaarin keikka alkoi sovitusti Rytmirannassa kello 23, ja illan pääesiintyjän Megadethin keikan piti alkaa päälavalla kello 23.15. Tuolloin Megadethin kiertuemanagerilta tuli meille tiukka käsky, että Mustan Barbaarin keikka on keskeytettävä Megadethin keikan alkamisen ajaksi, Forsten kertoo.

Forstenin mukaan Rytmiranta sijaitsee niin kaukana päälavasta, että huoli siellä soivan keikan häiriöstä päälavan keikalle oli aiheeton.

– Mustan barbaarin keikka ei olisi häirinnyt Megadethin keikan aloitusta, mutta meillä ei ollut siinä tilanteessa vaihtoehtoja.

– Joskus ulkomaisten tähtien oikkuihin joutuu vain taipumaan, vaikka niissä ei olisi järkeä.

Lähde: http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/qstockin-johtaja-mustan-barbaarin-tempausksesta-tokero-temppu/3552002

Epäilemättä lökäpöksyt, ja ihme kyllä, muutama täysikäinen wannabe-julkkis, häntä SoMessa puolustavat.
Pitkätukat ja muut hevarit ovatkin huomattavasti fiksumpia avoimen rasisminsa kanssa SoMessa.

Ompahan taas täälläkin loukkaannuttu niin kovasti, vaikka ei olla edes paikalla oltu. Melkoiset mittasuhteet saanut tämä täysin harmiton tempaus.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Muuten voisin jopa varovaisesti hyväksyä tuon Barbaarin kohua aiheuttaneen invaasion, mutta herran julkaisema "tiedote" Facebookissa on niin täynnä kusipäistä äijäuhoa, että kategorioin koko sirkuksen mauttomaksi mainostempuksi.

Jos järkkärien kanssa painiminen - anteeksi, rugbyn pelaaminen - sekä poliisikuljetus hotellille ovat kaverin mielestä ylpeilyn aiheita, niin mun puolesta pysyköön siellä salien uumenissa mittailemassa hauiksen paksuutta loppuikänsä.
 

Le Dang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Mistä lähtien festareilla on edes vedetty 15 minuutin settejä!? Toisaalta tuossakin on kymppi liikaa näille yhden biisin ihmeille.

Ja jos jotakuta harmittaa, että Musta Barbaari reissasi Ouluun asti 3 minuutin vuoksi, niin onko tuolla nyt mitään väliä, kun keikka olisi tosiaan muutenkin ollut vain vartin mittainen. Saman liksan mies tuosta saa jokatapauksessa.

Barbaarille siis ihan hyvä palautus maanpinnalle. Kaverin, joka mainostaa olevansa "pienempien artistien edustaja" luulisi myös ymmärtävän nokkimisjärjestyksen, ja sen että isossa kuvassa mies on itse aivan totaalinen nevöhööd. Kenties sitten, kun mies itse on saanut värkättyä enemmän kuin yhden radiosoittoon yltäneen kappaleen, saa hänkin vetää kunnialla kokonaisia keikkoja.

Lisätään vielä, että edellisenä iltana Pipefesteillä esiintynyt Musta Barbaari ei edes tiennyt millä paikkakunnalla oli käynyt. Voisi muutama muukin isompi nimi käydä takomassa nöyryyttä kaverin päähän, kun ei ole kuitenkaan vielä mitään saavuttanut.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ja kuinka se sattuikaan, että tänään julkaistiin Nikanderin kirja. Ihmeellisesti se ajautui lööppeihin juuri ennen h-hetkeä, tämä suuri urbaanitaiteilija ja jokaisen pienen artistin puolestapuhuja.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Minusta molemmat käyttäytyivät typerästi. Jännä että aikaisempina vuosina päälavan esiintyjät ovat voineet soittaa, vaikka rantalavalla on esiinnytty samaan aikaan. Noiden kahden lavan väli on tosiaan aika pitkä, ja päälavalla on hiukan eri tason äänentoisto, joten eihän tuo ole mitään muuta kuin kusipäisyyttä.

Toisaalta, ei toisen keikan aikana mennä vain lavalle heilumaan. Joten miinukset meikän silmissä molemmille.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Asia selvä - kirjaa pukkaa

Ja kuinka se sattuikaan, että tänään julkaistiin Nikanderin kirja. Ihmeellisesti se ajautui lööppeihin juuri ennen h-hetkeä, tämä suuri urbaanitaiteilija ja jokaisen pienen artistin puolestapuhuja.
Parempi itse tehty kohu kuin (katja)kettumainen uhriutuminen.

Tosin vähän tiettyä uhriutumista on havaittavissa Twitter postauksissa tuolla #rasismi2014 tagin alla. Pikkuisen hymyilytti kun siellä jaeltiin kuvia halailevista lapsista kuvissa jossa luki että "our skin color doesn`t define us". Joo, ihanan benettonmaista, mutta kornia kun puolustellaan Musta Barbaari-nimistä artistia jonka hittibiisissä vilisee vähän liikaa sanat laku, nigga, neekeri, bläkki. Ollaan mustaa pahaa mörköä maksimaalisen huomioarvon takia ja sitten ollaan loukaantuvinaan samana päivänä kun oma kirja julkaistaan kun joku sanoo rumasti Facebookissa.

Hesari ei ole vielä herännyt, mutta eiköhän tästä pian kunnon printtimediankin kohu saada leivottua. Koska muuten Arto Nybergin talk show palasikaan kesätauolta?

Jaksuhaleja Nikanderille ja tietysti maksimaalista kirjanmyyntiä. Kirjakiertueella eka?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta molemmat käyttäytyivät typerästi. Jännä että aikaisempina vuosina päälavan esiintyjät ovat voineet soittaa, vaikka rantalavalla on esiinnytty samaan aikaan. Noiden kahden lavan väli on tosiaan aika pitkä, ja päälavalla on hiukan eri tason äänentoisto, joten eihän tuo ole mitään muuta kuin kusipäisyyttä.

Toisaalta, ei toisen keikan aikana mennä vain lavalle heilumaan. Joten miinukset meikän silmissä molemmille.

Paljon tyhmempää on jatkaa hölmöilyjä ja kostaa tuolla tavalla. Jotkut pikkulapset ehkä käyttäytyvät niin kun aivot eivät ole vielä kehittyneet. Aikuisista mulle tulee mieleen sellaiset rötöksiin taipuvaiset hieman tyhmemmät yksilöt. Niitä uhittelijoita näkee telkkarin poliisi-realityissä paljon. En arvosta sellaisia.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Runteli - Metsäbileet

Tämä biisi kyllä jaksaa naurattaa vaikka kuuntelen jo kolmatta päivää putkeen. Varsinkin ajasta 2:10 eteenpäin on vaikea olla hymyilemättä.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kuullut juttua, että Sami Saari joutui keskeyttämään keikkansa Ruisrockissa vuonna 1999(?) vain, koska Metallican manageri ilmoitti festivaalin järjestäjille, että Metallica ei soita illalla, jos lavalla heiluva pelle ei lopeta keikkaansa heti.
Muuten oikein, mutta Sami Saaren tilalle Ultra Bra. Väitän vahvasti, että homma meni näin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
On olemassa oikeita maailmantähtiä ja sitten "maailmantähtiä".

Mielestäni tähän kakkoskategoriaan kuuluvat ne, joiden itsetunto ei kestä jonkun paikallisen räppärin lyhyttä settiä kaukaisella pikkulavalla.

Mutta mikäs minä olen sanomaan, minun kirjoissani joku Megadeth on ihan marginaalissa, en tunne yhtään biisiä edes.

En tosin oikeastaan tältä Barbaariltakaan, paitsi sen yhden salirenkutuksen sieltä lähimenneisyydestä.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Mutta mikäs minä olen sanomaan, minun kirjoissani joku Megadeth on ihan marginaalissa, en tunne yhtään biisiä edes.
Itseäni naurattaa oma musiikkitietämys, kun en myöskään yhtään Megadethin biisiä tiedä. Kommenttien mukaan on niin valtavan suosittu bändi kumminkin. Toki oma ehdottomuus kyseisen genrerajan rikkomisessa on niin vahva ettei kyseiselle bändille ole koskaan mahdollisuutta siunaantunut ja näin tulee olemaan myös jatkossakin.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Barbaarille peukku. Ei olla kynnysmattoja.

Tämä keissi kun olisi ollut niinpäin että kyseessä olisi ollut Popeda ja vaikka Snoop Dogg niin jatkoajan serverit olisi kaatuneet Pate on äIjä1111-viesteihin.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Barbaarille peukku. Ei olla kynnysmattoja.

Tämä keissi kun olisi ollut niinpäin että kyseessä olisi ollut Popeda ja vaikka Snoop Dogg niin jatkoajan serverit olisi kaatuneet Pate on äIjä1111-viesteihin.

Huono vertaus, Patella on uraa jo reilut 30 vuotta takana vs. yhden piisin räppäri.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Millä lailla uran pituudella ja musiikkityylillä on merkitystä asian arvioinnissa?

Onhan tuon pituisen uran aikana kerennyt keräämän Äijämäistä karismaa verrattuna tähän bodari poikaan.
Ja tuskin Pate/Popeda olisi lähtenyt Ouluun 15minuutin keikalle, kuten joku marjanpoimija.
 

The #77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KeuPa HT, Tornado Luxembourg
Onhan tuon pituisen uran aikana kerennyt keräämän Äijämäistä karismaa verrattuna tähän bodari poikaan.
Ja tuskin Pate/Popeda olisi lähtenyt Ouluun 15minuutin keikalle, kuten joku marjanpoimija.

On myös Megadeth, varsinkin tuo keulahahmo kerennyt tuon pituisen uran aikana keräämään kusipäistä asennettaan ja muutenkin hörhöilymainetta. Arvostus ihan yhtä korkealla kuin tällä bodaripojalla.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Millä lailla uran pituudella ja musiikkityylillä on merkitystä asian arvioinnissa?
Se liittyy nokkimisjärjestykseen ja siihen kuka on pääesiintyjä. Nikanderin ponsi asiassa oli että että "bändi X teki meille näin joten minä kostin se tavalla Z". On olennaista tällöin mikä bändien X ja Y suhde tällöin on.

Megadeth myynyt 50 miljoonaa levyä, saanut platinalevyt Yhdysvalloissa kuudesta eri levystä ja saanut 11 Grammy ehdokkuutta.

Vertailun vuoksi esimerkiksi Rihanna on myynyt 30 miljoonaa levyä. maailmanlaajuisesti.

Musiikkityyleillä ei tarinan kannalta ole juurikaan merkitystä. Ei yhden hitin Duo (jos muistatte pari kesää sitten soineen "Panisin" kappaleen) siinä asemassa että se voisi alkaa kapinoimaan jos Rihanna halusiaisi sammuttaa Duon keikan valot kahdeksi minuutiksi.

Toki tajuan että nykypäivän räkänokat eivät kunnioita ketään ja se on vissiin tosi coolia. Jokainen Idoslin esikarsintaan osallistunut kokee olevansa vähintään tasavertainen joidenkin robertplantien ja tomjonesien kanssa.

Ja itse en muuten erityisemmin pidä trash metallista, mutta tunnustan Megadethin saavutukset.
 

The #77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KeuPa HT, Tornado Luxembourg
Se liittyy nokkimisjärjestykseen ja siihen kuka on pääesiintyjä. Nikanderin ponsi asiassa oli että että "bändi X teki meille näin joten minä kostin se tavalla Z". On olennaista tällöin mikä bändien X ja Y suhde tällöin on.

Megadeth myynyt 50 miljoonaa levyä, saanut platinalevyt Yhdysvalloissa kuudesta eri levystä ja saanut 11 Grammy ehdokkuutta.

Vertailun vuoksi esimerkiksi Rihanna on myynyt 30 miljoonaa levyä. maailmanlaajuisesti.

Musiikkityyleillä ei tarinan kannalta ole juurikaan merkitystä. Ei yhden hitin Duo (jos muistatte pari kesää sitten soineen "Panisin" kappaleen) siinä asemassa että se voisi alkaa kapinoimaan jos Rihanna halusiaisi sammuttaa Duon keikan valot kahdeksi minuutiksi.

Toki tajuan että nykypäivän räkänokat eivät kunnioita ketään ja se on vissiin tosi coolia. Jokainen Idoslin esikarsintaan osallistunut kokee olevansa vähintään tasavertainen joidenkin robertplantien ja tomjonesien kanssa.

Ja itse en muuten erityisemmin pidä trash metallista, mutta tunnustan Megadethin saavutukset.

Naurattaa tämäkin, mutta vertailun vuoksi Musta Barbaari Instagram: 68 629 seuraajaa, Megadeth Instagram: 45 923 seuraajaa. En toki väitä, että tuo mikään ultimaattinen suosion mittari olisi. Mutta kertonee ikäjakauman lisäksi siitä, kuinka has-been pumppu on kyseessä. Mitään heidän aiemmilta levymyynneiltään poisottamatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös