Pumppaa mua, baby on ehdottomasti yksi Tykylevitsin tuotannon helmistä.
Mä oon nyt varmaan sata videota katsonut ja niistä ainakin 70 on sellaisia, joita voisin tännekin linkitellä. Ei hitto tota äijää. Nyt kaikki apurahat ja tukiaiset tolle jätkälle. Suuri taiteilija on hän.Pumppaa mua, baby on ehdottomasti yksi Tykylevitsin tuotannon helmistä.
Mä oon nyt varmaan sata videota katsonut ja niistä ainakin 70 on sellaisia, joita voisin tännekin linkitellä. Ei hitto tota äijää. Nyt kaikki apurahat ja tukiaiset tolle jätkälle. Suuri taiteilija on hän.
Mistäs olit väärässä?
Pelasin elämäni ensimmäisen frisbee -golf matsin. Voitin koko skeidiksen. Märkä pimppakin kelpaisi. Eikä kylmä olutkaan olisi hullumpi.
Ei paskempi kesänavaus?
En väitä, etteikö täällä tai ihan oikeassakin elämässä olisi fanipoika-armeijansa, mutta kyllä nuo piirteet korostuvat kehoilijoiden parissa. En sitten tiedä, mikä ihmeen puolustusmekanismi heillä iskee päälle, mutta aika usein tuntuu herkästi lipsahtavan henkilökohtaisuuksiin, jos joku ihan asiallisestikin kyseenalaistaa jotain heidän juttuaan.Mistäs olit väärässä?
Eipä sillä, ettei täälläkin kulkisi jeespoikain armeija tiettyjen viisaiksi ja oikeamielisiksi tiedettyjen perässä. Siihen on yleensä syynsä.
Miss Gay Finland kisat. Ehdokkaista päätellen nimi voisi olla Mr.Rekkalesbo skabat. Kaikkea sitä...
Linkki iltasanomiin.
Naureskelen yhdelle tapaukselle, jonka ihon alle on menty ja lujaa. Trolling is a art.
Sille, että Jokerien pukukopissa on faksi. Mitä vittua...
Sir Pentti uusi Jokeri-GM?
Mistä tämä selvisi?
Sille, että Jokerien pukukopissa on faksi. Mitä vittua...
Maalaisilla menee f ja v sekaisin. Vorssassa ne saatana kiusaa faksia fähän fäliä.
Muuten oikein, mutta se on pesofati.Liekö sinulla parempaa tietoa, mutta perimätiedon mukaan vorssankielessä on vain yksi sana, jossa on ähvä, eikä se ole mikään ylläolevista, vaan pesufati.
Joku tämän Kanta-Hämeen helmen alkuperäisasukki voisi varmaan tulla itse vahvistamaan tiedon paikkansapitävyyden.