Mille naurat juuri nyt?

  • 13 229 024
  • 50 390

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan vastaava on oma mielipiteeni. En ole hysteerinen Mannerheim-fani ja siis pidän koko Mannerheim-hypetystä käsittämättömänä. Mutta olen todella tarkka siitä, mitä verorahoillani tehdään, enkä pysty kunnioittamaan apurahataiteilijoita, jotka eivät uskalla kilpailuttaa teoksiaan avoimilla markkinoilla. Ylen projektit ovat meidän rahoittamia apurahapläjäyksiä. Näiden pellejen ei tarvitse miettiä, kelpaako tuote ostavalle yleisölle, koska yleisö on ostanut liput jo etukäteen. Kaikkiaan mua naurattaa/vituttaa enemmän Yle kuin se, että Mannerheimia näyttelee afrikkalainen. Leffan vain pitäisi olla niin hyvä, että se ansaitsee paikkansa kysyntä/tarjonta -kuvion puitteissa.

Kylläpä oli hyvä kirjoitus! Täsmälleen samaa mieltä. Jos kyseessä olisi yksityisrahoitteinen taidepläjäys, missä Mannerheim onkin musta, niin mikäs siinä. Silloin sitä kävisi katsomassa teattereissa ne, ketä asia kiinnostaa ja tulot olisivat sen mukaiset. Mutta tällaista turvattua taidetta en ymmärrä, eli otetaan jostain (tässä tapauksessa Yleltä/veronmaksajilta) varmaa fyrkkaa ja tehdään "taidetta" ilman mitään tulosvastuuta. Jos taide on paskaa, niin se on paskaa, turha silloin on vinkua siitä että miksi kukaan ei käy mun taidetta katsomassa ja vittu kun Suomessa ei taiteella elä. Suomessa elää taiteella juuri ne ihmiset, joiden taide suomalaisia kiinnostaa ts. joiden taide on suomalaisten mielestä hyvää.

Toisen ketjun kamaa, mutta vituttaa kaikki apurahataiteilijat.

Olen absoluuttisen varma, että Lyytinen on yhtä turvassa suomalaisilla kaduilla kuin kuka tahansa meistä.

Varsinkin kun juuri kukaan ei tunne koko Lyytistä.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Nauran kuitenkin nyt sille, että tässäkin ketjussa asiasta vaahtoaa joku, joka ei edes vanhassa allekirjoituksessaan osannut kirjoittaa Mannerheim-ristin ritarin Adolf Ehrnroothin nimeä oikein. Onneksi on ottanut tuon pyhäinhäväistyksen jo pois.

Meikäläistä tässä nyt varmasti tarkoitetaan.

Lukihäiriö on ollut riesana lapsesta asti ja joskus haittaa vieläkin. Ädiltä perittyä, mutta hänellä se on melkoisen häiritsevä ollut aina. Pyrin kyllä tarkastamaan virheet ennen viestien lähettelyä, mutta tässä on aikoinaan tapahtunut lapsus. Minä pyydän vilpittömästi anteeksi tätä suurta mielipahaa ja järkytystä, mitä olen TosiJanistolle pyhäinhäväistykselläni aiheuttanut, koska se yhden kirjaimen puuttuminen aiheuttaa edelleen näin valtavia tunteita.

Sitä en sitten tiedä, että miten TosiJanisto suvaitsee lukihäiriön, dysfasian, ym... Mutta enempää en voi tässä kohtaa enää tehdä, kuin pyytää vielä kerran anteeksi.
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Meikäläistä tässä nyt varmasti tarkoitetaan.

Lukihäiriö on ollut riesana lapsesta asti ja joskus haittaa vieläkin. Ädiltä perittyä, mutta hänellä se on melkoisen häiritsevä ollut aina. Pyrin kyllä tarkastamaan virheet ennen viestien lähettelyä, mutta tässä on aikoinaan tapahtunut lapsus. Minä pyydän vilpittömästi anteeksi tätä suurta mielipahaa ja järkytystä, mitä olen TosiJanistolle pyhäinhäväistykselläni aiheuttanut, koska se yhden kirjaimen puuttuminen aiheuttaa edelleen näin valtavia tunteita.

Sitä en sitten tiedä, että miten TosiJanisto suvaitsee lukihäiriön, dysfasian, ym... Mutta enempää en voi tässä kohtaa enää tehdä, kuin pyytää vielä kerran anteeksi.

Hieman nyt haiskahtaa paskanjauhannalta. Joku pilkattu Jungner menee oikein, muttei Ehrnrooth? Miten voi tuollaisessa asiassa ja nimessä käydä lapsus? Muutenhan nuo viestit ovat virheettömiä, mutta sitten kämmäät näin tärkeän nimen? Syytäkin hävetä.

TosiJanisto? Kyllä on ammusvarasto tyhjänä.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Minua taas naurattaa se, että Mannerheim oli kosmopoliitti. Toki ajan tapojen mukaan varmaan piti selvänä valkoisen rodun ylemmyyttä, mutta ei missään tapauksessa nykyajan rasisti. Hänen mielestään esimerkiksi Hitler oli moukka. Hänen miehuuttaan epäiltiin kansan syvien rivien keskuudessa hänen huonon suomensa ja kulttuuriharrastuksensa vuoksi. Uskon että hän olisi pitänyt ideasta ja vaikka ei olisikaan, ei olisi tuominnut elokuvaa katsomatta.

Hän vihasi ja halveksi kommunisteja ja kommunistista Neuvostoliittoa, sen sijaan Venäjä ja venäläiset olivat hänelle läheisiä, Suomen ja suomalaisten lisäksi.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helvetin hyvin sivaltaa tämä AKT:n vt puheenjohtaja Kataista. "Harjoittelevalle pääministerille vähemmän liksaa" tai sinne päin. Upeata!

Tosin ei kyllä naurata yhtään oppisopimuskoulutuksesta vähentäminen. Ajattelematonta!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Iltalehden uutinen.

Enpä olisi arvannut mihin mun entinen ajokki joutui, kun se meiltä vaihtoon lähti. Lähti muuten jo ennen konkurssia. Uus ajokki tuli 2007.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Hieman nyt haiskahtaa paskanjauhannalta. Joku pilkattu Jungner menee oikein, muttei Ehrnrooth? Miten voi tuollaisessa asiassa ja nimessä käydä lapsus? Muutenhan nuo viestit ovat virheettömiä, mutta sitten kämmäät näin tärkeän nimen? Syytäkin hävetä.

Sain välitöntä palautetta, tai ei nyt kovin oikeastaan välitöntäkään. Joltain taisi väittelyssä patruunat loppua ja huomasi tällaisen huutavan vääryyden, jolla sitten hyökkäsi ja sai näköjään melkoisen kansanliikkeen taakseen. Jungnerin kohdalla sitten olin super-tarkkana, ettei suvaitsevaisten tarvitse aloittaa mellakkaa. Ja kuten sanoin, yritän ollan näissä kyllä äärimmäisen tarkkana ja kiitos sinulle hyvästä palautteesta viestien virheettömyydestä!
 
Viimeksi muokattu:

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Iltalehden uutinen.

Enpä olisi arvannut mihin mun entinen ajokki joutui, kun se meiltä vaihtoon lähti. Lähti muuten jo ennen konkurssia. Uus ajokki tuli 2007.

Vanhempieni entistä Opel asconaa käytettiin aikoinaan kioskiryöstöön tai johonkin vastaavaan, meinasi mennä isukilla kahvi vääräänkurkkuun, kun aamulla luki lehdestä tutun rekisterinumeron. Varsinkin kun auton myynnistä ei ollut kulunut kovinkaan kauan vielä siinä vaiheessa.
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Sain välitöntä palautetta, tai ei nyt kovin oikeastaan välitöntäkään. Joltain taisi väittelyssä patruunat loppua ja huomasi tällaisen huutavan vääryyden, jolla sitten hyökkäsi ja sai näköjään melkoisen kansanliikkeen taakseen. Jungnerin kohdalla sitten olin super-tarkkana, ettei suvaitsevaisten tarvitse aloittaa mellakkaa. Ja kuten sanoin, yritän ollan näissä kyllä äärimmäisen tarkkana ja kiitos sinulle hyvästä palautteesta viestien virheettömyydestä!

En ole väitellyt kanssasi koskaan mistään, ainoastaan todennut tässä yhteydessä faktan. Mielestäni on vain hauskaa, että nimimerkki joka on profiloitunut voimakkaana kantasuomalaisena, ei saa noin pyhää nimeä oikein. Ei se mikään kiinalainen nimi ollut. Roikotit sitä väärää versiota kuukausitolkulla perässäsi jahdatessasi muitten dramaattisia epäkohtia Suomessa elämisen ja mielipiteiden suhteen. Kyllä tuollainen virhe pitää huomata, vaikka miten selittelee. On syytäkin olla pahoillaan. Vaikka tuossa onkin vielä voimakas marttyyrihenki mukana.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Nauran Mannerheimista kohiseville pelleille. Ihan vakavissaanko maailmassa ei nyt ole isompia murheita kuin että käytettiinkö provosoivaan taidepläjäykseen 20000 vai 20001 euroa veronmaksajien rahoja ja lässyn lää. Todellinen FIRST WORLD PROBLEM.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
En ole väitellyt kanssasi koskaan mistään, ainoastaan todennut tässä yhteydessä faktan. Mielestäni on vain hauskaa, että nimimerkki joka on profiloitunut voimakkaana kantasuomalaisena, ei saa noin pyhää nimeä oikein. Ei se mikään kiinalainen nimi ollut. Roikotit sitä väärää versiota kuukausitolkulla perässäsi jahdatessasi muitten dramaattisia epäkohtia Suomessa elämisen ja mielipiteiden suhteen. Kyllä tuollainen virhe pitää huomata, vaikka miten selittelee. On syytäkin olla pahoillaan. Vaikka tuossa onkin vielä voimakas marttyyrihenki mukana.

Josko nyt itse kaivaisit sen aapisen esille? Kirjoitinko jossain kohtaa, että väittelin sinun kanssasi? En, vaan kaltaisesi pilkunnussijan kanssa.
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Josko nyt itse kaivaisit sen aapisen esille? Kirjoitinko jossain kohtaa, että väittelin sinun kanssasi? En, vaan kaltaisesi pilkunnussijan kanssa.

Hetkinen? Siis vähätteletkö Ehrnroothin nimen oikeinkirjoitusta? Ja pidät sitä pilkunnussimisena? Mies on tehnyt tarpeeksi suurtekoja päästäkseen allekirjoitukseesi, mutta nimen voi kirjoittaa vähän sinne päin? Se on pilkunnussimista?
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Nauran Mannerheimista kohiseville pelleille. Ihan vakavissaanko maailmassa ei nyt ole isompia murheita kuin että käytettiinkö provosoivaan taidepläjäykseen 20000 vai 20001 euroa veronmaksajien rahoja ja lässyn lää. Todellinen FIRST WORLD PROBLEM.

No älä. Itse idea on tietysti jotain kännivitsin ja epätoivoisen huomionkerjäämisen väliltä (löikö ne summamutikassa sormen maailmankartalle, että tonne?), mutta vittu että onkin polttava yhteiskunnallinen ongelma. Myös tappouhkauksia suoltavat isäm maan puollustajat osoittavat jälleen tasoaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nauran Mannerheimista kohiseville pelleille. Ihan vakavissaanko maailmassa ei nyt ole isompia murheita kuin että käytettiinkö provosoivaan taidepläjäykseen 20000 vai 20001 euroa veronmaksajien rahoja ja lässyn lää. Todellinen FIRST WORLD PROBLEM.

Eli Jatkoajan vapaalla puolella pitäisi vatvoa maailman suurempia murheita kyynel silmäkulmassa? Ja Mannerheimista kirjoittavat nimimerkit ovat mielestäsi pellejä? No ehkäpä me osittain ollaan joo:)
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Eli Jatkoajan vapaalla puolella pitäisi vatvoa maailman suurempia murheita kyynel silmäkulmassa? Ja Mannerheimista kirjoittavat nimimerkit ovat mielestäsi pellejä? No ehkäpä me osittain ollaan joo:)

Täsmennetäänpä sen verran, että Mannerheimista itsestään varmasti riittää järjellistäkin sanottavaa. Sen sijaan ympäri nettiä tuosta elokuvasta vaahtoaminen on pelkästään vajaata touhua. Päästetään samaan rahaan nyt pienet kainalopierunaurut myöskin lukuisille netin kuvaväännöksille mm. aiheista Marsalkka-olut ja Mannerheim milloin missäkin tilanteessa.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Vaimokkeelle, joka juuri nukahti pyyhe päällä hotellin sänkyyn Hoegaarden-pullo handussa! On nää Hästensin sängyt mukavia.. =D
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Menin kauppaan ja samaanaikaan joku laiha amis oli käynnistämässä autoaan ja lähtemässä pois. Nauratti kun ikkunoissa oli sisältäpäin teipatut paperit joissa luki että kuljetta on erittäin lihava mieshenkilö, parkkeeraakaa kaaranne kauas ettei kyljet naarmuunnu. Loistavaa, nerokasta. Ei ollut muuten autoja vieressä, joten pitää ottaa itsekkin käyttöön.
 
Nauran Mannerheimista kohiseville pelleille. Ihan vakavissaanko maailmassa ei nyt ole isompia murheita kuin että käytettiinkö provosoivaan taidepläjäykseen 20000 vai 20001 euroa veronmaksajien rahoja ja lässyn lää. Todellinen FIRST WORLD PROBLEM.

Joo ja nyt kun kokonaispudjetti on vasta 200000 ja mahdollisesti enemmän. Tollakaan rahalla ei ole mitään merkitystä. Tärkeintä on että apuraharetaleet saa leikkiä. Ei saa suuttua rahan tuhlauksesta. Nehän on verorahoja. Se ei ole keltään pois, paitsi ehkä hyvinvoinnista ja veronmaksajilta.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo ja nyt kun kokonaispudjetti on vasta 200000 ja mahdollisesti enemmän. Tollakaan rahalla ei ole mitään merkitystä. Tärkeintä on että apuraharetaleet saa leikkiä. Ei saa suuttua rahan tuhlauksesta. Nehän on verorahoja. Se ei ole keltään pois, paitsi ehkä hyvinvoinnista ja veronmaksajilta.

Pitäisikö myös huippu-urheilulta poistaa yhteiskunnan tuki? Aika monta apuraharetaletta leikki Lontoossa.
 

vili19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit lavan alla
Voisin kuvitella elokuvan / dokumentin / komedian / ? olevan yksi huonoimmista ikinä. Mutta silti nimimerkki hammer lynxin ulvova veronmaksajien rahojen tuhlaus on jopa naurettavuudessaan sellaista, etten usko sitä edes hurtiksi huumoriksi. Eiköhän Tafja polttanut kaudellaan muutamia miljoonia omilla virallisilla matkoillaan? Ja kuinka monta tonttua vaha-Sale unilukkaroi horistessaan sekaviaan Seinäjoen tangokavalkaadeissa ja lentäessään "vaimonsa" kanssa maastokuvioidulla turhakkeella, häh? Spede ei tainnut saada ikinä mitään tukea mihinkään, mieluummin sen olisi lennättänyt jollakin Fokkerilla Kanarialle, vai mitäh häh?
 
Pitäisikö myös huippuurheilulta ottaa poistaa yhteiskunnantuki? Aika monta apuraharetaletta leikki Lontoossa.

Ehdottomasti. Lontoon leikeissä oli tärkeintä lähettää kymmeniä "urheilijoita" sinne tekemään "parhaansa" jotta mukaan voidaan lähettää sata pukudemaria.
Myötähäpeää herätti muunmuassa se "maratoonari" tyttönen joka itki ilosta kun saavutti sija 50 ynnä muuta.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Joo ja nyt kun kokonaispudjetti on vasta 200000 ja mahdollisesti enemmän. Tollakaan rahalla ei ole mitään merkitystä. Tärkeintä on että apuraharetaleet saa leikkiä. Ei saa suuttua rahan tuhlauksesta. Nehän on verorahoja. Se ei ole keltään pois, paitsi ehkä hyvinvoinnista ja veronmaksajilta.

Mieluummin minä katselisin veronmaksajana jotakin provosoivaa hömppätuotantoa kuin esim. jonkun sankarin seiväslimboesityksiä. Puhumattakaan muista fiilistelyreissulla olleista suomalaisista huippu-urheilijoista.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Pahoitteluni Porin suuntaan, tarkoituksenani ei ole ilkeillä. Mulle vaan tuli joku sellainen Fingerpori-moment-tyyppinen mielikuva päähäni tästä viestistäsi:

Yhdyn vitutukseesi. Mä kaipaan noista eniten Onnenpyörää. Edesmenneen isäni kanssa tuli tuota aina katsottua. Tosin, muutkin visailut tuli katsottua aina.

Mutta tämmöistä tää on. Aivo toimii vähän kummallisesti joskus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös