Mikä voi olla pahempaa kuin kuulla Tommi Läntisen biisi?
- No kuulla ne kaikki kerralla!
Kaikki Tommi Läntisen parhaat... kerralla!
- No kuulla ne kaikki kerralla!
Kaikki Tommi Läntisen parhaat... kerralla!
Ja moneen muuhunkin ei-niin-mairittelevaan-ketjuun. Voi pyhä sylvi. Grrrr. tosiaan. Meni löysäksi...taas-tämän olisi toki voinut myös postata "Ihmettely" tai "Huonot toimittajat vauhdissa" -ketjuihin..
Nyt on saanut Ropecon haastajan. Linkki vie YouTubeen: Kendocon
Aivan huikeaa. Tämä oli oikeasti hyvä.Nyt on saanut Ropecon haastajan. Linkki vie YouTubeen: Kendocon
Onhan tämä Summasella tiukka ote Jortikasta (sportti.com) melkoisen herisyttävä otsikko.
Onhan tämä Summasella tiukka ote Jortikasta (sportti.com) melkoisen herisyttävä otsikko.
Onhan tuo Summanen vähän "hiomaton" persoona mutta jonkinlaiset käytöstavat pitäisi nyt kuitenkin miehellä olla:
Summanen pyyhkii Jortikalla pöytää (Ilta-Sanomat)
Onhan tuo Summanen vähän "hiomaton" persoona mutta jonkinlaiset käytöstavat pitäisi nyt kuitenkin miehellä olla:
Summanen pyyhkii Jortikalla pöytää (Ilta-Sanomat)
Minä vähän luulen, että ne tekee tätä tahallaan: MTV3: Nouseeko Jortikka hädän hetkellä?
Sitten jos ei nouse, niin saavat kirjoittaa että Jortikka lerpahti traagisesti - katso kuvat!Minä vähän luulen, että ne tekee tätä tahallaan: MTV3: Nouseeko Jortikka hädän hetkellä?
Minä vähän luulen, että ne tekee tätä tahallaan: MTV3: Nouseeko Jortikka hädän hetkellä?
Osaa se muuten Jatkoaikakin. Tämä otsikko on muutaman vuoden takaa: Jortikka kovana
Kyllä siinä nyt niin kävi, että Jortikka mureni Summasen käsittelyssä.