Aivan kuten teit kun vastasit ensimmäiseen kirjoitukseeni aiheesta.
Aivan koska minä en tehnyt alkuperäisiä väitteitä, SINÄ teit. Eli sinulla on nyt se ns. burden of proof, SINUN tehtäväsi on lyödä faktat pöytään.
Taustalla on paljon helkilöitä jotka ovat ns. lobbareita jos olet koskaan kuullut. Politiikassa on asioita joita ei voi aina itse tuoda julki jotta suhteet muihin ryhmiin kärsi.
Eli lobbarit ovat käskeneet PV:tä aloittamaan ympäristötutkimukset, onko tämä sinun väite ja jos on, niin mitä todisteita sinulla on asiasta?
Kyse on Pohjolan Voimasta ja Kollajan altaasta, älä luista aiheesta.
Minä en luista aiheesta, kysyin vastakysymyksellä sinun näkemystäsi siitä onko tilanne sama esim. ydinvoiman suhteen.
En ole kirjoittanut mitään käskemisestä. Luepa mitä kirjoitin ylempänä lobbareista. Eduskunnassakin on ihmisiä jotka ihmettelevät samaa asiaa. Näin ainakin torstain kyselytunnin perusteella.
Eli siis lobbarit ovat kehoittaneet PV:tä aloittamaan ympäristötutkimukset? Onko sinulla tästä mitään näyttöä?
Pyysin sinulta perusteluja miksi päätelmäni ei voisi pitää paikkaansa, vielä en ole niitä huomannut.
Katsos Manu kun sinun päätelmäsi eivät ole faktoja, ne ovat vain päätelmiä. Minun ei tarvitse niitä todistaa vääräksi. En väitä että ne ovat mahdottomia päätelmiä.
Itsekin taisit kirjoittaa hallituksen mokasta kun päästivät asian julki liian aikaisin. Tosin saattaa olla että asian vastustajat ovat sen vuotaneet julki.
Edelleen kysyn seuraavaa: mitä on konkreettisesti päätetty ja milloin? Käsittääkseni mitään konkreettista ei ole vielä päätetty. Julkisuuteen on tullut vain tieto että hallitus poistaa nollamaksuluokan mutta mitään virallisia päätöksiä yksityiskohdista ei ole tehty. Ja on suorastaan todennäköistä että asia on nimenomaan vuodettu julkisuuteen valmisteluvaiheessa.
Itse pyysit faktoja minulta mutta et ole kertaakaan vielä pystynyt osoittamaan ettenkö voisi olla oikeassa. Hyvä esimerkki siitä kuka politiikassa todella tietää faktat. Niitä ei varsinkaan hallituksen ulkopuolella montaa ole, arvailuja sitäkin enemmän.
Parahin Manu, minun tehtäväni EI ole todistaa ettetkö sinä VOISI olla oikeassa. Minä myönnän että sinä SAATAT olla oikeassa. SINÄ esitit väitteen Kepun kaupanteosta, ei ole minun tehtäväni todistaa sinun päätelmiäsi vääriksi, olen vain kyseenalaistanut päätteesi perustelut koska ne ontuvat aika rajusti paikoitellen.
Kyse ei ole kuntalaista vaan vaalilaista. Kepulla on tällä hetkellä 35% maan valtuustopaikoista. Melko paljon yli kannatuslukujen vai mitä? Jos siis kepu saa koskiensuojelulain avattua veikkaan joutuvan suostumaan vaalilain avaamiseen. Muutoin esim vihreät anna periksi koskilaissa ja tuskin sittenkään.
Outoa jos kepu laittaa vesivoiman oman valta-aseman edelle.
Hetkonen! Mitä sinä nyt oikeasti väität täällä? Alussahan sinä sanoit näin:
Kepu ilmeisesti myi halunsa avata laki saamalla lupauksen vaalilain uudistamisessa vaadittavasta yksimielisyydestä.
ja näin:
Kepun edustus kunnissa edellyttäisi muuten yli 30% kannatusta valtakunnallisesti. Siinä syytä hieroa kauppaa koskilaista jottei vaalilakia muutettaisi.
Ja nyt sitten yläpuolella sanot että Kepu haluaakin avata koskilain ja vastikkeeksi suostuvat avaamaan vaalilain?
Menee aika pahasti ristiin nuo sinun kirjoitukset, alussa väitit että Kepu haluaa ettei vaalilakia muuteta ja tästä hyvästä suostuvat käymään kauppaa koskilain avaamisesta. En vieläkään ole ihan varma väitätkö että Kepu haluaa avata koskilain vai ei?
Vaalilailla ei ole työllisyyden kanssa mitään tekemistä, koskien rakentamisella kyllä. Toisena pääpuolueena kokoomuksella on aika hyvä mahdollisuus ajaa asioita haluamaansa suuntaan, siinä on hyötyä aivan tarpeeksi mille tahansa puolueelle. Kovastipa olet sinisilmäinen vaikka 100& varmuudella tiedät 100x politiikasta enemmän kuin minä.
En ole sinisilmäinen, nuo sinun pahasti ristiin menevät väitteesi ovat vaan niin kummallisia että on mahdoton sanoa mitä oikeasti yrität Kepun ajavan.
Mietippä nyt jonkun aikaa mitä sinä täällä oikeasti väität ja palataan sitten asiaan, tässä on ihan turha puhua politiikan tuntemuksesta kun et tunnu itsekkään tietävän mitä täällä oikein väität.