Eihän se Lehtonen nyt ihan dimangia ollut kovissa peleissä. Hyvä tai ok+ mutta ei maaginen. NHLssä ne pelit on kovia. Mitä katsoin sen White vs Blues pelin niin ainakin yhden kerran menetti kiekon hyökkäyssinisellä ja omissa soi. Marjamäki taputti näistä päätä. Babcok ei välttämättä.Mitä on tapahtunut? Olin ihan varma, että on top-4 kun kausi alkaa.
Eihän se Lehtonen nyt ihan dimangia ollut kovissa peleissä. Hyvä tai ok+ mutta ei maaginen. NHLssä ne pelit on kovia. Mitä katsoin sen White vs Blues pelin niin ainakin yhden kerran menetti kiekon hyökkäyssinisellä ja omissa soi. Marjamäki taputti näistä päätä. Babcok ei välttämättä.
My bad! Seison korjattuna.Eikä varmaan myöskään Sheldon Keefe. Eiköhän Bobi vielä saa saumansa näyttää kyntensä kauden aikana.
Mitä on tapahtunut? Olin ihan varma, että on top-4 kun kausi alkaa.
Kuinka kovat odotukset sulla on Lehtoselle tai kuinka huonona sä pidät Leafsin puolustusta?
Nyt se on siellä missä kuuluukin. Jahka saa sen ekan paikan, niin onnistua pitää Bogosianin tai Dermottin rinnalla. Liian helppo siirtää katsomoon.
Pakko myöntää, että heikoille on jäänyt seuraaminen. Sen takia kysyinkin. Jonkun jutun luin, että sovitellaan paikkaa toisesta ylivoimasta. Ei näköjään sitten.
Toronto pelannut 11 peliä ja liianhyvä näistä 4. Tehot 0+1 ja -1. Ei se ihan lentoon ole lähtenyt.
Jep. Voi se tuosta aueta mutta odotetun vaikeaa on ollut.Skeptinen olen ollut koko ajan. Suurissa vaikeuksissa oli jo Kohelossa kun laatujoukkueita vastassa ja tilaa vähemmän.
Jep. Voi se tuosta aueta mutta odotetun vaikeaa on ollut.
Jaloista ei jää homma kiinni... pitäiskö Lehtosen muuttaa pelityyliään enemmän "peruspakiksi" kuin yrittää vetää niitä coast-to-coast torpedoja?
Skeptinen olen ollut koko ajan. Suurissa vaikeuksissa oli jo Kohelossa kun laatujoukkueita vastassa ja tilaa vähemmän.
Skeptinen olen ollut koko ajan. Suurissa vaikeuksissa oli jo Kohelossa kun laatujoukkueita vastassa ja tilaa vähemmän.
Hienoa olis Lehtonen vielä nähdä ykkösyveellä, mutta kun ollaan Torontossa jossa on Kanadalainen Rielly siinä niin kuvittelisin että Mikko ei siihen ihan noin vain pääse. Ansaitsisi toki pian näytönpaikan siinä sen verran hienosti on pelannut.Pelasi myös toisessa ylivoimassa.
Lehtonen 0+2 Vancouveria vastaan. Ei kaukana ollut kolmaskaan piste kun Lehtosen hyvä viivatoimitus ohjattiin tolppaan. Oli mahtava syöttö kolmanteen maaliin hienon nousun päätteeksi. Pelasi myös toisessa ylivoimassa.
Komeaa oli katsoa noita tilanteita, joista pisteet tuli. Ei juuri eroa Jokeriaikoihin: pää ylös ja todella vaivattomasti kiekko liikkeelle.
Mitä Kazanilla on heittää vaihdossa meille, Kurri saa hypätä sillalta alas jos luopuu Bobista pelkällä 5k siirtokorvauksella. Kazan tuntuu olevan vähän jokaisen huippupakin perässä, ainakin jos huhuihin on luottamistaJos oikein kuulin niin Ville Nieminen sanoi aamun NHL-ottelussa että Lehtosta on huhuttu Kazaniin.
Mitä Kazanilla on heittää vaihdossa meille, Kurri saa hypätä sillalta alas jos luopuu Bobista pelkällä 5k siirtokorvauksella. Kazan tuntuu olevan vähän jokaisen huippupakin perässä, ainakin jos huhuihin on luottamista