En tunne "agentti-Larvaa", mutta olen työskennellyt hemmon kanssa samassa mainostoimistossa ja mielestäni Ile oli fiksu, mukava ja sympaattinen kaveri. Toimi noina aikoina myös junnujen tiedottajana IFK:n organisaatiossa. Nuo luonnehdinnat edellä tuntuvat aika oudoilta tämän kaverin kohdalla.
Luulen, että IFK haluaa tehdä hyvän + merkkisen tuloksen jätkällä kun hän lähtee ameriiikkaan. Muuten en voi ymmärtää MG:hen upotettuja rahoja. Veroineen ja vakuutuksineen tuskin jä alle 100 000€.
Itse tuota sopimusasiaa edelleen ihmettelen... Eli kun on tehty tämä sopimus liigaa varten, eikö silloin väkisinkin Granlundin junnusopimus ole rauennut? Jos agentti on parin pelin jälkeen kyseenalaistanut uuden sopimuksen ja se on sen vuoksi mitätöity, ei kai se silti tee jo rauenneesta junnusopimuksesta uutta? Eikö junnusopimus pitäisi sopia jälleen uudelleen? Tätä ei enää Granlund itse halunnut, joten oli vapaa tekemään HIFKin kanssa sopimuksen jolla oli myös täten täysi oikeus julkistaa se.
Nopeasti tuli Granlundista hifk-kasvatti. Toivotaan että poikaa saa kunnon treeniä ja tästä saadaan todellakin tähti taalajäille ja maajoukkueen käyttöön useaksi vuodeksi.Jos ja kun mies on tähti Nhl:ssä niin media hehkuttaa kuinka Hifk-kasvatti takoo pisteitä illasta toiseen.
Loppukaneettina todetaan että liigan mielestä on tehty oikein. Mitäs jos toi heidän saama soppari onkin se mallia "täydennetty" eikä enää voimassa niin onko silloin kaikki ok edelleen?
Jos ja kun mies on tähti Nhl:ssä niin media hehkuttaa kuinka Hifk-kasvatti takoo pisteitä illasta toiseen.
Liigan kannalta pelaajan rekisteröinti ottelukelpoiseksi meni oikein. Sitä tuo lähinnä tarkoittaa. Se ei kerro itse sopimuksesta tai muusta mitään.
Puhutaan standardisopimuksesta jossa sovitaan erilaisista pelaayhdistyksen ja SM-liigan kesken sovituista asioista
Menehän haukkamaan happea välillä. Ymmärrän että IFK-fanit kusevat hunajaa tämän Granlund episodin takia, jostakinhan se riemu on revittävä sillä sen verran heikolla hapella ko seuran touhu on.
Siitä voi miettiä kenen etu se on, että voidaan kesken sopimuskausien hypätä parempaan kelkkaan.
Nopeasti tuli Granlundista hifk-kasvatti. Toivotaan että poikaa saa kunnon treeniä ja tästä saadaan todellakin tähti taalajäille ja maajoukkueen käyttöön useaksi vuodeksi.
Itse sopimuskuvioista: poro on parasta!
voitaisiin ostaa parhaat pelaajat pois isolla rahalla. Money talks !
Jos kaveri on kaksi vuotta Hifkissä niin hänestä voi puhua silloin Hifk-kasvatin nimellä jos kerran kaksi vuotta Kärpissä tekee hänestä Kärppä-kasvatin.
Heh, Kärppäleiristä tämä lausunto nostattaa kyllä vähän hymyilyä. Viimekeväänä Koivisto oli jo sopinut Ilveksessä jatkamisesta, kunnes Kärpät sitten tuplasi Ilveksen tarjouksen ja löi 320 000 ekee pöytään.