Olen valmis lyömään vetoa siitä, että Granlund pelaa ensi kaudella Bluesissa. Ottajia?
Mikäs on panos? Yleensä en vedonlyöntiä juuri harrasta, mutta nyt voisi harkita...
Olen valmis lyömään vetoa siitä, että Granlund pelaa ensi kaudella Bluesissa. Ottajia?
Kuinkas monta kautta tämä nuorukainen nyt ehti Kärppiä edustaa?
"PK-seudulla" en näe oikeasti kuin yhden vaihtoehdon Granlundille. Tervetuloa.
Kuinkas monta kautta tämä nuorukainen nyt ehti Kärppiä edustaa?
ja lainaus HIFKin sivuilta:Granlundille on laitettu sanat suuhun, koska en usko että poikanen menee tuollaista muutoin sanomaan.
Selvispä ainaki poitsun kärppäsydämen koko.
Kiitokset tästä Mikke!
Kiitokset tästä Mikke!
Tällä hetkellä vituttaa Kärpät, mutta Granlundille toivon vain hyvää. Itse asiassa, jos Granlundin ura ei tästä urkenekaan odotetunlaisesti, niin sitten vasta vituttaakin. Pitäkääpäs tästä miehestä hyvä huoli siellä Helsingissä!
Kiitokset tästä Mikke!
Eli jos Granlundilla on olemassa junnu-sopimus Kärppien kanssa niin onko tämä nyt purettu?
Jos Granlund ei olisi esiintynyt tänäkeväänä yhdessäkään ottelussa edustuksessa(eli tätä sotkua ei olisi tullut) niin olisiko hän voinut vaihtaa seuraa, vai olisiko Kärppien tahdon mukaan joutunut pelaamaan junnuissa seuraavat pari kautta Kärppien näin halutessa?
Saako junnusopimuksella varustettu pelaaja "loikata" liigaan muun joukkueen riveihin milloin haluaa?
Ja nyt sitten haluaisin ihan vain muodon vuoksi jonkun pään vadille tästä sekoilusta. Kenen vika? Miksei ole sopimuksia hierottu silloin, kun olisi voinut? Miksei kiinnitetty näin lupaavaa pelaajaa ajat sitten pitemmäksi aikaa? Junno? Hilli? Milloin Kärpät tulee asista julkisuuteen?
Milloin tulee Larva?
Ainoat kommentit on antanut Mikke itse ja nuo sanat ovat suuhun laitettuja.
Kaksi kautta Kärpissä ja huikeat kaksi peliä edustuksessa ja pitäisi kärppäsydämmen sykkiä.
Halvat ne on huvit hullullakin, tosin ymmärtäähän tuon katkeruuden sieltä suunnalta...
Kaksi kautta Kärpissä ja huikeat kaksi peliä edustuksessa ja pitäisi kärppäsydämmen sykkiä.
Enää pitäisi tietää mikä on Blues-sydän?No jos esim. EPS:n, Jäähongan tai EJK:n pelaaja tulee Ouluun peliäkään Bluessissa pelaamatta niin ainakin on varmaa ettei Blues-sydän voi sykkiä???
No, tulipahan selväksi, että Granlundilta ei Kärppäsydäntä löydy, joten turhaan tässä Junnon päätä vadille vaaditaan. Hillihän se taitaa vastata pelaajahankinnoista, joten hänet ennemmin uhraisin.
Sopimushan on ainakin minun mielestäni ollut HIFK:iin voimassa jo tammikuusta asti, joten sopimussotku oli vain pelkkää kieroilua, jolla koko paska nakattiin Kärppien niskaan. Hyvin siinä on onnistuttu, kun kerta täällä ei enää osa mene Kärppien peleihin.
Jos nyt potkitaan Junno ja Hilli pihalle, niin koko seura on aivan sekaisin. Ja pitkään. Sitten mistään menestyksestä on turha unelmoida.
Tervemenoa vaan etelään. En jää kaipaamaan. Jos Kärpät - HIFK otteluun satun, niin buuaan kyseille pelaajalle.
Eikö lompakko ole yleensä povitaskussa abaut siinä sydämen nurkilla?Enää pitäisi tietää mikä on Blues-sydän?