... Kärpät tämän ryssi alusta loppuun omaa tietämättömyyttään ja siihen vielä totaalinen välinpitämättömyys päälle niin soppa on valmis. Granlund teki toki valintansa, mutta siitä ei voi minun mielipiteen mukaan syyttää ketään, koska valinnan vapaus täytyy suoda kaikille, ja kaikki jotka ovat työelämässä joskus olleet tajuavat nyt ainakin tämän verran. Eikä liigan puuhastelijatason johtajat myöskään saa puhtaita papereita, ei todellakaan.
Hoet koko ajan kirjakaupassa käymisestä ja alan kirjallisuuden hankkimisesta eli uskot, että Junno ja kumppanit ovat ihan omin päin näitä touhunneet, ilman minkäänlaista konsultaatiota alan ammattilaisiin? Jos näin on, niin olen kanssa samaa mieltä, amatöörimäistä puuhastelua.
Miksi näitä urheilijasopimuksia sitten tehdään, jos niillä ei ole mitään merkitystä? Olen nähnyt useassa sopimuksessa lauseen "Tämä ei ole työsopimus..." ja ihan ensimmäisessä lauseessa. Onko nämä seuran ja pelaajien väliset sopimukset ihan turhia? Ne eivät velvoita mihinkään kumpaakaan osapuolta?
Totta kai Granlund saa valita. Itse vaan mietin sitä, että hän oli tehnyt Kärppien kanssa neljän vuoden sopimuksen, josta hän hyötyi rahallisesti, ja samaan aikaan hän teki sopimuksen toisen seuran kanssa... No, ilmeisesti tällä ensimmäisellä sopimuksella ei ole mitään merkitystä kuten sanoit.