Totuushan on jo pidemmän aikaa ollut se, että Minnesotaan siirtyminen ensi kaudeksi on vain ja ainoastaan Mikestä kiinni. Tältä osin siis on suht perusteetonta pelätä että Mikke jotenkin hyvillä MM-kisanäytöillään pelaisi itseään yhtään enempää Pohjois-Amerikkaan, pallo on ollut hänen puolellaan jo hyvän tovin ja kisanäytöt vaikuttavat korkeintaan MG:n omaan ajatteluun ensi vuoden suhteen. Herra on nyt näyttänyt pärjäävänsä vähintään kelvollisesti maailman huippujen seassa ja tältä osin en näe estettä siirrolle. Kuitenkin (värilasit silmillä) näen, että Mikelle tekisi hyvää vielä yksi kausi Suomessa Villen opissa ja liigaa dominoiden. ~10 kiloa massaa lisää, liigan pistepörssin voitto, playoffien MVP ja toinen SM-kulta taskussa mies olisi vielä entistäkin valmiimpi änärikaukaloihin. Ei tämä kotoinen liigamme nyt niin paskatasoinen ole, ettei Mikelle olisi täälläkin vastusta vielä hyvän tovin. Lisäksi meillä on mies nimeltä Ville Peltonen, jolta kenellä tahansa suomalaiskiekkoilijalla on opittavaa.
Mikke on pelannut itsensä niin vahvasti sydämeeni, että se on ylittänyt jo seurarajat kauan sitten. Änäriä olen seurannut lähinnä sivusilmällä koko elämäni, mutta herran siirtyessä sinne tulen takuuvarmasti seuraamaan Minnesotan suorituksia suurennuslasin kanssa. Nuoren miehen kehitystä on ollut suuri ilo seurata ja jo alusta asti voin kehua nähneeni kuinka poikkeuksellisesta pelimiehestä on kyse. Palstalla epäiltiin 2 vuotta sitten että MG pelaa korkeintaan jämäminuutteja kolmos-neloskenttien laidalla loukkaantumisten sattuessa, itse laitoin jo pelipaitaa tilaukseen. Sen tason pelisilmää kun Mikellä oli jo toissasyksynä ei olla liigassa nähty vuosikausiin jos ikinä, siis noin nuorella iällä. Vertaukset Saku Koivuun eivät ole tuulesta temmattuja, itse tosin uskon miehen breikkaavan vielä paljon kovempaa ja aivan änärin tiukimpaan tähtikaartiin.
Taidanpa lopettaa tähän, ennen kuin syyllistyn liikaan henkilönpalvontaan. ;)
Mikke on pelannut itsensä niin vahvasti sydämeeni, että se on ylittänyt jo seurarajat kauan sitten. Änäriä olen seurannut lähinnä sivusilmällä koko elämäni, mutta herran siirtyessä sinne tulen takuuvarmasti seuraamaan Minnesotan suorituksia suurennuslasin kanssa. Nuoren miehen kehitystä on ollut suuri ilo seurata ja jo alusta asti voin kehua nähneeni kuinka poikkeuksellisesta pelimiehestä on kyse. Palstalla epäiltiin 2 vuotta sitten että MG pelaa korkeintaan jämäminuutteja kolmos-neloskenttien laidalla loukkaantumisten sattuessa, itse laitoin jo pelipaitaa tilaukseen. Sen tason pelisilmää kun Mikellä oli jo toissasyksynä ei olla liigassa nähty vuosikausiin jos ikinä, siis noin nuorella iällä. Vertaukset Saku Koivuun eivät ole tuulesta temmattuja, itse tosin uskon miehen breikkaavan vielä paljon kovempaa ja aivan änärin tiukimpaan tähtikaartiin.
Taidanpa lopettaa tähän, ennen kuin syyllistyn liikaan henkilönpalvontaan. ;)