Se oli Jypin toinen kuten kirjoitin. Luulin että tavoite oli mestaruus, mutta sitten asia selvä jos tavoite olikin katsoa saadaanko pygmistä (ei varmasti saada) kasvatettua ykkösveska mestaruutta tavoittelevaan jengiin. Miksiköhän sitä sitten tuhlattiin rahaa esim. Nokelaiseen koska Järvinen ei varmasti riitä ykkösenä menestykseen. Olisi vaan tehty niin halpa jengi kuin mahdollista jos kerran tänne tuodaan joku kääpiö opettelemaan ja kehittymään vaikka kaikki tietää ettei tuo tuosta mihinkään kasva. Vatsaa voi tietenkin kasvattaa mutta sitten hän ei ole edes nopea.Ai että mä vihaan tätä asennetta. Hankittiinko me Järvinen valmiina tähtistatusmaalivahtina joka hoitaa tilanteet kuin vettä vaan ja ainoat maalit ovat tuomarivirheitä? Kolmas maali oli heitto maalille jonka Järvinen muurahaiskoostaan huolimatta pysäytti, nuo on helvetin vaikeita liimata. Hieman liian hitaasti patja jäähän ja kiekko maaliin. Ja siis oikeasti, Tuppuraisen aivan järkyttävä lämäri yläpeltiin ja vielä Järvinen sivuttaisliikkeessä koon piikkiin? Isompi veskari ei olisi edes kerennyt tuonne.
Riittävän ison veskan ei olisi tarvinnut kuin ojentaa vähän kilpikättä ;-). Tottakai mä kärjistän, koska monet taas hehkuttavat mielestäni ihan liikaa tilanteita joista Järä tekee vaikean näköisiä.
Ei mulla ole vieläkään mitään Järvistä vastaan. Vaikuttaa aika rennolta ja iloiselta jätkältä. Olen itsekin samanlainen tappi kuin Järä, ei sille omalle pituudelle mitään voi. Tottakai nuorelle veskalle sattuu virheitä, eikä siinä mitään, jos on mahdollisuus kehittyä huipuksi. Perustuen jo täällä hyvin esitettyihin faktoihin ja siihen maalivahtien trendiin josta hyvin huomataan,että maalivahtien koko on jatkuvasti kasvussa niin en valitettavasti näe mitään mahdollisuutta siihen, että Järvisestä tulisi edes viidessä vuodessa ykkösveska joka johdattaisi joukkueensa mestaruuteen.