Uskaltaakohan tänne kirjoittaa mitään vai meneeköhän taas hätäilyn piikkiin. Vaikuttaa siltä, etä mulla on hieman eri vaatimustaso koskien Jokereiden ykkösveskaa kuin monilla muilla. Täällä on puolusteltu Järää, sillä että hän on nuori ja kokematon ja tämä on uusi tilanne hänelle. Ei kiinnosta pätkän vertaa. Jokerit on tässä meidän pikku sarjassa suurseura ja näillä resursseilla täytyy menestyä. Maalivahti on se tärkein pelaaja. Ei tänne jumalauta voida tulla harjoittelemaan ykkösenä oloa. Arvostelen Järvistä sen mukaan, että tällä hetkellä hän on Jokereiden ykkönen. Mikään muu ei kiinnosta. Kuten jo kauden alussa totesin Järvinen ei ole lähellekään riittävän hyvä viemään jenginsä finaaleihin, ei nyt eikä seuraavillakaan kausilla. 91,45% ja 2,58 on suorastaan naurettavaa. Kakkoselle ok, mestaruutta tavoittelevan jengin ykköselle toi taas on säälittävää. Kyllä olen nähnyt niitä pelejä ( 9kpl Järvisen peleistä).
Ymmärään hyvin joidenkin hehkutuksen Järvisen maagisista pelastuksista. Kuten aikaisemminkin mainitsin niin Järähän on näyttävä veska. Usein se tilanne ei ole niin paha kuin miltä Järvinen sen saa näyttämään. Järvinen aiheuttaa itse monia tilanteita tulemalla rajusti vastaan ja heilumalla välillä miten sattuu. Suoraan poikittaissyötöstä tyhjään tehtyjä maaleja on tullut jo lukuisia ja lisää tulee. Ei se aina ole puolustuksen vika. Järä tulee niin rajusti vastaan, ettei se ole vaikeaa pelata häntä ulos. Myöskin viiva vedoissa missä on vähän enemmän porukkaa maalin edessä Järä on ihan kusessa, kuten jo aikaisemminkin kirjoitin. Ei pääse vastaan, ei näe mitään, eikä ton kokoinen jätkä peitä mitään.
Missään nimessä en halua Järvisestä eroon. Toi pomppiva pikku-ukkohan on aivan helvetin viihdyttävä tapaus ja jos sitä pituutta olisi suotu edes 10cm lisää niin hänestä tulisi tähän sarjaan todella kova tekijä. Tälle kaudelle ei välttämättä toista veskaa edes kannata hankkia, jos sitä rahaa ei paljoa ole. Ensi kaudelle sitten kova kaveri ( ei tarkoita mitään eläkeläistä) rinnalle ja Järälle se 15-25 peliä runkosarjassa ja pleijareissa kehiin jos tarvitaan. Kyllähän minä toivon että Järästä tulisi riittävän hyvä ykkönen johdattamaan joukkonsa finaaleihin. Valitettavasti en vain näe tähän mitään mahdollisuutta. Pelaavana kakkosena tai tandem vahtina taas homma varmasti toimisi.
Missään vaiheessa en ole pää punaisena painellut mitään nappuloita. Ihan rauhassa yritän vain kertoa oman näkemykseni siihen kuinka hyvä Järvisestä voi tulla ja mihin se tulee riittämään.