Viestin lähetti Wille
Melkein kokonaan samaa mieltä. Lipeäkalan jätän väliin, joten se taitaa ollakin ainoa ei-toivottu ruokalaji mulle.
.
.
.
mutta sen verran hullu olen, että kaikkea pitää maistaa.
Viestin lähetti Moto
Yksi ruoka on alitse muiden: pinaattikeitto. Se ihan oikeasti meinaa tulla samantien ulos. Kun nielaisee sitä, niin tulee semmoinen oksennusreaktio. En ole sitä syönyt ainakaan viiteentoista vuoteen, enkä enää aiokaan. Trauma alkoi joskus ala-asteen ekalla tai tokalla. Siihen asti pinaattikeitto oli ollut yksi suosikkiruokiani, mutta kerran siellä seassa lillui joku mikälie möykky, jonka menin vahingossa nielaisemaan. Sen jälkeen pinaattikeitto on aiheuttanut aina tuon oksennusreaktion. Hyh. Kun muistelee sitä makua, nin meinaa laatta lentää näppäimistölle.
Viestin lähetti ipa rules
No näitähän löytyy:
Ihan ensiksi mainitsen kaikki joesta/järvestä/merestä nostetut yökötykset. En siis syö mitään kala/äyriäis/nilviäis menuja.
Lisäksi listataan:
Pinaattikeitto
Kaaliruuat (raakana menee kyllä alas)
Siskonmakkara (pelkkä ajatus tekee pahaa)
Veriletut
Kesäkeitto
Tilliliha
Kanaviilokki
Läskisoosi
Rössypotut
Sisäelimet (poislukien maksamakkara)
Viestin lähetti Poison
- etanat, sammakoiden reidet, ravut yms. En tosin ole koskaan syönyt, mutta ennakkoluulo on niin voimakas, että tuskin edes koskaan kokeilen
Viestin lähetti pavenro8
- VOILEIPÄKAKKU (hyi helvetti, ei pysty käsittelemään, että tätä suurenakin herkkuna pidetään. Hirveä myrkky, todellinen miehentappaja. Positiivinen puoli, huomattavan harvoin tarjolla)
Viestin lähetti pavenro8
- VOILEIPÄKAKKU (hyi helvetti, ei pysty käsittelemään, että tätä suurenakin herkkuna pidetään. Hirveä myrkky, todellinen miehentappaja. Positiivinen puoli, huomattavan harvoin tarjolla)
Viestin lähetti timmi
Huhhuh! Enpä olisi fanaattisena voileipäkakkufanina ikinä uskonut törmääväni moiseen mielipiteeseen. Mutta edelleen, makunsa kullakin.
Minulle Voileipäkakku on ehdottomasti herrojen herkku ja juhlapöydän kuningas, parasta ruokaa mitä maa päällään kantaa!
Viestin lähetti DAF
Samoin; mm. keväisiä ylioppilasjuhlia oikein odottaa, siellä kun on usein tarjolla tuota taivaallista herkkua :)