Viestin lähetti Lapanen
Oooh, olet oikein puhunut kokonaista kahden homon kanssa. No todellisuudessahan olet jutellut useammankin kanssa, mutta se on sivuseikka tässä.
Tämän massiivisen otannan perusteella maailman kymmenistä/sadoista miljoonista homoseuksuaaleista vedät jokatapauksessa sen johtopäätöksen että homoseksuaaleilla on valtava tarve hakea hyväksyntää omalle toiminnalleen.
Olen toki ollut keskustelussa useampienkin, jopa tietämieni homojen kanssa, mutta aivan muista asioista kuin homoudesta. En minä kenenkään päälle karkaa siksi, että hän on homo. Tunnen vain vastenmielisyyttä heidän elämäntapaansa kohtaan enkä halua ylenmäärin olla tekemisissä saati ystävikseni heitä.
Kahden kanssa olen keskustellut tästä homo-casesta ja tuonut myös oman kantani esiin. Molemmat kiihtyivät täysin, kun sanoin, etten pidä heidän elämäntavastaan. Olisi kai pitänyt hivellä heidän heikkoa itsetuntoaan kehumalla kuinka hienoa on, että eivät ole jääneet kaappiin asumaan.
Viestin lähetti Lapanen
Kyselet että miksi homoilla on tarve hakea hyväksyntää toiminnalleen. Tästä ketjusta on luettavissa, jopa nimettävissä aika monta syytä. Tosin syy on loppujen lopuksi aina sama: tietämättömyys tai tyhmyys.
Tokihan jokainen, joka ei näe elämäntavassaan mitään pahaa, haluaa hyväksyntää jos tietää että joku pää pussissa elävä haluaa hänet tuomita.
Pää pussissa? Ei kai siinä ole mitään pää pussissa olemisja ja elämistä, että tietää hyvin syyn miksi ei joidenkin ihmisten elämäntavasta pidä eikä hyväksy sitä? Minulla on aivan riittävät syyt tuntea inhoa sitä kohtaan.
Viestin lähetti Lapanen
Enemmän kuin homoista olen huolissani niistä ns. enemmistön edustajista, jotka haluavat kovasti korostaa ja painottaa että 'kuulun enemmistöön, kuulun enemmistöön, kuulun enemmistöön...' Sellainen ei herätä juuri muita ajatuksia kuin epäilyksiä siitä ettei kaveri taida nyt kyllä olla aivan varma omasta suuntautuneisuudestaan.
Jos pitää korostaa homouttaan silloin haetaan yleensä hyväksyntää ympäristöltä koska epäillään sen suhtautumista asiaan.
Jos taas jonkun täytyy yltiöpäisesti korostaa heterouttaan haetaan hyväksyntää lähinnä itseltään, koska epäillään... niin mitä?
Onkohan tässä ketjussa kukaan painottanut enemmistöön kuulumista? Enemmistö tähän ketjuun kirjoitttavistahan on piiperöitä, jotka haluavat puolustaa outoa seksuaalista kieroumaa. Vähemmistönähän minä olen ajatuksieni kanssa, mutta ei se minua haittaa. Otan huumorilla vastaan epäilykset älynlahjoistani ja omasta suuntautuneisuudestani. Helppo heittää kyseisenlaisia provoavia tekstejä ilmoille vaikket ilmeisesti henkilönä tunne minua laisinkaan.
Kaksi viimeistä kappaletta nyt eivät oikein avaudu minulle. Ensin kerrot kuinka molemmissa ihmisryhmissä on henkilöitä, jotka haluavat tuoda itseään esille eikä se katso onko kieroutunut vai ei. Nyt sitten väität muuta.
Ja edelleenkään kukaan ei ole korostanut suuntautuneisuuttaan. Ilmeisesti se, että avaa suunsa -KESKUSTELUFOORUMILLA-, minun tapauksessaní, kertoakseen, etten hyväksy homoutta, tarkoittaa, että minussa on jotain vikaa ja etten olekaan hetero, ainakaan varma siitä. Menee aika päälaelleen koko case.
Voisinkin heittää homomaisesti: onko se niin vaikea hyväksyä sitä, etten pidä homoista, ne yököttävät minua? Ymmärrän, että jäätte paljosta paiti, kun en edes voi ajatella teitä ystävikseni, mutta koittakaa kestää.