Snyyderiltä ihan hyvää settiä ja myös Alfredilta.
Suvaitsevaisuus... jaa'a. Siinäpä trendikäs sana. Nykyäänhän mikään ei saa olla kiellettyä tai mitään ei saa vastustaa, paitsi esivaltaa. Kaikilla pitää olla kivaa oli "hommailut" kuinka älyttömiä tahansa.
Minun mielipiteeni homoista on, että kavereilla vippaa pahasti pää nupista. 70-luvulle saakkahan homoja pidettiin mielenterveyspotilaina. Mun mielestä aika loogista kun ajattelee kuinka luonnottomasta asiasta on kyse. Jokaisen oma asiahan se on mihin vehkeensä tai naamansa tunkee, mutta siinä vaiheessa, kun näistä asioista tehdään julkisia, niistä aletaan pitämään suurta meteliä, se ei ole enää oma asia. Ainahan näitä viiripäitä tulee riittämään, aina niitä on ollut, mutta ei se, että nykyisen yltiösuvaitsevaisuuden aikana, jolloin kaikki mahdolliset kieroutumat ovat sallittuja tai jopa trendikkäitä (hirveä sana), tarkoita sitä, että kenenkään olisi yksilönä pakko hyväksyä tätä saastaa (scum).
Heh heh! Lapanen tuossa aiemmin meinasi, että tuttavapiirini on suppea tms. Tuttavapiiri on varmaankin aika laaja ja ystäväpiiri samoin. Eikä homoille naureskelu ole siinäkään porukassa tabu. Olisin aika h*lvetin yllättynyt, jos joku tässä porukassa olisi homo ja voin taata, että siinä vaiheessa, kun asia ilmi tulisi voisi kaveri etsiä ystävänsä muualta. Kai tuo nyt on joka normaalin jätkän ajatusmaailmaan mahtuva juttu, jotka ovat olleet "normaalissa koululaiselämässä", poikaporukoissa jne. että kaikki tyypit eivät mahdu "porukkaan". Aina löytyy reppanoita, joiden seura ei kiinnosta oikein ketään. Syynä voi olla, että tyyppi on tyhmä, sillä on huonot jutut, se on homohtava, liian lihava, huono urheilussa, ärrävikainen, v*ttumainen ja homohtava. Kuokkaanhan nämä viimeksi mainitut kaverit saivat pitkin koulu-uraa. Se on hirveää! ;)
Amok esitti tuolla sekalaisia kysymyksiaä tms. -ketjussa hyviä kyssäreitä liittyen homoihin. Olen itsekkin miettinyt samaa. Eikö sekin kerro jotain, että hekin hakevat liittoihinsa hetero-muotoa, jossa on naisen ja miehen roolin omaavat. Toinen on, että miksi suurin osa lesboista on järjettömän rumia naisia?
Ai niin, Lapaselle vielä, että tunnen muutamia homoja, eivät toki ole ystäviä, yllätys yllätys! Ja olen kahden heikäläisen kanssa ko. asiastakin puhunut, en kyllä omasta aloitteestani. Kerroppa miksi heikäläisillä/teikäläisillä on niin valtava tarve hakea hyväksyntää omalle toiminnalleen?