Mikä fiilis juuri nyt?

  • 49 460
  • 562

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Aika onnellinen ja osin epätodellinenkin fiilis tällä hetkellä. Monen sukupolven unelma ja lukuisat vuodet lähinnä vain vitsinä pidetty asia on vihdoin totta! Ja eikä helvettikään taida sentään olla vielä jäässä?

Suomi on jalkapallon EM-kisoissa vuonna 2020! Loistavaa! (pieni pelko tosin persiissä vielä tuon lopun yleisöryntäyksen takia)

Olenhan minäkin tästä asiasta haaveillut jo pikkupojasta lähtien. Kunpa Suomi pelaisi minun elinaikana joskus futiksen arvokisoissa. Nyt se sitten siellä pelaa ensi kesänä!

Tässä juhlin tätä historiallista arvokisapaikkaa. Nyt juon niitä alkoholittomia kuohareita, mutta nyt on juhlan aika.

Ja terveiset haluan lähettää taas sinne taivaaseen. Tiedän että tämä olisi veljeni sinullekin merkannut paljon. Kovana penkkiurheilijana puhuit paljon myös siitä kun Suomi ei koskaan yllä futiksen arvokisoihin. Varmaan olisit nyt kääntynyt haudassasi jos sinua ei olisi tuhkattu.

Ja Suomi pelaa futiksen EM-kisoissa vielä vuonna jolloin veljeni olisi täyttänyt 40 vuotta.

ps. HPK:n mestaruuksissa on taikaa! Aina kun HPK voittaa mestaruuden saavuttaa Suomi samana vuonna jotain mikä ei pitänyt edes olla mahdollista.

On tämä uskomattoman hienoa! Tässä menee varmaan pitkään vielä ennen kuin menen nukkumaan. Nyt nautitaan tästä iloisesta fiiliksestä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mä taas samaistun @Vahva tunne kanssa. Lähes koko ikäni olen ollut jalkapallossa Hollannin oranssien puolella mutta nyt on kyllä pakko kannattaa koko sydämestä Huuhkajia ja toivoa että päädytään vielä Ruotsin kanssa samaan lohkoon!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt on iloinen mutta vähän myös epätietoinen ja huolestunut fiilis. Olen nyt selvinnyt siitä paksusuolen tähystyksestä. Tämä saa mielen iloiseksi, sillä kyllähän tuon tähystyksen aikana jouduin kokemaan välillä niin kovaa kipua että en tiedä olenko koskaan kokenut niin kovaa fyysistä kipua? Ajattelin välillä että en selviä tästä!

No onneksi kipu oli vain hetkellistä silloin kun sitä tuntui ja kipu kesti vain lyhyitä hetkiä. Mutta aina silloin kun kipua tuntui niin olihan se toisinaan ihan kamalaa. Kyllä kipulääkettäkin annettiin mutta ne eivät oikein tehonneet.

No tähystyksestä oli hyötyä vaikka kyllä se kuulemma haittasi toimenpidettä kun en ollut niin tarkkaan noudattanut etukäteen annettua ruokavaliota. Tämä haittasi etenkin näkyvyyttä kun suolisto ei ollut tyhjentynyt parhaimmalla mahdollisella tavalla ja ulostetta sinne oli jäänyt.

No fiilis on myös vähän epätietoinen ja huolestunutkin. Kaksi pullistumalöydöstä löydettiin ja nämä voivat olla kasvaimia. Mutta kuitenkaan syöpävaaraa ei lääkärin sanojen mukaan ole. 4-5 viikon päästä olen näiden löydösten suhteen taas viisaampi kun on lääkärille soittoaika.

Jos pullistumat ovat kasvaimia niin joudun tähän samaan tähystykseen uudelleen. Silloin on pakko noudattaa annettuja ruokaohjeita paremmin ja sillä kertaa toimenpide tehdään sairaalassa. Siellä on yhä tehokkaammat kipulääkkeet sitten käytössä. Siellä voidaan antaa muun muassa ilokaasua.

Mutta fiilis on tämän päivän toimenpiteen jälkeen sekä iloinen siitä että toimenpide on ohi ja kestin sen. Mutta samalla myös tosiaan huolestunut ja epätietoinen. Mutta kyllä ne asiat vähitellen varmasti selkiytyy.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Tsemppiä, @vilperi. Tosi hyvä, että olet päässyt tutkimuksiin, vaikka kokemus kivulias olikin. Varmasti helpottaa kun tietää, että jos uutta operaatiota tarvitaan, saatavilla on riittävästi kipulääkitystä.

Omat fiilikset ovat juuri nyt uupuneet, päivä oli raskas kantaa. Stressipäänsärky on tympäisevän vahva, harvoin otan hedariin lääkettä, mutta äsken oli pakko. Makaan peiton alla ja odotan, että pää kestää taas jalkeilla oloa ja valoa, pitäisi jaksaa vielä vähän ennen yöunta...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hyvät fiilikset.

Duunireissu sattui tänään Tampereelle ja samalla tietenkin kävin jälkikasvua moikkaamassa. Vaikka en nyt hänen elämässään ole vielä vuottakaan ollut, niin on se helvetin hienoa että hän otti viime keväänä yhteyttä ja haluaa olla tekemisissä biologisen faijansa kanssa.
Ei me kovin tiiviisti olla yhteyksissä, mutta sillä tavalla kuten molemmille sopii.
Tässä on junassa kohti himaa hyvä surffailla vaikka täällä ja näpyttää päivän duunimuistiot valmiiksi. Tulee sekin tehtyä, ei tarvitse aamulla enää miettiä. Toki on muistiinpanot, mutta ei niihin aina tule kaikkea kirjattua - nyt ne on vielä tuoreena otsalohkossa, niin tulee parempaa jälkeä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Aika 5/5 fiilis oikeastaan just nyt.
 

Glove

Jäsen
Hemmetin hyvä fiilis. Kävin tk:ssa vuosikontrollissa ja jotain oli muuttunut vuodessa. Paino -22 kg ja vyötäröltä lähtenyt 20 cm. Vielä toinen mokoma pois niin olen kisapainossa. Siis siihen jossa olin kun aktiivisesti urheilin nuorena miehenä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sellainen fiilis, että haluan pyytää julkisesti anteeksi kaikilta Saamelaisilta sitä, että olen nuorena nauranut "nunnukanunnukaloilaaloilaa" sketseille televisiota katsellessa. Olin silloin nuori ja ajattelematon, enkä tiennyt. Syytän asiasta YLEä, joka esitti tuollaista roskaa ja tulen hakemaan heiltä vahingonkorvausta sieluni tuhoamisesta. Vastuun on oltava julkaisijalla ja väärän tiedon levittäjällä. #fistbumbsaame
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Vapautunut ja samalla onnellinen, kun saan kerrankin nähdä keskellä viikkoa Pelicansin kotipelin suorana lähetyksenä! Dallasin voitto ja Bennin voittomaali tältä aamulta saavat myös hymyn naamalle. Äsken hymyilitti myös se kun näin eräällä naisella bussissa Pokemon Go:n auki.

Ja tietysti ne ihanat asiakkaat jotka oikeesti arvostavat mun asiakaspalvelua ovat jatkuva syy hymyyn. Näiden mukavien sielujen ansioista ne muutamat valmiina kyrpä otsassa kassalle tallustavat asiakkaatkaan eivät jaksa vituttaa puolta minuuttia kauempaa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Siinä oi ollu paikka iskeä ja kysästä, että lähetäänkö yhessä metsästeleen...tokihan voisit siltä työtoverittareltasikin kysäistä harrastaako hän pokeilua.
No eipä ollut edes vähää alusta ulkoisesti mun makuinen nainen. Kunhan nyt tykkään hymyillä kun törmään saman pelin harrastajiin puolivahingossa. Ja tuohon jälkimmäiseen, niin epäilen vahvasti mutta eipä tuollakaan lopulta niin väliä ole. Onhan tuo itsellenikin vain harrastus jolla tapan tylsyyttä ja pidän yllä hyvää peruskuntoa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Todella väsynyt fiilis ja huomaan sen kyllä itsestäni. Väsyneenä kaikki tuntuu suurelta ja vaikealta. Mutta mikä tärkeintä, minä en anna periksi. Vilperi ei luovuta perkele!

Maailma lyö taas kovaa vastaan mutta minä panen hanttiin. Minä en lannistu vaan taistelen itseni Kyyn tavoin läpi harmaammankin kiven. (Jonnet ei muista mutta tietäjät tietää)

Fiilis on siis väsynyt ja kolkko mutta ei lannistunut. Täältä tullaan taas!
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
Väsynyt ja vituttaa. Nukuin huonosti, työasiat pyöri koko yön päässä. Aamulla sitten lähdin väärien avaimien kanssa, joten en päässyt autoon enkä takaisin kotiin ---> soitto emännälle avaamaan ovi. Pomon kanssa sovittiin palaveri ja painotin ajankohtaa mikä ei käy, niin eikä tämä lyö sen suoraan sinne. Tänään pari haastavampaa asiakasta ja tiedän, että oma pinna tänään niitä varten turhan lyhyt. Saapi nähdä mitä tulee...
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Sanotaanko että töistä päästyäni otsassani kasvoi niin monta banaania että niillä olisi ruokkinut koko Korkeasaaren apinat mutta kumma miten yksi whatsapp-keskustelu voi kääntää fiiliksen parissa sekuntissa 360 astetta. Mutta en valita.

Nyt on ihan mahtava fiilis loppuviikosta vaikka toki edelleen väsyttää jonkin verran. Parantuneen mielialan ansiosta kyllä tän pienen väsymyksenkin kestää. Vois kai sitä silti pari-kolme tuntia vielä nukkua aamusta kun oon vapaallakin huomisen.
 

Glove

Jäsen
Muuten olis hyvä fiilis mutta tuntuu, että aivot haluaa valua nenästä ulos. No, niistetään lisää, pakko se on joskus loppua.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä fiilis on koko päivän ollut varsin iloinen ja huojentunut. Kun saat melkein kahden viikon nukkumisongelmien jälkeen vihdoin nukuttua kunnon ja pitkät yöunet niin kyllä se hyvältä tuntuu. Se taitaa olla myös tärkeää sillä eilen alkoi olemaan olo jo niin huono että luulin jopa oksentavani.

Väsyneenä sitä jaksa oikein olla edes iloinen mutta nyt kun on olo vihdoin pirteä niin hymy on melko leveä. Ja siis pääkopassa niin huojentunut fiilis. Nyt siellä ei pyöri koko päivää uneen liittyvät ajatukset vaan tilaa on taas muulle elämälle.

Tämä viikko on ollut vaikea ja sisältänyt myös kolme sairaspäivää töissä mutta töihin paluu sujui tänään sekin hienosti. Työpäivä sujui hyvin, sain kehujakin reippaudestani ja viikonloppuvapaa alkoi heti yhden työpäivän jälkeen.

Toivottavasti univaikeudet on nyt taas tältä erää selätetty!
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuukauden loma duunista ja kohta juodaan olutta. Kerhokin pelaa. Kiitos nam. KALJANTAI HEHHEH!1
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös