PETTURI! Ettäs kehtaatkin kannattaa Huuhkajia...Stna, yli 30 vuotta oon Hollantia kannattanu kisoissa. Kai se pitää vaihtaa sinivalkoisiin sitten. Aika gloorihuntteri minäkin...
Tervetuloa Argentiinan joukkoihin. Tosin gloryhunttaus on tästä kaukana, mutta minkäs teet.Stna, yli 30 vuotta oon Hollantia kannattanu kisoissa. Kai se pitää vaihtaa sinivalkoisiin sitten. Aika gloorihuntteri minäkin...
Argentiina on minunkin suosikkini EM-kisoissa.Tervetuloa Argentiinan joukkoihin. Tosin gloryhunttaus on tästä kaukana, mutta minkäs teet.
Argentiina on minunkin suosikkini EM-kisoissa.
Siinä ois ollu paikka iskeä ja kysästä, että lähetäänkö yhessä metsästeleen...tokihan voisit siltä työtoverittareltasikin kysäistä harrastaako hän pokeilua.Äsken hymyilitti myös se kun näin eräällä naisella bussissa Pokemon Go:n auki.
No eipä ollut edes vähää alusta ulkoisesti mun makuinen nainen. Kunhan nyt tykkään hymyillä kun törmään saman pelin harrastajiin puolivahingossa. Ja tuohon jälkimmäiseen, niin epäilen vahvasti mutta eipä tuollakaan lopulta niin väliä ole. Onhan tuo itsellenikin vain harrastus jolla tapan tylsyyttä ja pidän yllä hyvää peruskuntoa.Siinä oi ollu paikka iskeä ja kysästä, että lähetäänkö yhessä metsästeleen...tokihan voisit siltä työtoverittareltasikin kysäistä harrastaako hän pokeilua.
Mutta kyllähän nyt sosiaaliset mediat sun muut alkavat tulvimaan ihmisten kirjoituksia siitä kuinka joulu on jo mukamas ohi ja niin edelleen. Yksi tuttu ilmoitti joulun olevan ohi jo jouluaatto-iltana. Eikö sitä joulua voi korjata sitten tarvittaessa pois vain vähin äänin?