MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Raskas. Hermot kireällä. Remontoiminen ja työssäkäyminen samaan aikaan ei ole mukavaa. Vaikka muijan mielestä ei saisi ottaa stressiä. Joka paikka on revitty auki ja kahdesta eri kämpästä menee kulut. Kyllä se vaan aiheuttaa stressiä.

Ishmael

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Vancouver Canucks
Erittäin jees. Kohta lähtö pankkiin tekemään talokauppoja. Kohta mäkin asun böndellä.

”Tuli mieleen, että hanskaankin voi vetää." Janne Hämäläinen kommentoi uransa ensimmäistä liigamaalia ottelun jälkeen.

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Sepä ikävää. Kaipa nuo aika hyvin nykyään kuntoon saadaan.
Nyt se on sitten melkein kunnossa, mutta käyttökelpoinen, eikä enään kovin kipeä käytettäessä. Sain valita suoran sormen, joka ei mene nyrkkiin tai hiukan s-muotoisen joka menee nyrkkiin. Eli sai valita ruton ja koleran väliltä. Menasin, jos saa molemmat, niin saako enemmän?

Muuten fiilis on "mainio".Oma veroon tuli ilmoitus , että palautusta tulee reilu tonni, Loma loppuu ja saa lähteä taas töihin, eli ei ole tullut loppatiliä tai lomautusta.
Junnulle ostin uuden mailan, kun oli vain yksi sellainen, mikä on hyvä ja sopivan kokoinen ja riittävästi alennuksessa. Eli paskookos tässä ihmettelemään.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tällainen arkisen tavallinen. Jaksoipahan olla kokonaisen ravintolakäynnin ajan ilman puhelinta. Saavutuksista on iloittava.

Olen iloinen voidessani palvella täällä. Nimeni on Mäntylä, Valtteri Mäntylä.
Touch and Go

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Melko innostunut ja iloinen fiilis. Varasin tuossa äsken koko ensi viikoksi majoittumisen Rauman Poroholma-alueelta ja sehän se mieleni saa taas innostuneeksi. Vaikka olen käynyt Raumalla melko monta kertaa jo aiemminkin niin odotukseni tätäkin reissua kohtaan hiljalleen kasvavat. Voi Luoja että suorastaan nautin matkailusta ja ehkä jonain vuonna rohkenen lähteä ihan ulkomaillekin asti reissuun.

Ja iloinen on fiilikseni siksi koska reissua pukkaa ja kesälomaakin jäljellä vielä kaksi viikkoa.

Kun mies puhuu tuhmia naiselle, se on ahdistelua. Kun nainen puhuu tuhmia miehelle, se on 4 euroa / min + pvm!

Ishmael

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Vancouver Canucks
Oikein hyvä fiilis, kiitos kysymästä. Kaksi yksityisnäyttöä, kaksi tarjousta. Hyväksyin tänään paremman.

”Tuli mieleen, että hanskaankin voi vetää." Janne Hämäläinen kommentoi uransa ensimmäistä liigamaalia ottelun jälkeen.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan hyvä. Puvun alla tulee hiki mutta sen saa huuhdottua suihkussa pois.

Touch and Go

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,SaPKo,Tappara,NY Rangers,Jokerit
Mahtava fiilis. Yksin mökillä, sauna ihan just lämmin. Rapumerrat syötitetty, kahvin keitin ladattu. Järvi tyyntyi ja ilta-aurinko paistaa Paasselän yli rantaan. Veneitä liikku harvakseltaa ja kaikki nekin näkyy olevan vapojen kanssa liikkeellä.

When you go out at night, try not to get too drunk. Because ugly women, they play on you, they take you home for fun.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viides kahdeksatta ja kello 0:58. Tuntuu hyvältä ja hyvin menee. Tästä tulee kutkuttava päivä.

Touch and Go

Glove

Jäsen
Heräsin ihan liian aikaisin. Väsyttää. Illalla katoin tytön kanssa Harry Potterin ja nukkumaanmenokin meni myöhään. Ei vaan riitä tuommoinen 5,5 h unta mulle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy