Mikä fiilis juuri nyt?

• 52 243
  • 569

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän olis uninen fiilis.

Heräsin 6:30 hirveään ukkoseen. Salamien saattelemana kömmin ulos luolasta ja kissa heitti kuperkeikkaa ja sekoili normaalia enemmän. Ei tuo hirveästi ukkosesta tykkää. Ruoka sai sen nyt ainakin hiljenemään, mutta ei se nyt uskalla oikein tavallisella paikallaan keittiön ikkunalla istua kun jyrisee ja vähän roiskuu vettä naamariin.

K

Kiekkokatsoja

No parempi. Eka kalja sisällä, ja käsien tärinä tasapainottuu. Tosin aamulla kiva mennä pissille, kun kädet tärisee. Omaa kivaa.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Märkä. Kastuin matkalla autolle.

Nyt on muuten semmonen perussyyskeli, pl. lämpöä enemmän.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Positiivinen ja aurinkoinen, vaikka ulkona näkyy pelkkä paksu pilviverho. Ystäväni tuli käymään viikonlopun ajaksi stadissa ja tänään aiomme viettää hänen sekä toisen yhteisen ystävän kanssa harvinaista kolminkeskeistä aikaa. Illalla saatetaan käydä ehkä lähikuppilassa, jos sitä uskaltaisi tämän hysteriankin keskellä. Noh, katsotaan mitä päivä tuo tullessaan. Fiilis on kuitenkin syystäkin hemmetin iloinen.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Fiilis on hieman sekava. Huomenna saan tietää, olenko parantunut tästä syöpäpirusta. Lääkäri soittaa klo 16 jälkeen ja kertoo "tuomion." En enää jaksaisi yhtään lisää hoitoja. Nyt jo edellinen hoitokerta jouduttiin siirtämään 1,5 viikkoa, koska lääkärin mukaan en ehkä olisi selvinyt hengissä. Oon laihtunut 19 kiloa, eikä jalat kanna kunnolla. Mutta tiedän, että jos olen puhdas niin pääsen aloittamaan kuntoutumisen. Eli fiilikset ovat tämän mukaiset. Kumpa saisi vielä lisää vuosia elää.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
On aika mahdotonta kuvitella tuntemuksiasi tällä hetkellä. Siitä olen kuitenkin varma, että kaikki palstaveljet, jotka ovat aikaansa kanssasi täällä jatkiksessa kuluttaneet, toivovat sinulle @Vanha Len hyviä uutisia ja vielä mittaamattoman määrän elinvuosia - voi paremmin jatkossa!

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kiitokset tsemeistä yllä oleville palstalaisille. Vittu, että tunnit ovat kuluneet tänään hitaasti. Noin tunnin kuluttua lääkäri soittaa. En ois uskonut, että vanhaa sotaratsua jännittäisi näinkin kovaa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kiitokset tsemeistä yllä oleville palstalaisille. Vittu, että tunnit ovat kuluneet tänään hitaasti. Noin tunnin kuluttua lääkäri soittaa. En ois uskonut, että vanhaa sotaratsua jännittäisi näinkin kovaa.
Tääläkin pidetään peukkuja! Toivon Sydämestäni että uutiset ovat hyviä, veli Vanha Len.

Täälä Mansessakin ihan hyvä fiilis. Viikon duunit tehty ja huamena vapaa, eli vkl alkaa ninku ny. Rai rai.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Helvetin hyvä, luottavainen ja samalla jännittynyt. Illalla nuo tunteet sitten konkretisoituu, alkaen klo 21.45. Jos sinulla rakas lukija ei ole aavistustakaan mikä peli silloin alkaa, niin osta itsellesi VitaeProta.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tukihenkilöni soitti äsken joka viikottaisen tukipuhelunsa ja sen sisältö oli erittäin hyvä. Fiilis siis nyt iloinen, onnellinen. Mitä muutakaan voi todeta?

Kotikuntoutukseeni tulee vielä jatkoa ensi vuoden huhtikuuhun asti mutta nuo tukipuhelutkin muuttuvat sellaisiksi että minä soitan jos on tarvetta puheseuralle. Ja huhtikuusta lähtien voi olla että kotikuntoutukseni päättyy sitten kokonaan ja alan elämään jälleen täysin itsenäisesti.

Hyvä fiilis. Repsahduksia tulee välillä mutta niihinkin haen heti ja aktiivisesti apua kuitenkin. Asiat on nyt hyvin, on töitä ainakin helmikuun puoliväliin saakka, on oma asunto, on ulosotossa olevat velat kohta kuitattu pois ja fiilis on päivästä toiseen onnellinen ja aurinkoinen. Ei ahdista tai masenna.

Olen käynyt pohjalla mutta noussut sieltä nöyrin mielin takaisin ylös. Siihenkään ei joka tyyppi pysty! Voin olla vähän itsestäni jopa ylpeä ja sen jatkuvan marinan ja stressaamisen sijaan onnellinen. Aidosti onnellinen.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toiveikas fiilis. Sain juuri uuden tiliotteen välitystilistä käteeni ja sen mukaan minulla on rahaa säästössä sen verran hyvin että joulun vietto taas tänä vuonna on ihan selkeästi mahdollista.

Tämä on aina sellainen jännittävä hetki paljonko sitä rahaa on säästössä joulukuuhun lähdettäessä ja taas säästössä on varsin kiva potti. Kyllä siitä sellaiset 300-400 euroa voi hyvinkin pistää joulun viettoon taas tänä vuonna. Ja 200 euroa menikin jo miltei noihin koristeisiin ja tekokuuseen.

Toiveikkuutta lisää tosiaan sekin että täysin velaton elämä on jo ihan nurkan takana. Se on tällä hetkellä ja tällä tahdilla enää noin 3,5 kuukautta ja olen kuitannut pois ulosottovelat. Se on jo pirun lähellä se haave mikä joskus tuntui niin kaukaiselta.

Kun ottaa huomioon ja muistaa tuon edellisenkin viestini sisällön minkä tähän ketjuun kirjoitin niin hyvältähän tämä elämä maistuu tällä hetkellä. Joskus se aurinko vain paistaa sinne risukasaankin.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Iloinen. Ei oikeestaan sen erikoisempaa syytä, muistin vain taas tänään miten onnekas olen kun saan olla juuri tässä ja nyt.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hieman kaksjakoiset fiilikset. Toisaalta tunnen ison annoksen haikeutta kun mietin että huomenna tämä Saimaan reissuni päättyy ja samalla kesälomastakin on enää rippeet jäljellä. Toisaalta nuokin omalta osaltaan ja omalla tavallaan kertovat siitä että reissuni on ollut varsin onnistunut. Tekee välillä mieli oikein tuolla ulkona kun kuljen niin tuuletella, olen niin mielissäni että olen saanut rahoilleni vastinetta.

Siinähän ne pähkinänkuoressa ne fiilikset. Ei tätä reissua mielellään päättäisi kun on ollut niin upea. Eri ihmiset arvostavat eri asioita mutta sehän se tärkeintä muutenkin on että elää itselleen, elää sellaista elämää että itse nauttii ja sellainen reissu tämä taas on ollut. Minä olen nauttinut ja viihtynyt kyllä.

Ja pakkohan se on välillä töihinkin mennä. Saa sitten taas säästöönkin rahaa ja voi alkaa elättää haaveita taas uudesta reissusta joskus.

Glove

Jäsen
Minulla on semmoinen fiilis, että kävelen tuonne kauppaan ja ostan päkin lonkeroa. Samalla voisi laittaa Eurojackpotin ja Loton vetämään ja toivoa, että olen kohta miljonääri. Pitkävedosta jo voitinkin 2,5 euroa kun laitoin pelitilillä olleet viimeiset sentit eilen peliin.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Minulla on semmoinen fiilis, että kävelen tuonne kauppaan ja ostan päkin lonkeroa. Samalla voisi laittaa Eurojackpotin ja Loton vetämään ja toivoa, että olen kohta miljonääri. Pitkävedosta jo voitinkin 2,5 euroa kun laitoin pelitilillä olleet viimeiset sentit eilen peliin.

Et ainakaan Eurojackpotissa miljonääriksi tullut. Täysosumia ei yhtäkään, 5+1 toi kahdelle pelaajalle 999 239 €.

Onnittelut lähes miljonääriksi tulemisesta?

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvät fiilikset. Kiva uusi duuni ja Jatkikseenkin pääsi takaisin. Jälkimmäiselle hymiö.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Nyt on oikeastaan ihan hyvä fiilis, vaikka työt alkaakin loman jälkeen taas maanantaina. Tänään tuli saatua toinen Koronapiikki ja olen edelleen hengissä. Käsi alkoi vähän oireilemaan nyt illalla, ei kuitenkaan mitään sen kummempaa. Ja onhan tuo SaiPakin pelannut harjoituspelejä ihan kohtuullisella menstyksellä, mutta jatkuuko sama kun tosipelit alkaa, sitä ei vielä tiedä. Toivotaan, että jatkuu.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fiilistäni juuri nyt voisi kuvailla sanoilla positiivinen, toiveikas ja rauhallinen. Etenkin tuo rauhallisuus on iso juttu. Eilen sain aika tarkan diagnoosin minua kolme vuotta kiusanneista jalkapohjakivuista ja jollain tavalla se toi kaikessa vakavuudessaankin minulle mielenrauhan.

Viimeiset kolme vuotta kun sitä on veivattu ja spekuloitu, murehdittu ja märehditty niin minä kuin aika moni ihminen töissä ja lähipiirissä varsinkin mikä jaloissani on vikana, ja mikä siihen auttaisi. Sitten kun on vielä melko montaa konstia tuloksettomasti kuitenkin yritettykin. Niin nyt kun tuli varmaan melko varmastikin hyvä, tarkka ja selkeä diagnoosi siitä mikä jaloissani on vikana niin kyllä se mieltä kummasti rauhoitti. Varsinkin kun tuo spekuloiminen vaan yltyi hurjemmaksi edellisen kuukauden aikana sairauslomani takia.

Tietenkin on aina kai mahdollista että jalkaterapeutin antama diagnoosi ei olekaan se täysin oikea ja joku toinen taho antaisi poikkeavan diagnoosin mutta Luoja paratkoon, tuollaiseen jossitteluun en nyt halua kyllä lähteä. Lääkäri voi vielä maanantaina kommentoida diagnoosin tarkkuutta mutta kyllä minulla on nyt tärkeintä kohdistaa motivaationi kuntoutumiseen. Tällä kertaa pitää vaan kuntouttaa fyysistä terveyttä. Siinä missä edellisinä vuosina olen ollutkin mielenterveyskuntoutuja.

Toiveikaskin tosiaan fiilikseni on. Diagnoosi on aina vakava asia ja on minullekin jopa ensimmäinen tällainen lihasvammaan tai muuhun vastaavaan liittyvä diagnoosi. Niin vakava se ei kuitenkaan ole etteikö tässä voisi kuntoutua taas vähitellen kivuttomaksi ja lähes terveeksi.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yllättävän ärtynyt. On hieman nälkä joten sekin selittänee olotilaa. Venytän kuitenkin hetkeä kun syön iltapalan. Fiilis on toki odottavainenkin nyt sitten. Odotan liigakierrosta vaikka HPK ei pelaakaan tänään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy