Julkaisu peruttiin viime hetkellä.Odotan erästä julkaisua ja vilkuilen kelloa koko ajan.
Julkaisu peruttiin viime hetkellä.Odotan erästä julkaisua ja vilkuilen kelloa koko ajan.
Minulla on ilmeisen hankalasti jänne poikki sieltäMikä vaiva tuo sormi koukku on?
Sepä ikävää. Kaipa nuo aika hyvin nykyään kuntoon saadaan.Minulla on ilmeisen hankalasti jänne poikki sieltä
Niin ja eilen vai toissapäivänä söit pitkästä aikaa hampparin, eli kyllä niitä valoisiakin hetkiä vielä on. Tsemppiä!Ääh. Perunkirjoitukset teettää hommia. Vituttaakin välillä. Pitää saada se paperi tuolta ja pari muuta toisesta paikasta. Onneksi äitimuorilta ei jäänyt mitään kiinteää omaisuutta, jota joutuisi realisoimaan. Kaipa tämä tästä menee kun ottaa paperin kerrallaan hoidettavaksi niin pakkohan niitten on jossain vaiheessa loppua. Mutta vähän posiakin, ulkona ei sada mitään niin voisi kävästä vähän lenkilläkin.
Kiitos. Onhan tässä menty iso siivu eteenpäin verrattuna kevääseen 2018 kun kaikki näytti mustalta ja meni päin persettä.Tsemppiä!
Hienoa. Ja mikäli muistan oikein, niin sinulla on kolme hyvää syytä puskea jatkossakin eteenpäin.Kiitos. Onhan tässä menty iso siivu eteenpäin verrattuna kevääseen 2018 kun kaikki näytti mustalta ja meni päin persettä.
Toivottavasti lääkärissä meni hyvin. Kyllähän monet jutut jännittää ja se tuntuu kurjalta (tiedän tunteen) mutta usein jälkikäteen tuntuu hyvältä kun sai jotain tehtyä (tiedän tuonkin tunteen).Jännittää ihan vitusti. On sitä tullut rampattua lääkärissä ties minkä asian kanssa jo vaikka kuinka useasti, mutta viime vuosina ei ole hammaslääkäriä lukuunottamatta juuri tarvinnut. Nyt olen kuitenkin menossa vajaan tunnin päästä, ja jännitys on melkoinen.
Sää sitten uuvutit daamin? Yleensä kyllä toisinpäin. No mutta nythän kyseessä onkin palstan sonni ;).Ihan hyvä. Mamma nukahti. Löffin sohvalla, kattelen dokkaria Midwayn taistelusta ja pupellan ufo-namusia. Parikin jo ollu missä ei o ollu sisällä jauhoo kun hippu. Saatan reklamoida. Otan vakavasti tämmöset kusetukset.
Missä Hunksit vetää? Sano Juccille terkkuja!Hikinen ku mikä. Ja pääesiintyjä vasta tulossa lavalle..