Kun totesit aiemmin että taas on hepo jättänyt tielle niin aattelinkin että voi olla ohjausyksikössä vikaa... Voi olla kallis remontti. Onko minkä ikänen ja merkkinen/mallinen harmi kyseessä? VAG mainittit, mutta et varmaan Porschella ajele...?Nyt olen aika lähellä vitutuksen multihuipentumaa. Autostani on mitä ilmeisimmin moottorinohjausyksikkö rikki. No ei siinä mitään, mutta kun tehdas ei sitä enää valmista. Enkä ainakaan vielä ole netin ihmeellisestä maailmasta siemmoista löytänyt. Kai nyt jollain varaosaliikkeellä jossain päin maailmaa täytyy olla semmoinen hyllyssään. VAG konsernin eri merkkisessä autossa on käytetty samaa konetta, mutta en tiedä menisikö toisen merkin ECU tuohon mun autoon vai ei?
Juu ei oo Porsche Cayanne vaan Seat Ibiza FR 1.8T. Minä kun en autoista mitään tiedä, niin voiko tuommosen ECU-boksin joku guru korjata? Vai pitääkö hankkia uusi käytetty tilalle, kun sitä uutta ei ainakaan Seatilta enää saa. Muistaakseni ainakin Audi A4:ssa on käytetty tuota samaa konetta, mutta ei taida ECUt mennä ristiin eri mallien välillä. Vai meneekö?Kun totesit aiemmin että taas on hepo jättänyt tielle niin aattelinkin että voi olla ohjausyksikössä vikaa... Voi olla kallis remontti. Onko minkä ikänen ja merkkinen/mallinen harmi kyseessä? VAG mainittit, mutta et varmaan Porschella ajele...?
Viä kun pillua sais.Istun terassilla. Olut tuopissa. Aurinko paistaa. Piha siivottu. Äsken asennetut kajarit soittavat musiikkia. En nyt oikein keksi miten saisin tämän tilanteen paremmaksi kehitettyä.
With my reputation?Oikeen jees. Mujjjan kaveri meillä otilla. Uskaltasko ehdotella 3somee...?
Ja nyt kimpalla saunaan, ai prrrrrkele... Tänään tapahtuu!Oikeen jees. Mujjjan kaveri meillä otilla. Uskaltasko ehdotella 3somee...?
Raporttia sitten, muuten en usko edes suihkussa yksin käyneesi.Ja nyt kimpalla saunaan, ai prrrrrkele... Tänään tapahtuu!
Herrasmieshän ei koskaan kerro, ja minähän olen tunnetusti hienotunteinen jentlemies. Mutta hyvä ilta oli. Ja yö. Ai prrrrrrkele...Raporttia sitten, muuten en usko edes suihkussa yksin käyneesi.
Oikeesti googlettelit Kulmunin tissejä, kun muijas kävi kaverinsa kanssa saunomassa.Herrasmieshän ei koskaan kerro, ja minähän olen tunnetusti hienotunteinen jentlemies. Mutta hyvä ilta oli. Ja yö. Ai prrrrrrkele...
On käyty jo. Tosin nelisteen. Sillä oli joku saatanan harakanpesä mukana.Kolmin aina kaunihimpi.
Tuosta seuraava luonnollinen askel on sitten alkaa tekemään kunnolla tuttavuutta siihen alakerran Minnaan, jospa pääsisitte seuraavaksi hänen kanssaan kolmistaan saunomaan.
Tosimies ajaa kelillä kuin kelillä ja pesään kuin pesään.On käyty jo. Tosin nelisteen. Sillä oli joku saatanan harakanpesä mukana.
Olikos perinteinen juttu..? Omaakivaa nettivideon kanssa? Kuten viikko sitten kerroit olleen.Herrasmieshän ei koskaan kerro, ja minähän olen tunnetusti hienotunteinen jentlemies. Mutta hyvä ilta oli. Ja yö. Ai prrrrrrkele...