Mikä fiilis juuri nyt?

  • 49 769
  • 565

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vähän sekalainen... nainen tietää että nukkumaan olisi hyvä käydä. Mutta kun ei huvita kun on hyvä fiilis. Eikä väsytä yhtään... eikä huomenna ole kiire mihinkään kun on etätöitä ja ne ehtii kyllä tehdä.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Hämmentynyt, ja toisaalta jollain tasolla luottavainen. Mennään eteenpäin, sanoisi Juti.
 

Glove

Jäsen
Nyt olen aika lähellä vitutuksen multihuipentumaa. Autostani on mitä ilmeisimmin moottorinohjausyksikkö rikki. No ei siinä mitään, mutta kun tehdas ei sitä enää valmista. Enkä ainakaan vielä ole netin ihmeellisestä maailmasta siemmoista löytänyt. Kai nyt jollain varaosaliikkeellä jossain päin maailmaa täytyy olla semmoinen hyllyssään. VAG konsernin eri merkkisessä autossa on käytetty samaa konetta, mutta en tiedä menisikö toisen merkin ECU tuohon mun autoon vai ei?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt olen aika lähellä vitutuksen multihuipentumaa. Autostani on mitä ilmeisimmin moottorinohjausyksikkö rikki. No ei siinä mitään, mutta kun tehdas ei sitä enää valmista. Enkä ainakaan vielä ole netin ihmeellisestä maailmasta siemmoista löytänyt. Kai nyt jollain varaosaliikkeellä jossain päin maailmaa täytyy olla semmoinen hyllyssään. VAG konsernin eri merkkisessä autossa on käytetty samaa konetta, mutta en tiedä menisikö toisen merkin ECU tuohon mun autoon vai ei?
Kun totesit aiemmin että taas on hepo jättänyt tielle niin aattelinkin että voi olla ohjausyksikössä vikaa... Voi olla kallis remontti. Onko minkä ikänen ja merkkinen/mallinen harmi kyseessä? VAG mainittit, mutta et varmaan Porschella ajele...?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vähän tyhjää pukkaa. Nälkä muttei viitsisi vielä syödä mitään. Väsyttää, mutta ei kannata nukkua. Tylsää, mutta tekemistä ei jaksa kehitellä.
 

teppana

Jäsen
Väsynyt olo mutta hyvä fiilis. Töitä on riittänyt ja viimeisen viiden viikon aikana ollaan rekrytty reippaat 20-työntekijää. Lisää otetaan vielä 4-8 henkeä ja yksi kokonainen uusi tuotantolinja. Eilen olin kotona 22:30 ja tänä aamuna töissä 06:15. Samanmoista rumbaa enemmän tai vähemmän viidettä viikkoa.
 

Glove

Jäsen
Kun totesit aiemmin että taas on hepo jättänyt tielle niin aattelinkin että voi olla ohjausyksikössä vikaa... Voi olla kallis remontti. Onko minkä ikänen ja merkkinen/mallinen harmi kyseessä? VAG mainittit, mutta et varmaan Porschella ajele...?
Juu ei oo Porsche Cayanne vaan Seat Ibiza FR 1.8T. Minä kun en autoista mitään tiedä, niin voiko tuommosen ECU-boksin joku guru korjata? Vai pitääkö hankkia uusi käytetty tilalle, kun sitä uutta ei ainakaan Seatilta enää saa. Muistaakseni ainakin Audi A4:ssa on käytetty tuota samaa konetta, mutta ei taida ECUt mennä ristiin eri mallien välillä. Vai meneekö?
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Istun terassilla. Olut tuopissa. Aurinko paistaa. Piha siivottu. Äsken asennetut kajarit soittavat musiikkia. En nyt oikein keksi miten saisin tämän tilanteen paremmaksi kehitettyä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Istun terassilla. Olut tuopissa. Aurinko paistaa. Piha siivottu. Äsken asennetut kajarit soittavat musiikkia. En nyt oikein keksi miten saisin tämän tilanteen paremmaksi kehitettyä.
Viä kun pillua sais.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 444
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Iloinen ja loistava, ilman mitään sen erityisempää syytä. Toki lähestyvä kesä ja synttärit saattaa olla osallisena näihin fiilareihin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Haukotuttaa. Ehkä kohta hetkeksi nauttimaan ulkoilmasta ja tarkkailemaan kesään heräävää maailmaa pullon läpi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Raporttia sitten, muuten en usko edes suihkussa yksin käyneesi.
Herrasmieshän ei koskaan kerro, ja minähän olen tunnetusti hienotunteinen jentlemies. Mutta hyvä ilta oli. Ja yö. Ai prrrrrrkele...
 

Glove

Jäsen
Kyllä tuo ulkona näkyvä valoilmiö nostaa mielialaa. Virtaakin on enemmän. Minussa on vissiin aurinkopaneeli integroituna. Ei se ihme ole, että hinku olisi muuttaa etelän maille.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toki niinkin tein. Mutta muutaki...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kolmin aina kaunihimpi.

Tuosta seuraava luonnollinen askel on sitten alkaa tekemään kunnolla tuttavuutta siihen alakerran Minnaan, jospa pääsisitte seuraavaksi hänen kanssaan kolmistaan saunomaan.
On käyty jo. Tosin nelisteen. Sillä oli joku saatanan harakanpesä mukana.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Aurinko paistaa kauniisti. Jääkaappi täynnä hyvää syötävää ja juotavaa (täydennysreissu kyllä siintää horisontissa), ja loistavaa musiikkia piisaa. Kaiken paskan keskellä tekee hyvää nauttia.

Eli fiilis on...ihan jees.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hyvä fiilis tukkoista nenästä huolimatta (koivu, ei korona). Aamukahvit juotu terassilla, marjapensaita ja kukkia kasteltu, kirjaa luettu airinkotuolissa... Kohta pihalle syömään tortilloja. Sitten nenähuuhtelun ja niistämisten jälkeen vetämään kunnon fillarilenkkiä. Sitten kauppaan. Sauna päälle, ja siinä sen lämpeämisen aikana vähän puutarhatöitä. Illasta laatumusiikkia televisiosta Jaco Pastorius -dokumentin muodossa.

Allergiaa lukuunottamatta siis varsin täydellinen päivä!
 
K

Kiekkokatsoja

Herrasmieshän ei koskaan kerro, ja minähän olen tunnetusti hienotunteinen jentlemies. Mutta hyvä ilta oli. Ja yö. Ai prrrrrrkele...
Olikos perinteinen juttu..? Omaakivaa nettivideon kanssa? Kuten viikko sitten kerroit olleen.
Olen suomalainen.

Mulla ok fiilis. Pian ulos kävelemään ja istuskelemaan aurinkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös