Mikä ärsyttää ihmisissä

  • 40 269
  • 307

Erik Loka

Jäsen
Mike kirjoitti:
Ei mua se luonto niin kiinnosta ne haisevat paskakasat kyllä. Ja kyllä, minullakin on rakki koska avoaimolla sattui sellainen olemaan, mutta se ei varmasti paskanna muualle kuin metsään tai syötän sille tyhmälle otukselle ne paskansa.

Lainaan jo aika vanhaa viestiä, mutta voi vittu mikä idiootti.

Mulle se nyt on ainakin aivan sama, onko siinä tienposkessa koiranpaskaa muutaman kasan verran, mutta aina kun nään roskia luonnossa, kaduilla ja muutenkin roskisten ulkopuolella, niin mua vituttaa. Paskakasat hajoaa sinne luontoon, roskat eivät (okei, jotkut, mutta nekin hitaasti).

Mikä helvetti siinä on ettei niitä roskia viitsitä laittaa roskakoreihin, sen takia ne siellä on? Yleisiä roskiksia pitäisi kyllä lisätä ehdottomasti, joskus saa nimittäin pitkäänkin etsiä sellaista.
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Erik Loka kirjoitti:
Lainaan jo aika vanhaa viestiä, mutta voi vittu mikä idiootti.

Mulle se nyt on ainakin aivan sama, onko siinä tienposkessa koiranpaskaa muutaman kasan verran, mutta aina kun nään roskia luonnossa, kaduilla ja muutenkin roskisten ulkopuolella, niin mua vituttaa. Paskakasat hajoaa sinne luontoon, roskat eivät (okei, jotkut, mutta nekin hitaasti).

Roskat harvoin haisee paskalle, roskien kerääminen on helpompaa... Jos roskan päälle erehtyy astumaan, niin se ei tartu kiinni ja haise paskalle. Jossain maaseututiellä se nyt on ihan sama onko siellä pari torttua pientareella, mutta kaupunkialueella paska on ihan perseestä... Laiskoja, vähä-älyisiä, itsekkäitä paskiaisia ovat ne korien omistajat, jotka paskattavat piskejään jalkakäytäville, eivät keraa jätöksiä ja tuohtuvat siitä, jos joku erehtyy asiasta valittamaan.

Jos kerran paskasta ja kusesta ei saa harmistua, niin sittenhän naapurin setä kävisi vääntämässä voisi käydä vääntämässä päivittäin satsit teidän pihan kulmille? Se paskahan maatuu ja pahimmassakin tapauksessa sen saa pestyä pois, eli mölyjen pitäisi pysyä mahassa. Jos koirat saavat paskoa ihan minne tahansa, niin kyllä sama oikeus pitäisi olla ihmisilläkin...

Erik Loka kirjoitti:
Mikä helvetti siinä on ettei niitä roskia viitsitä laittaa roskakoreihin, sen takia ne siellä on? Yleisiä roskiksia pitäisi kyllä lisätä ehdottomasti, joskus saa nimittäin pitkäänkin etsiä sellaista.

Roskaamisesta samaa mieltä.
 

ludvig

Jäsen
Kaksi heimoa, jotka pistävät pääni kiehumaan...

1. Toniwirtaset ja jimipääkallot, jotka jauhavat mukaviisasta jargonia tai muuten vaan ottavat kantaa järjettömillä argumenteilla, jotka on kehitelty taiteilijapunkun ääressä bändikämpin nurkilla Iltapulun selailun jälkeen. Jopa tämän ihmisryhmän puhetyyli pistää veren kiehumaan.

2. Tämä sakki otettiin ylhäälläkin esille, eli ihmiset jotka eivät osaa puhua. Siis ei saatana, onko se niin vaikeata aukoa suuta ja samalla ääntelehtiä? Jos tapaat tämän kastin edustajan esimerkiksi kahdestaan vaikka kahvin tai ohran äärellä, niin on uskomatonta miten tämä ihminen pystyy olemaan tuntikausia helposti hiljaa. Eikö elämässäsi tapahdu mitään? Eikö sinulla ole mielipiteitä? Liikkuuko päässäsi mitään?
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jokapaikkaan änkeävät vallanhimoiset pyrkyrit & nousukkaat.
Kun on kaikkiin kirkko-& kaupunginvaltuustoihin päästy nopeaan tahtiin, vain pari vuotta paikkakunnalle muuton jälkeen, niin tottakai eduskunta on seuraava kohde. Ja joka saatanan aviisissa näin vaalien alla ne naamat loistaa, aina eri tittelin kera. Ollaan niin perheenäitiä ja lähes astronauttia samalla kertaa. Kaikkialle on toden totta ehditty.. Murhanhimoisilta ajatuksilta ei voi todellakaan välttyä, kun näiden paskiaisten naamat ilmeistyvät joka aamu postiluukusta.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Tekopyhät, teeskentelijät, paskanpuhujat. Ihmiset jotka laukovat omia mielipiteitään absoluuttisina totuuksina hyväksymättä muiden perusteltuakaan mielipidettä, eli haistakaapa itse valitettavan iso osa Suomen keski-ikäisistä miehistä. Ihmiset jotka änkeävät reilun kahden promillen kännissä baarissa juttelemaan ei-vähempää-enää-voi-kiinnostaa-juttujaan, ei sillä etten puhu mielelläni ihmisten kanssa mutta voisiko pyytää että tulisivat joskus vähän selvempinä juttelemaan, saattaisi jopa tulla jotain älyllistäkin. Pummit, ne sitten vituttavat, joissain paikoissa tuntuu että edes röökiaskia ei voi kaivaa esiin ettei joku parasiitti roiku hihassa viemässä viimeisiäkin. Ihmiset jotka korottavat itsensä toista ylempään asemaan ja paremmaksi ihmiseksi edes tuntematta toista osapuolta. Ylimieliset ihmiset. Hyi saatana. Perseennuolijat. Välilillä itsekin ärsytän itseäni.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Mustelma kirjoitti:
Toniwirtaset ja jimipääkallot, jotka jauhavat mukaviisasta jargonia tai muuten vaan ottavat kantaa järjettömillä argumenteilla, jotka on kehitelty taiteilijapunkun ääressä bändikämpin nurkilla Iltapulun selailun jälkeen. Jopa tämän ihmisryhmän puhetyyli pistää veren kiehumaan.

Amen. Ja TW tarvitsee aina niitä "taiteellisia" taukoja jolloin pälyilee ympärilleen luodakseen jonkinmoisen Saarikoski-efektin. JP taas on viidennen luokan nasaaliäänellä puhuva tekorokkari. Tähän kööriin voi ikävä kyllä ainakin pääkaupunkiseudulta pistää yhden sun toisenkin rokkarin.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sellaiset jotka tarjoavat krapulaan 2kpl 200mg Buranaa ja keksivät vielä kertoa että se on sama kuin ottaisi yhden 400mg Buranan, ymmärtänette, siis toisia aliarvoivat tyypit.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
laredo kirjoitti:
Amen. Ja TW tarvitsee aina niitä "taiteellisia" taukoja jolloin pälyilee ympärilleen luodakseen jonkinmoisen Saarikoski-efektin. JP taas on viidennen luokan nasaaliäänellä puhuva tekorokkari. Tähän kööriin voi ikävä kyllä ainakin pääkaupunkiseudulta pistää yhden sun toisenkin rokkarin.

Aina muistetaan myös mainita että Toni on sentään 7 L:n ylioppilas! Mikä meriitti se oikein aikuiselle ihmiselle enää on? Jos jostain Tonia pitää kehua se on huippu bisnesvainu, ja siinä kaikki.

Lukkoseppä kirjoitti:
Sellaiset jotka tarjoavat krapulaan 2kpl 200mg Buranaa ja keksivät vielä kertoa että se on sama kuin ottaisi yhden 400mg Buranan, ymmärtänette, siis toisia aliarvoivat tyypit.

HA! Kyllä.

On tosiaan eri asia varmistaa ja neuvoa varalta, kuin aliarvioida. Voin nimetä heti pari juurikin tuollaista typpiä.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Piti vielä sanomani että hitaat ihmiset. Siis ne hitaat jotka on tukkimassa muiden kulkua, esim kaupassa kun vain äkäseen koittaa ottaa koriin tarvittavat ja pois, niin kaiken maailman perheenäidit ja muut on kuljeskelemassa edessä rempseinä.
Sama jossain missä monet ihmiset menevät johonkin, esim töistä pääsy. Kyllä jäädään niitä helvetin työtapahtumia kertailemaan sen Ailin kanssa keskelle käytävää, samalla hitaasti eteenpäin laahustaen. Joskus tekisi mieli "vetää yli".
Toki varmaan jokainen vahingossa syyllistyy tähän jos ei ole kiirettä, mutta silti se ärsyttää.
 

Strigidae

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
stiflat kirjoitti:
Piti vielä sanomani että hitaat ihmiset. Siis ne hitaat jotka on tukkimassa muiden kulkua, esim kaupassa kun vain äkäseen koittaa ottaa koriin tarvittavat ja pois, niin kaiken maailman perheenäidit ja muut on kuljeskelemassa edessä rempseinä.

Aamen. Siinä pitää mahdollisimman hitaasti maleksien ihmetellä, ottaisiko vielä toisenkin purnukan kaakaota. Onko se niin vaikea etukäteen edes suurinpiirtein suunnitella mitä ostaa eikä jäädä arpomaan joka välissä. Puhumattakaan siitä että jäädään niiden vitun lastenvaunujen kera poikittain ahtaalle käytävälle puimaan Jari-Petterin korvatulehdusta.

Vielä pahempi alalaji tästä ovat v*******t (tuota kiellettyä sanaa ei saa käyttää, anteeksi) eli siis seniorikansalaiset. Jotka 99 % varmasti ovat kaksi rinnakkain, oli sitten kyse pariskunnasta tai kahdesta rouvashenkilöstä. Ja toki käytävän keskellä, tukkien mahdollisimman tehokkaasti kulkuväylän. Täysin sama pätee tietysti myös kevyen liikenteen väyliin.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse tulen yleensä melko hyvin erilaisten ihmisten kanssa toimeen, mutta viimeaikoin on alkanut ärsyttämään ravintoloissa käyvät kauniit ja hyvärunkoiset naiset, jotka eivät tyrkytä seksiä tällaiselle hieman ylipainoiselle ja karvaiselle herrasmiehelle. Ainoastaan jokisika kaliiberin tyttölapset ovat suostuvaisia, ja se taas tietää enemmän rahanmenoa itselleni, sillä selvinpäin tuollaisia ei pysty astumaan.
Tästä syystä ajattelin siis tänään jäädä kotiin, ja tempaista kalsarikännit.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tänään taas eräs henkilö kävi oikein tosissaan hermoilleni. Tässä ihmisessä kiteytyy aika moni asia mitä minä kanssaihmisissä vihaan. Kävinkin sitten oikein tässä miettimään että mitkä asiat minua oikeastaan muissa ärsyttää. Toivottavasti en itse ole samanlainen ihminen, koska eikös se aika monesti niinkin ole että ihminen löytää muista ihmisistä ärsyttävinä omat hallitsevat luonteenpiirteensä? En kyllä usko tuohon yhtään... Mutta tässä jotain sellaisia ominaisuuksia/luonteenpiirteitä jotka minua ärsyttää:

Itsensä jalustalle nostaminen
Minua ärsyttää todella paljon ihmiset jotka pyrkivät jatkuvasti osoittamaan olevansa parempia kuin muut. Esim. halveksutaan ja pilkataan kaikkea mistä suuri yleisö pitää ihan periaatteesta, koska silloin voi kokea kuuluvansa pieneen eliittiin ja olevansa muita ylempänä. Sitten ollaan joka välissä haukkumassa kaikkia junteiksi jne. Minä olen aina ollut sitä mieltä että todellisten "suurmiesten" ei tarvitse epätoivoisesti todistella suuruuttaan kohtelemalla muita alentavasti.

Tavaroiden lainaaminen ja palauttamatta jättäminen
Esim. oma siskoni on tällainen ihminen joka aina lainailee jotain mutta varmasti ei koskaan palauta mitään ennen kuin useita kertoja huomauttaa asiasta. Nämä lainareissut saattaa kestää joskus useita kuukausia ja kerran on jopa eräs hänelle lainaamani kirja hävinnyt kokonaan. Sitten esim. eräällä kaverillani on mukavana bonuksena tähän sellainen että hän tuppaa rikkomaan lainaamiansa tavaroita (DVD:t/CD:t tulevat takaisin pilalle naarmuuntuneina jne.). Siis mikä vittu siinä on että lainattuja tavaroita ei voida käsitellä varovaisesti? Tällaisten ihmisten takia n. 50% kirjaston äänitteistä on pilalla.

Näsäviisastelu
Tähän törmää erityisen paljon keskustelupalstoilla. Kyllähän sellainen ihan pieni ja kieli poskessa heitetty viisastelu on ihan hauskaakin joskus, mutta sitten nämä tyypit jotka tarttuvat jokaiseen vitun sanamuotoon ja kirjoitusvirheeseen ja heti heittävät jotain mukahauskaa näsäviisastelua, ovat kyllä superärsyttäviä. Eiköhän joku heistä kohta tästäkin huomaa jonkun väärän sanajärjestyksen tms. ja tulee sanomaan jotain "hauskaa" kuinka ei millään ymmärrä mitä tarkoitan kun kaksi sanaa sattuu olemaan väärässä järjestyksessä. Näillä ihmisillä on myös taipumus ymmärtää tahallaan kaikki väärin koska silloinkin pääsee nillittämään ja näsäviisastelemaan.

Itsekkyys, muiden hyväksikäyttö ja se ettei osata ottaa muita ihmisiä huomioon
Tämä ilmenee tietenkin aika monessakin muodossa, näkyy yleensä jo ihan pikkuasioissa. Ärsyttää esim. ihmiset jotka pyrkivät aina maksattamaan kaiken muilla ja hyväksikäyttämään muita ihmisiä. Ärsyttää kun liikenteessä ajetaan kuin siellä ei muita olisikaan, tai jossain kaupassa tukitaan käytävät eikä ajatella että joku muukin saattaa olla siellä kaupassa jne. Tästä aiheesta voisi luetella esimerkkejä vaikka miten paljon mutta eiköhän pointti tullut selväksi.

Muiden nolaaminen ja siitä nauttiminen
Tästä on esimerkkinä eräs sukulaiseni joka näyttää suorastaan nauttivan siitä että saa kaikki nolattua ja saa naureskella muiden kustannuksella. Aina tämä tyyppi alkaa isossa porukassa kertomaan jotain vanhoja noloja tarinoita muista (mistähän se perkele muistaakin kaikki, pitää varmasti kirjaa!) ja oikein yrittämällä yrittää saada tämän tarinan kohteen nolostumaan ja tuntemaan olonsa vaikeaksi. Sitten tämä tyyppi vielä jatkaa nauramalla itse oikein makeasti päälle kun on onnistunut tavoitteessaan. Sitten siirrytäänkin seuraavaan henkilöön. Tämän ihmisen koko huumori perustuu pelkästään muiden kustannuksella nauramiseen ja pilkkaamiseen. Itseensä kohdistuvaa huumoriahan hän ei tietenkään kestä lainkaan vaan suuttuu välittömästi jos hänelle nauretaan.


Luetelkaa mitkä asiat teitä ärsyttää kanssaeläjissä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tässä ketjussa on käyty keskustelua samasta aiheesta.

Erilaiset kyttääjät, kyylääjät, mulkoilijat, pihapoliisit ja muut hoopot ärsyttää. Tällaisia tampioita riittää varmaan joka kylässä ja kaupungissa riesaksi asti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tässä ketjussa on käyty keskustelua samasta aiheesta.

Erilaiset kyttääjät, kyylääjät, mulkoilijat, pihapoliisit ja muut hoopot ärsyttää. Tällaisia tampioita riittää varmaan joka kylässä ja kaupungissa riesaksi asti.

No voi perskules, modet voisi varmaan sitten yhdistää tämän ketjun tuohon aiempaan. Mukamas katselin ja ei sattunut millään silmään...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Autoilijat joille on niin helvetin vaikea asia käyttää sitä vilkkua tai edes ajovaloja. Helpottaa aika reilusti, kun tietää minne se toinen on menossa.

Ottaa myös päähän ihmiset, jotka eivät uskalla olla eri mieltä kuin minä tai muut. Joillekin ihmisille on vaikea puhua mistään, kun jokainen vastaus vain myötäilee omia sanomisiani. Vaikka tietäisi, että vastapuoli on aivan eri mieltä, niin silti tulee sitä myötäilyä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kieltämättä se laittaa jurppimaan, jos joku ei kapealla kaupan käytävällä ymmärrä olla estämättä muita kärryillään. Itselle ei tulisi mieleenkään jättää kärryjä miten sattuu. En koskaan moisesta avaudu, mutta mieleen tulee, että voisi muutakin ajatella kuin sitä omaa nassua. Se on sitä samaa pelisilmää mitä liikenteessäkin tarvitaan.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmiskunnan ehkä suurin nero, juutalais-saksalais-sveitsiläis-amerikkalainen, Albert Einstein sanoi aikanaan näin:

"On vain kaksi asiaa, jotka ovat äärettömiä: universumi ja ihmisten tyhmyys. Enkä ole täysin varma ensiksimainitusta"


Suurin osa ihmisistähän on idiootteja. Mukaan mahtuu rentoja ja mukavia tyyppejä, mutta eivät ymmärrä mitään oikeastaan mistään. Lähes jokaisella ihmisellä on jostakin asiasta keskimääräistä enemmän tietoa, mutta he kompensoivat sitä tietämättömyydellään muissa asioissa. Kaikista (kenestäkään) ei tule Uomo Universaleja, vaan ihmisissä ärsyttää asioiden tekeminen tyhmyyttään.

Tietämättömyyttään päteminen on ääriesimerkki. Toinen näkyvä esimerkki ihmisten tyhmyydestä on äänestäminen/politiikka. Demokratian ongelmana on ihmisten tyhmyys. Enemmistö saattaa äänestää jostain aiheesta päinvastoin mitä faktat sanovat. Ihmiset äänestävät myös tyhmyyttään oikein, jolloin lopputulos on järkevä mutta ihmiset eivät ymmärrä asioiden kokonaisuutta.

Sorrun itsekin toisinaan (hyvin usein) tyhmyyteen, mutta oikeasti yritän pohtia kaikkia tekemiäni ja ajattelemiani asioita. Kaiken vaikutusta kaikkeen ei voi ikinä käsittää. Ihmisen älykkyys on rajallinen mutta se toinen on rajatonta.
Mutta hei, on sitä viisaammatkin ihmiset hajonneet tällaisessa pohdiskelussa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ihmiset jotka jahkailevat. Ei jokaista pikkuasiaa tarvi analysoida joka kantilta ennen kuin voi toimia tai sanoa jotain.

Ihmiset jotka eivät osaa tiivistää sanottavaansa lyhyeen muotoon vaan yhdellä lauseella sanottava asia kestää noin 10 minuuttia kun pitää jaaritella.

Jälkiviisaat. Esim duunissa kun tekee jonkun homman mitä kukaan muu ei suostunut tekemään, sitten nämä pellet kesken työn/lopputuloksen nähdessään sanovat "MINÄ olisin kyllä tehnyt tuon näin ja näin..." pari kertaa olen iskenyt paperit käteen ja sanonut että ole hyvä ja tee sitten ja kävellyt pois. Sitten juostaan perään alahuuli väpättäen "en mä nyt sitä noin tarkoittanut..."

Reilua alinopeutta ajajat ja ne jotka eivät osaa vilkuttaa liikenneympyrässä.

Uskonnosta keskustelu jos mukana on yksikin "tosiuskovainen". Niille ei voi perustella mitään, eivät hyväksy mitään argumenttia koska kaikki voi kumota Jumalakortilla.. ärsyttävää porukkaa kaiken kaikkiaan yksioikoisuudessaan.

Lihavat ihmiset, varsinkin lentokoneessa viereisellä paikalla..
Olen isoluinen, minulla on sairaus.. jne jne.. saamattomuutta, tahdon heikkoutta. 1% voi olla joku sairaus taustalla mille eivät voi mitään.

Myöhästelevät ihmiset. Jos jotain on sovittu tapahtuvan klo 12.00 se ei tarkoita 12.35 tai 12.50 tai sitten kun sattuu ehtimään paikalle.

Tatuoidut kaljupäät joista jotka kaikki luulevat olevansa kaupungin kovimpia/vapaaottelijoita/Alfauroksia. Sitten pitää aukoa päätään joka paikassa, kiilata baaritiskillä jne.. sitten kun ei katselekaan muualle vaan suoraan silmiin ja väisty sivuun niin alkaa tiedätkö kukä mä olen, tai nyt tulee turpaan.. kun vastaus onkin hymyillen lausuttu "anna tulla mutta pidä huoli että pudotat mut heti, koska mä hakkaan susta paskat pihalle jos niin ei käy." alkaa taas huuli väpättää ja " hei leikkiä mä vaan laskin, eihän tässä mitään.."
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ottaa myös päähän ihmiset, jotka eivät uskalla olla eri mieltä kuin minä tai muut. Joillekin ihmisille on vaikea puhua mistään, kun jokainen vastaus vain myötäilee omia sanomisiani. Vaikka tietäisi, että vastapuoli on aivan eri mieltä, niin silti tulee sitä myötäilyä.

Tämä ärsyttää myös itseäni suuresti ja olenkin siitä monien kanssa puhunut, että miksi osa ihmisistä käyttäytyy kyseisellä tavalla.

Muutenkin kun tuon omia mielipiteitä esille - varsinkin vahvempia/kantaa ottavampia - on ihan helvetin ärsyttävää kun saa vastaukseksi "nii", ja silmistä näkee että ei todellakaan ole samaa mieltä.

Kai se on sitten sitä suomalaista kasvatusta kun vanhemmat ovat opettaneet lapsiaan olemaan 'kohteliaita' olemalla samaa mieltä asioista muiden kanssa ja mielipiteiden sanominen kielletään jo siellä ala-asteiässä.

Edit. Lisäilyä

Ihmiset, jotka eivät osaa elää hetkessä ovat myös ärsyttäviä. Kerran täällä eletään, silloin kun on aihetta ottaa rennosti ja pitää hauskaa, silloin tehdään niin. Muutenkin turha murehtiminen ja voivottelu pistään vituttamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Ärsyttää kun ihmiset on niin perkeleen herkkänahkaisia, että joka asia ärsyttää. Ärsyttää, että jotkut kuvittelee voivansa elää ärsyyntymättä, ikäänkuin se tulis jonain vitun yllätyksenä. Ärsyttää se, että joitakin ärsyttää pelkkä toisen naama. Eniten vituttaa kun ei sanota suoraan jos joku asia ärsyttää vaan jauhetaan selän takana paskaa. Hyi vittu!

Vittu että muuten vituttaa lukea tätä ketjua. Luulinkin jo hetken olevani vitutusketjussa, jonka lukeminen aiheuttaa aina vitutusta. En tiedä miksi teen sitä silti välillä. Jatkuva kitinä ärsyttää myös, oma ja muiden.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ihmiset, jotka syö 30 minuutin ruokatuntia 45 minuuttia puhuen samalla helvetin tyhmästä aiheesta.

Tosi rumat ihmiset on myös ärsyttäviä sekä helvetin lihavat ihmiset, jotka itkee ulkonäköään samalla kun laittaa lisää kakkua poskeen. Pilallehemmotellut ihmiset on myös kiusallista seuraa sekä tietenkin kunnon räkänokat, jotka ei kunnioita muita ihmisiä.

Ihmisissä ärsyttää myös kahvinkeittämisen jalon taidon puuttuminen sekä pannujen ja muiden kahvinjuojien halveksuminen. Tulipa helvetin sekavaa.
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei sillä että se minua ärsyttäisi, mutta tuosta "helvetin lihavien" kakun syömisestä tuli mieleeni eräs tapaus.
Nuori pari oli marketissa ostoksilla. Nainen oli, luvalla sanoen, aika lihava. Siinä tutkailivat eineksien sisältämien rasvojen määriä ja puhuivat että tuo taitaa olla aikas lihottavaa. Päätyivät sitten johonkin einekseen ja suuntasivat kassaa kohti. Huvittavaa tässä episodissa oli se että naisella oli toisessa kädessään melko suuri karkkipussi!
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei sillä että se minua ärsyttäisi, mutta tuosta "helvetin lihavien" kakun syömisestä tuli mieleeni eräs tapaus.
Nuori pari oli marketissa ostoksilla. Nainen oli, luvalla sanoen, aika lihava. Siinä tutkailivat eineksien sisältämien rasvojen määriä ja puhuivat että tuo taitaa olla aikas lihottavaa. Päätyivät sitten johonkin einekseen ja suuntasivat kassaa kohti. Huvittavaa tässä episodissa oli se että naisella oli toisessa kädessään melko suuri karkkipussi!

Heh tulee mieleen vastaavanlainen tarina, kun erään tuttavani pullea pikkusisko kävi joka päivä ostoksilla lähikaupassa jossa olin töissä 5 vuotta sitten. Joka kerta se osti light-kokista ja suklaalevyn. En sitten tiedä tykkäsikö se light-colan mausta vai halusiko se vaan esittää laihduttavansa.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Ihmiset jotka jahkailevat. Ei jokaista pikkuasiaa tarvi analysoida joka kantilta ennen kuin voi toimia tai sanoa jotain.

Jälkiviisaat. Esim duunissa kun tekee jonkun homman mitä kukaan muu ei suostunut tekemään, sitten nämä pellet kesken työn/lopputuloksen nähdessään sanovat "MINÄ olisin kyllä tehnyt tuon näin ja näin..." pari kertaa olen iskenyt paperit käteen ja sanonut että ole hyvä ja tee sitten ja kävellyt pois. Sitten juostaan perään alahuuli väpättäen "en mä nyt sitä noin tarkoittanut..."

Reilua alinopeutta ajajat ja ne jotka eivät osaa vilkuttaa liikenneympyrässä.

Lihavat ihmiset, varsinkin lentokoneessa viereisellä paikalla..
Olen isoluinen, minulla on sairaus.. jne jne.. saamattomuutta, tahdon heikkoutta. 1% voi olla joku sairaus taustalla mille eivät voi mitään.

Tatuoidut kaljupäät joista jotka kaikki luulevat olevansa kaupungin kovimpia/vapaaottelijoita/Alfauroksia. Sitten pitää aukoa päätään joka paikassa, kiilata baaritiskillä jne.. sitten kun ei katselekaan muualle vaan suoraan silmiin ja väisty sivuun niin alkaa tiedätkö kukä mä olen, tai nyt tulee turpaan.. kun vastaus onkin hymyillen lausuttu "anna tulla mutta pidä huoli että pudotat mut heti, koska mä hakkaan susta paskat pihalle jos niin ei käy." alkaa taas huuli väpättää ja " hei leikkiä mä vaan laskin, eihän tässä mitään.."

Pata-Sami taitaa olla varsinainen alfa-urosten ilmentymä juttujen perusteella. Ärsyttää netissä lesoilevat velliperseet ja muut itsetunnon kohottajat yli kaiken.

Edellä mainitun lisäksi itseä ärsyttää:
1) pomojen nuoleskelijat. Kaverit jotka ovat lievästi epävarmoja oman osaamisensa tasosta ja kompensoivat sitä pohjattomalla ja läpinäkyvällä mielistelyllä. Kysellään paremmin osaavilta ja esitetään ne eteenpäin omina tuotoksinaan.

2) ihmiset, joiden teot eivät vastaa puheita. Usein ilmenee työpaikoilla. "Olen hyvä siinä, siinä ja tässä. Mutta jostain syystä "en voinut tehdä sitä, sitä ja tätä, koska (insert syy)."

3) vittumaiset naapurit. Talon järjestyssäännöissä sanotaan että ylenmääräinen mekkalointi on kielletty välillä 22-06. Sehän ei suinkaan tarkoita että taloa voi pitää omana henkilökohtaisena kinkeriluolanaan kaikkina muina aikoina.

4) samojen asioiden loputon jankkaaminen. Ihmiset jotka sanovat saman asia eri muodoissaan kolmessa peräkkäisessä lauseessa ja 20 kertaa päivän aikana.

5) sama kuin sam spaden jahkailu. Yksinkertaisintakin asiaa pyöritellään tuntitolkulla, ei osata lopulta tehdä päätöstä, välillä kysytään muiden mielipidettä ja sitten kun ratkaisu on lopulta tehty, aletaan voivottelemaan jälkikäteen josko olisi pitänyt kuitenkin valita toisin.

6) ylpeät ihmiset. Tiedetään jotain, mutta sitä ei voi vahingossakaan kertoa kenellekään muulle. Muuten menetetään omaa ylivertaisuutta ja ainutlaatuisuutta.

7) pihit paskanaamat. Tarjotaan vuorotellen päivälliset juomineen kohtuullisen hyvässä ravintolassa, mutta kun se oma vuoro koittaa niin enää ei valitakaan listalta haluttua viiniä vaan s-etukortilla mitäänsanomatonta talon viiniä ja mitään alku-/jälkiruokia ei kyllä enää millään jaksa syödä. Puhumattakaan että sikarin saisi.

8) pihit paskanaamat, osa II. Kaikki mitä itse ostaa on omaa. Kaikki mitä toinen ostaa on yhteistä.

9) kaksinaamaiset ja tekopyhät paskiaiset. Kielletään toiselta jotain mitä itse tehdään ja esitetään muille hyvää tyyppiä.

10) toisten kyylääjät. Toinen pitää 5min pidemmän tauon kuin itse niin alkaa kyräily, vasikointi ja vikinä. Jos aikuiset ihmiset ovat töissä niin luulisi että jokainen vastaisi omasta tekemisestään ja siihen ei kenenkään tarvitse saatana puuttua. Eri asia jos ollaan linjastolla tms paskahommissa.

11) ärsyttää järkeilevät ihmiset. Jos ihmistä A ei kiinnosta sijoittaa hyvään asuntoon, autoon, kodin elektroniikkaan "liikaa/ylimääräistä" niin ko. ihmisellä on pokkaa tulla kitisemään ihmiselle B jolle nämä asiat saattavat olla tärkeitä.

12) tyrkyttäjät. "Te tarviitte pöytää, mulla ois teille sellanen ilmaseksi." Jos haluaa omaa kämppää sisustaa, niin sinne ei välttämättä halua muiden ylijäämärojuja, viitaten 11. kohdan ihmiseen A. Sitten loukkaannutaan jos se tarjottu tavara ei kelpaakaan vaan ostaa jotain kalliilla muualta.

13) sukulaisissa juoksijat ja lokittajat. Kaikkia ei kiinnosta olla tekemisissä toisella puolella maata/maapalloa olevien sukulaisten kanssa, puhumattakaan että lähtisi niiden luoksen päivätolkulla mätimään. Se ei tarkoita sukulaisten ignoorausta, mutta taas päinvastoin, ei ko. sukulaiset ajattele että heidän lokittamallaan perheellä voisi olla parempaakin tekemistä.

14) paavo arhinmäki. Onkohan viimeiseen kymmeneen vuoteen ostanut omilla rahoillaan yhtään lätkälippua tai illallista. Helvetin helppo paasata itä-helsingin persaukisille ja muille kun itse elää yhteiskunnan ja firmojen siivellä. Mahdoitko paavo maksaa ruokasi lauantaina virgin oil companyssäkään vai olitko vaihteeksi työläisen asialla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös