Golden Awe, sä oot ihana.
Call me baby 1-800-GOLD™
Te ootte kaikki kyllä ihanasti piristäny mua täällä. Kiitos. Ja kyllähän niitä ottajia löytyy, rima on vaan suht korkeella.
...
ja olen kuullut että siinäkin on omat puolensa joten taidan kokeilla sitä nyt pitkästä aikaa.
Koska viimeistään nyt on selkeää kuka on girlzillan virtuaalinen suosikkimies päätin antaa muillekin hiukan toivoa, uskoa ja siimaa, asettaudun siis, heti kun girlzilla tuntee että ajoitus on sopiva, vapaaehtoisesti
juontamaan ja tuottamaan nettimaailman realitysarjan jossa kaikenmoiset Jatkoajan jannut sovittelevat tähden itsensä löytämää lasikenkää (/kumisaapasta/bootsia/superstaria) jalkaansa kaikenmoisten sopivien kysymysten, testien ja ihmis- sekä eläinkokeiden saattamana. Vai tunteeko joku SubTV:n tms. tuottajia? Voidaan me täältä oikeaankin televisioon mennä! Sekoitamme sopivasti elitismiä ja maaseutu-/mökkitestausta gloorian vastapainoksi. Ammuskelua, korkkareita, kimalletta ja vauhtia. Kerrankin jotain hyvää ohjelmaa televisioon!
Voi kyllä olla että lopussa päätähti karkaa hampaansa valkaisseen ja hopeiseen smokkiin pukeutuneen tuottajan kanssa Malibuun jättäen kilpailun voittajan keravalaiseen motelliin mäyräkoiran (aito) kanssa, mutta ei sillä ole merkitystä, viihteeseen kuuluvatkin pienet huijaukset siellä täällä. Eikä sitä tiedä vaikka mäyräkoiralta heruisi...
Päätelköön jokainen itse mitä tarkoitan.
Kolmenkympin jälkeen alkavat miesten markkinat ja yksi syy on ainakin se että vanhemmalla miehellä nyt ei vaan ole yleensä samanlaisia ongelmia kuin nuorilla pojilla. Raha-asiat paremmassa kunnossa, asuntoasiat ja tulevaisuudenvisiot selkeämpiä, eikä etenkään samanlaisia näyttämisen ja vouhotuksen tarpeita.
Kuukausi aikaa siis laittaa kaikki kuntoon...uuhuhuhuhuhuhuhuhu.
Uskoisin, että tällaisessa tilanteessa olevat ihmiset lähinnä kiemurtelevat tilanteista ulos uskaltamatta rakentaa yhteistä tulevaisuutta, sillä täyttä halua sitoutua lopullisesti ei ole olemassa vaikkakin kumppani on mieleinen.
Jos välimatka on vaikka satoja kilometrejä niin yleensä pieni järjenkäyttö saa mennä tunteidenkin edelle. Tai, koulua ei kannata siksi jättää kesken tms. Tällaisia tapauksia tarkoitin.
Muutenkin se ettei ole varma ei ole aina jokin hirveän tuomittava asia, vaan se voi olla myös rehellisyyttä.