Miesasiat

  • 261 505
  • 1 149

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Re: Re: miesten omituisuuksia

Viestin lähetti Ted Raikas
Kerropa miten tuo hienovarainen vihjailu ihastuksesta ilmenee yleensä?

Minulla se ainakin ilmenee vienona hymynä (normaalisti naurua tulee kuin rynnäkkökivääristä), kuuntelen hyvin keskittyneesti ko. henkilön juttuja (olivat ne kuinka tylsiä tahansa). Pidempiä katseita, herttaista hymyä ja sen sellaista.

Viimeksi jopa suoraan ilmaisin haluavani tavata myöhemminkin. Ja kuinkas kävikään - eipä tullut tuostakaan mitään. Äijä oli ihan seksisuhde-linjalla. Joko ei oikeasti tajunnut tai sitten ei vaan halunnut olla ymmärtävinäänkään.
Sitten sais taasen keräillä sydämen palasia kun hän oli löytänyt jonkun tytön, johon oli tykästynyt. Ja tuntui, ettei hänellä siis ollut aavistustakaan minun tunteistani.

Tuo oli ensimmäinen kerta pitkästä aikaa, kun annoin itseni ihastua. Eipä taasen hetkeen nappaa.

Ahh, mitä vuodatusta. Sori :)
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Viestin lähetti veinikretski

Kielellä oman posken pullistus sopivasti antaa myöskin selvän merkin että kiinnostusta löytyy.

Hmm... itse tykkään leikkiä pillillä. Olen huomannut, että se tuottaa myöskin jonkinnäköisen mielleyhtymän.

Mutta kerro toki lisää niitä vinkkejä, apu kelpaa aina ;)
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Re: Re: miesten omituisuuksia

Viestin lähetti Gentleman
Hienovarainen vihjailu on turhanpäiväistä flirttiä, naisen pitää osoittaa että hän on kiinnostunut miehen säkenöivästä älystä ja ylevistä ajatuksista, tämä ainakin minun kohdallani.


Voin olla 100% varma, ettei näin ole ollut ainakaan aina. Tai sitten sinä olet tulkinnut väärin :)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Re: miesten omituisuuksia

Viestin lähetti Evenuel
Minulla se ainakin ilmenee vienona hymynä (normaalisti naurua tulee kuin rynnäkkökivääristä), kuuntelen hyvin keskittyneesti ko. henkilön juttuja (olivat ne kuinka tylsiä tahansa). Pidempiä katseita, herttaista hymyä ja sen sellaista.
Ai tuollaista! No eipä tule koettua kovinkaan usein. Ihmettelen kovasti sitä miestä, joka ei moisia eleitä vastakkaiselta sukupuolelta huomaa. Tai sitten ei vaan todella kiinnosta yhtään...

Itse olisin ainakin mielissäni jos joskus tulisikin sitä vienoa hymyä, eikä aina vaan sitä pitkää hidasta katsetta tai sitä että ei vilkaista minuun päin lainkaan... Miten muuten jaksat kuunnella toisen tylsiä juttuja? Omat kokemukseni naisista on, että eivät yleensä jaksa juttuja kuunnella, etenkin jos ne ovat tylsiä, kuten minulla lähes aina.

Saati sitten että haluttaisiin tavata toistekin.

Tasan ei käy onnenlahjat.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Re: Re: Re: Re: miesten omituisuuksia

Viestin lähetti Ted Raikas
Miten muuten jaksat kuunnella toisen tylsiä juttuja? Omat kokemukseni naisista on, että eivät yleensä jaksa juttuja kuunnella, etenkin jos ne ovat tylsiä, kuten minulla lähes aina.

Kyllä niitä jaksaa kuunnella sitten, kun on tarpeeksi ihastunut. Tai no, eihän ihastuksen kohteella tietenkään koskaan ole tylsät jutut :) Ja jos alkaa menemään ihan totaalisesti yli, niin hienovaraisesti yrittää vaihtaa puheenaihetta. Ja hymyilee nätisti päälle.

*hymyää kainosti*
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Re: Re: Re: miesten omituisuuksia

Viestin lähetti Evenuel
Ja jos alkaa menemään ihan totaalisesti yli, niin hienovaraisesti yrittää vaihtaa puheenaihetta. Ja hymyilee nätisti päälle.
Missä siunkaltaisia naisia oikein kasvaa? ;)

(vastaukseksi ei sitten kelpaa Tampere)
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Re: Re: miesten omituisuuksia

Viestin lähetti Evenuel
Voin olla 100% varma, ettei näin ole ollut ainakaan aina. Tai sitten sinä olet tulkinnut väärin :)

Ei välttämättä, saattaahan sitä vaihtelun vuoksi poiketa tavoistaan ja antaa tilaisuuden kehityskelpoisena pitämälleen yksilölle. Aina se ei kuitenkaan tuota toivottua tulosta.
 
Viimeksi muokattu:

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Re: Re: Re: Re: Re: Re: miesten omituisuuksia

Viestin lähetti Ted Raikas
Missä siunkaltaisia naisia oikein kasvaa? ;)

(vastaukseksi ei sitten kelpaa Tampere)

Kiellosta huolimatta (ihan kuin minä yleensäkään tottelisin mitään) vastaan, että Tampereella. :)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: miesten omituisuuksia

Viestin lähetti Evenuel
Kiellosta huolimatta (ihan kuin minä yleensäkään tottelisin mitään) vastaan, että Tampereella. :)
Valitsinpa sitten väärän kaupungin opiskelupaikaksi. Mikä siinä on aina että, blahh...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Ouzala
Kukkiiko täällä romanssi??
Muista en tiedä, mutta itselläni ei... valitettavasti.

Ainoastaan näppylät leuassa kukkivat, ei mikään muu.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Viestin lähetti Ouzala
Kukkiiko täällä romanssi??
Viestin lähetti Ted Raikas
Muista en tiedä, mutta itselläni ei... valitettavasti.

Ainoastaan näppylät leuassa kukkivat, ei mikään muu.
Viestin lähetti Evenuel
Ei täällä kuki kuin naama.
Jep. Jotain tässä nyt on meneillään. Muutaman kuukauden päästä saamme mitä ilmeisemmin juhlia yhtä Jatkoaika.comin yhdistämän parin kihlajaisia...
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Pakkipari
Muutaman kuukauden päästä saamme mitä ilmeisemmin juhlia yhtä Jatkoaika.comin yhdistämän parin kihlajaisia...

Milloin häät? Kuka nicki pääsee best-maniksi, entä morsiusneidoksi? Valikoidaanko vieraat nick-statuksen mukaan vai päästetäänkö bileisiin suosiolla kaikki kynnelle kykenevät JA:n jäsenet?

Paljon on kysymyksiä, mutta tärkeintä on rakkaus! Onnea sydämen pohjasta uudelle Jatkoajan synnyttämälle parille.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Että ne aikuiset ihmiset jaksaa... *kihertää*
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hiljaista

näyttää olevan. Tässä ketjussa siis.
Itselläni toki monta rautaa tulessa koko ajan. Tosin se tuli vaikuttaisi hiipuneen melkoisesti, mutta voihan sitä kylmää rautaakin yrittää takoa. Jos ei nyt muutakaan keksi.

Onpa tässä sitten ollut aikaa pohtia kaikenlaisia asioita. Esimerkiksi sellaista, että jos jonkun tytön mielestä joku poika on muuten hyvinkin potentiaalinen, mutta aivan liian lyhyt, niin mitäs sitten? Siis jos lyhyt tarkoittaa vaikka 15 senttiä tyttöä lyhyempää. Eikä sillä, että se olisi hassun näköistä, jos poika on lyhyempi, vaan se, että tyttöä ei fyysisesti kiinnosta sellainen pieni poika.
Itsehän sanoisin tällä tytölle, että jos ei ole fyysistä vetovoimaa, niin ei siitä kyllä oikein mitään tule. Että olisivat vaan kavereita, kun tulevat hyvin toimeen. Toisaalta kyllä kuuluu hajaääniä, ettei tuollaisen asian takia saisi vielä luovuttaa. Mutta kyllähän nekin äänet ajavat tähän kaveri-suhteeseen, ottamaan selvää, että mitä tapahtuu. Vai tapahtuuko mitään.


Ja sitten toinen asia. Miten lapsellisen miehen saa käyttäytymään fiksusti, vähän niin kuin ihan oikeat aikuiset?
Ai jaa, ei mitenkään.


Kolmas asia. Aikaisemmin tuossa kyselin toimintaohjeita rasittavan ystäväni rasittavan miehen hiljentämiseksi. En potkinut häntä haaroväliin, vaikka mieli olisi tehnytkin. Mutta jätin yhteydenpidon siihen suuntaan kokonaan, eikä sieltäkään mitään kuulunut, joten odottelen kai sittenkin sitä, että ystäväni pääsee siitä mollopäästä eroon. En tietenkään heille mitään pahaa toivo, mutta vähän kuitenkin. Paljon hauskempaa muiden kavereiden kanssa haukkua moista idioottia, kuin itse kuunnella hänen avautumisiaan. Helppoa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Hiljaista

Viestin lähetti metsänpeikko

Ja sitten toinen asia. Miten lapsellisen miehen saa käyttäytymään fiksusti, vähän niin kuin ihan oikeat aikuiset?
Ai jaa, ei mitenkään.

Itse olen varsin kypsä ikäisekseni, joten sinänsä tämä ei koske meikäläistä. Mutta mikäli nainen haluaa poikaystävänsä käyttäytyvän fiksusti, niin kieltää tältä "herkut", jos käytös ei parane. Todennäköisesti ei parane, vaan mies rupee juoksemaan vieraissa.

Pojat on poikia, mutta kyllä ne sitten aikanaan asettuu aloilleen.

Mitäköhän muuten teen ketjussa "Miesasiat"? Hmmm.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse tuskin aikuistun koskaan, joten miehiä kaipaavat naiset: älkää katselko tänne suuntaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Hiljaista

Viestin lähetti irGGu

Mutta, tässä itse vanhetessaan huomaa miltei päivittäin, ettei ne vanhemmatkaan nyt niin aikuisia ole kuin voisi luulla..
Ja samaa ajattelevat omat kakarasi sinusta joskus parinkymmenen vuoden päästä.

Sellainen kehä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Hiljaista

Viestin lähetti metsänpeikko
Esimerkiksi sellaista, että jos jonkun tytön mielestä joku poika on muuten hyvinkin potentiaalinen, mutta aivan liian lyhyt, niin mitäs sitten? Siis jos lyhyt tarkoittaa vaikka 15 senttiä tyttöä lyhyempää.

Aki Heino on n. 180cm. Pelaatko koripalloa?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Re: Re: Hiljaista

Viestin lähetti irGGu
Toisista tulee sarkastisia ja pessimistejä, toisista taas elämästä nauttivia ja täysillä eteenpäin puuskuttavia.
Entä jos on kaikkea mainitsemaasi ja vähän enemmänkin? Sekoboltsi? No ei välttämättä, elämänhaluinen realisti mielummin.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Hiljaista

Viestin lähetti sopuli
Aki Heino on n. 180cm. Pelaatko koripalloa?

No, olen itse suunnilleen Akin mittainen. Mutta tässähän olikin kyse "tytöstä" ja "pojasta", eikä minusta.

Ja mitä tulee siihen lapselliseen, niin kyseinen henkilö ei ole, eikä tule koskaan olemaankaan, minun poikaystäväni. Itseasiassa minun ei tarvi edes opastaa häntä käyttäytymään ihmisiksi, tuli vain mieleen, että olisiko se ylipäätään mahdollista.
En ollut vielä koskaan aikaisemmin onnistunut törmäämään itseäni useita vuosia vanhempaan mieheen, joka käyttäytyy kuin pahainen teini. Mutta kerta se on näköjään ensimmäinenkin. Tätäkin tampiota olisi kyllä mielellään muutaman kerran potkinut sinne arkaan paikaan. Tosin se ei olisi itse ongelmaan auttanut. Ehkä korkeintaan saanut minut hetkeksi paremmalle tuulelle. Mutta ehkä hänkin silti joskus vielä kasvaa. Eihän minun tarvi olla tekemisissä muiden kuin hänen fiksujen kavereidensa kanssa.

Vakavasti ottaen, on mielestäni eri asia aikuistua tai käyttäytyä ei-lapsellisesti. Minun puolestani saa olla "lapsi" vaikka koko ikänsä, mutta tietyissä tilanteissa on todella osattava kerätä itsensä ja käyttäytyä järkevästi ja "arvokkaasti". En ilmeisesti osaa itsekään selittää, mitä yritän tarkoittaa, mutta kyllä tässä varmasti joku pointti on.

Vaikea.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Hiljaista

Viestin lähetti metsänpeikko
No, olen itse suunnilleen Akin mittainen.
Autat sitten Samulia saamaan kypäränsä pukukopin ylähyllyltä, jos Mr Jalkanen tulee Poriin visiitille.

Mitä tuohon miehen käyttäytymiseen tulee, niin ihan vakavasti sanoen ei aikuista ihmistä pysty tässä asiassa juurikaan opettamaan. Kyllä se oppi tulee pikku hiljaa ja lähinnä omilta vanhemmilta. Sellaista ihmistä, joka ei aikuisenakaan osaa käyttäytyä kutsutaan usein mieheksi.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: Re: Hiljaista

Viestin lähetti bozik
Autat sitten Samulia saamaan kypäränsä pukukopin ylähyllyltä, jos Mr Jalkanen tulee Poriin visiitille.

"Moi, mä oon toi Jalkasen Sami tuolt stadist. Täs ois mun henkilökohtane pukukoppiavustaja. Se lupas kyl jeesaa tot Pentikäise Attee solmii luistimet ja sit Toivose Markoo kiinnittää kypärä. Ja ehkä muitaki, tietsä. Mut tällai meil siel isos maailmas"... Hah hah.

Mitä tuohon miehen käyttäytymiseen tulee, niin ihan vakavasti sanoen ei aikuista ihmistä pysty tässä asiassa juurikaan opettamaan. Kyllä se oppi tulee pikku hiljaa ja lähinnä omilta vanhemmilta. Sellaista ihmistä, joka ei aikuisenakaan osaa käyttäytyä kutsutaan usein mieheksi.

Juu. Mutta kun kyseinen yksilö on niin aikuinen, että on päässyt jo irtautumaan vanhemmistaan. Omasta mielestään. Ja sitten me kaikki naurettiin sille. Ja pilkattiin sitä. Olisi edes hiljaa.
Hitto, tunnistaa vielä raukka itsensä tästä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Re: Re: Hiljaista

Viestin lähetti metsänpeikko
Juu. Mutta kun kyseinen yksilö on niin aikuinen, että on päässyt jo irtautumaan vanhemmistaan. Omasta mielestään. Ja sitten me kaikki naurettiin sille. Ja pilkattiin sitä. Olisi edes hiljaa.
Hitto, tunnistaa vielä raukka itsensä tästä.
Aki ?

Jos tuossa vaiheessa ei vielä osaa käyttäytyä, ei sitä opikaan. Mun näkemyksen mukaan ennen kuin parikymppiä tulee mittariin, niin on oppinut sen minkä tarvitsee.

Edelleen se munille potkiminen voi auttaa. Kokeile edes ja kerro sitten muuttuiko muu kuin ääni.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hiljaista

Viestin lähetti bozik
Edelleen se munille potkiminen voi auttaa. Kokeile edes ja kerro sitten muuttuiko muu kuin ääni.
Ja vielä ihmettelevät naisten tekemien väkivaltarikosten kasvua. Itse en enää ihmettele, täällähän suorastaan kehoitetaan ryhtymään rikokseen. Mikä hälyttävintä, lienee se, että tähänkin ketjuun kirjoittanut oletettavasti naisihminen, harkitsee väkivallan käyttöä. Pöyristyttävää!

Niin ja mitä tulee itse topicciin, niin aika hiljasta on miesrintamalla ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös