Juuri kuten yllä sanottiin.
Olen ollut taas vaihteeksi hiljaa, jo pidemmän aikaa ja pelkästään seuraillut kirjoittelua jatkoajassa.
Pakkokait tähän on jo tarttua. Mistä ihmeestä te revitte noita juttuja? Olen yrittänyt (puusilmäisenä Oululaisena), lukea kaikki kärppäfanien kirjoittamat jutut (jokaiselta alueelta), enkä vissiin ole "puusilmäisyydeltäni" huomannut mitään "vittuilua, päänaukomista, itsekeskeisyyttä jne" kovinkaan paljoa.
Mistä %#&"%"& te revitte näitä juttujanne tällä hetkellä? Pistäkää oikeasti joitain kunnon esimerkkejä tänne, että minäkin (puusilmäinen Oululainen edelleenkin), huomaan meidän vittumaisuutemme jne.
Sen jälkeen kun mestaruus sattui meille tänne pohjolaan tulemaan, jokin aika sitten, olen lukenut vain ja ainoastaan (no ehkä kärjistäen, mutta se minulle sallittakoon, edellisten perusteella siis) vittuilua siitä, kuinka kusipäisiä me Kärppäfanit olemmekkaan.
Voi helvetti vieköön! Samalla tavalla, voisin ruveta haukkumaan, niin Jyp, Tappara, Tps, Hifk jne. -faneja samanlaisesta käytöksestä.. Vaan ehei! En halua lähteä siihen. Niin me Oululaiset, vain ja ainoastaan me, ollaan vaan vittumaisia (sama mitä muut fanit aukovat naamaansa, milloin missäkin ketjussa - milloin milläkin alueella).. Me, vain ja ainoastaan me, ollaan kaikki synnytty virtsaa valmiina päässä jne. (Oululaiset siis!).
Ehkä ylläolevat "arviot" ja "arvioijat" voisivat itse mennä itseensä.. Tehän sitä vasta kusipäisiä sankareita vaikutatte loppujen lopuksi olevan. Minä en oikeasti kirjoittanut äsköistä, se vain lipsahti vahingossa, kuten kaikilla kusipäillä välillä tuppaa tekemään.
Seuraavaksi joku tulee avautumaan siitä, että minulla on kielioppi päin persettä, pilkut ovat missä sattuvat ja kuinka kusipäinen muutenkin nyt vain satun olemaan.
Tervetuloa vaan.. Paskaa niskaan ja oikein kunnolla.
Älkää helvetti yleistäkö noin rankalla kädellä. Jos me kaikki lähdetään samalle linjalle, kuten muutama ylläolevista nimimerkeistä, niin silläkö tämä palsta elää sitten jatkossa? Ihan yhtälailla (kuten jo yllä mainitsin) voisin ruveta morkkaamaan muiden joukkueiden faneja, joko ylimielisyydestä, vittumaisuudesta, kusipäisyydestä (tähän voit lisätä omia hienoja adjektiiveja kuvaamaan meitä Oululaisia) jne. Mutta en lähde siihen, ihan vain sen takia, että minkä helvetin takia minä niin edes tekisin? Ihan vain aiheuttaakseni mielipahaa jollekulle, toista joukkuetta kannattavalle fanille? Ihan vain purkaakseni omaa huonoa oloa?
Täällä on todella paljon, todella hyviä, ehkä jopa "ansioutuneita" kirjoittajia. Teidän juttujanne on todella mukava lukea! Pitäkää Te hyvät kirjoittajat sama tatsi tähän hommaan..
Nyt tämä vittumainen, kusipää Oululainen, poistuu taas takavasemmalle. Toivottavasti saan lukea jatkossakin erittäin hyviä tekstejä Teiltä, jotka oikeasti näette muutakin vaivaa kirjoituksienne eteen. Siis muutakin siinä mielessä, että osaatte käyttäytyä, kirjoittaa (paljon paremmin kuin minä) selvää tekstiä ja pysytte asiassa / asiallisina.
Prkl! Että on tullut taas huono mieli. Viimeisten viikkojen aikana siis. On ollut todella mukava lukea juttua siitä, kuinka paljon kusta, pissaa, virtsaa, ureaa jne. päähäni / päähämme (Oululaiset edelleenkin) onkaan taas kertynytkään.
Te vesipäät (niin, juuri te jotka heitätte varmaankin jotain kunnon vittumaista vastinetta tähänkin viestiin), menkää oikeasti itseenne, kasvakaa vielä vähän.. tai ottakaa jopa viestinne talteen ja lukekaa ne vaikkapa 5:n vuoden jälkeen. Saatte varmasti hyvät naurut :/
- Thun